Connect with us

Diverse

Lidl aniversează 10 ani alături de români

Published

on

În luna octombrie, Lidl România aniversează 10 ani de la intrarea pe piața locală. Recunoscut pentru angajamentul făcut clienților, de a le oferi produse la cel mai bun raport calitate-preț, retailerul a ajuns în prezent la o rețea locală de peste 300 de magazine și o echipă de aproximativ 10.000 de angajați la nivel național. Cu o viziune ce integrează sustenabilitatea și principiile eficienței în fiecare pilon al business-ului, în toți cei 10 ani de activitate, Lidl România s-a remarcat prin investiții atât în economie, cât și în societate: de la susținerea producătorilor români, până la investiții de peste 106,5 milioane de lei în programe dezvoltate împreună cu societatea civilă, pentru un viitor mai bun.

Lidl România e prezent pe piață cu un model de business unic, printr-un sortiment ce cuprinde în proporție de peste 80% produse marcă proprie, la cel mai bun raport calitate-preț. Mai mult, Lidl a introdus în România conceptul de săptămână tematică, pentru a le oferi românilor gusturi internaționale surprinzătoare.

Investiții în potențialul local

Încă de la intrarea pe piața din România, Lidl s-a concentrat pe potențialul local – pe de-o parte, pentru a susține dezvoltarea furnizorilor români, pe de altă parte, pentru a îmbogăți sortimentul de produse și a oferi opțiuni locale clienților. Astfel, compania lucrează cu peste 400 de furnizori de produse din România și pune la dispoziția clienților o ofertă de peste 3.000 de articole românești, în sortimentul permanent și în promoții de tip in-and-out, în săptămâni tematice precum Săptămâna Românească sau Săptămâna Retro. Retailerul produce în România majoritatea produselor proaspete: carne proaspătă, mezeluri, lactate, dar și produse de panificație sau produse de tip convenience. Printre brandurile Lidl realizate împreună cu furnizori români se numără Pilos, Pikok sau Chef Select. În toamna anului 2015, compania a lansat gama Cămara Noastră, marca proprie dedicată gustului autentic românesc, produsă exclusiv în România. Gama cuprinde 220 de produse, atât în sortimentul permanent, dar și in-and-out.

Advertisement

De asemenea, în Piața Lidl clienții au la dispoziție o varietate de fructe și legume de proveniență autohtonă, inclusiv anumite soiuri tradiționale disponibile la raft în timpul sezonului. Prin proiectul „Cultivat în România, specific românesc”, lansat în parteneriat cu Universitatea de Științe Agronomice și Medicină Veterinară din București (USAMVB), Lidl România susține producători români de fructe și legume, alături de care, de-a lungul timpului, a revitalizat o serie de soiuri de autohone precum roșia de Buzău 1600, ceapa roșie de Buzău, ardeiul kapia roșu Potaissa sau ardeiul iute Jovial.

Un alt obiectiv foarte important al companiei în ceea ce privește dezvoltarea locală este susținerea producătorilor români de a se extinde pe piața internațională. Astfel, Lidl facilitează exportul de marfă provenită de la furnizorii din România către magazinele Lidl din alte țări, făcând cunoscute produsele românești și către clienții din alte țări.În ultimii 5 ani, Lidl România a facilitat exporturi de peste 164 de milioane de euro pentru produsele furnizorilor români, către piețele din Europa.

Premiere pe piața locală

Cu o orientare permanentă spre nevoile clienților, retailerul și-a actualizat constant oferta de produse, marcând premiere importante la nivel de sortiment. De exemplu, Lidl România este primul retailer care a introdus în magazine un întreg sortiment de produse BIO, pe care l-a completat și diversificat constant, gama numărând în prezent peste 300 de produse, în sortimentul permanent și în promoțiile de tip in-and-out. O altă premieră a fost implicarea directă a consumatorilor în procesul de creare de noi produse. Pelteaua de gutui a Eugeniei și ratavița doamnei Adriana sunt două produse marcă proprie pe care retailerul le-a creat după rețetele autentice ale unor gospodine, prezente pe rafturile magazinelor Lidl sub brandul Cămara Noastră. În plus, în 2016, Lidl România a fost primul retailer de pe piața locală care a eliminat din sortiment ouăle din categoria 3, iar de la finalul anului 2017, le-a eliminat și din rețetele tuturor produselor marcă proprie dezvoltate la nivel local.

Aproape de clienții din toată țara

Advertisement

Pentru a fi cât mai aproape de clienții din toată țara, în cei 10 ani pe piața locală, rețeaua de magazine a crescut constant, în prezent numărând peste 300 de unități, în toate județele din țară. Portofoliul Lidl cuprinde și 5 depozite situate în localitățile Chiajna, Iernut, Lugoj, Nedelea, Roman, cel de-al șaselea fiind în construcție, în localitatea Fundeni, lângă București.

Sustenabilitatea se află în ADN-ul business-ului Lidl, iar acest lucru se reflectă inclusiv în modul în care sunt construite clădirile în care își desfășoară activitatea, în care își extinde rețeaua de magazine și cea logistică. Astfel, magazinele Lidl sunt construite conform celor mai înalte standarde de sustenabilitate. 6 magazine Lidl din România sunt echipate cu un total de aproximativ 2.000 de panouri fotovoltaice, iar compania are o rețea de peste 140 de puncte de reîncărcare pentru mașini electrice, în parcările magazinelor sale din țară. Mai mult, în 2019, magazinul Lidl din cartierul bucureștean Aviației a fost desemnat cel mai sustenabil magazin din lume, prin certificarea BREEAM Outstanding, fiind primul magazin din România cu acest nivel de certificare și magazinul cu cel mai mare punctaj la nivel mondial – 99,1%, la categoria BREEAM International New Construction 2013. În plus, portofoliul Lidl cuprinde alte două clădiri certificate BREEAM – sediul central din București și centrul logistic din Lugoj.

10 ani de fapte pentru un viitor mai bun

Sub umbrela Pentru un viitor mai bun, Lidl România investește în parteneriate strategice ce urmăresc trei direcții: educație, mediu și dezvoltarea serviciilor de urgență. În cei 10 ani de prezență în România, Lidl a susținut peste 100 de ONG-uri, investind în total peste 106,5 milioane de lei în dezvoltarea societății românești, cu scopul de a avea un impact pozitiv pe termen lung în comunitățile în care activează.

  • Lidl România este partener al Federației Băncilor pentru Alimente din România, încă de la înființarea primei astfel de Bănci în București, în 2016, pentru a contribui la combaterea risipei alimentare;
  • Prin programul „Cu Apele Curate”, lansat în 2019 împreună cu Asociația MaiMultVerde, Lidl România a contribuit la informarea a peste 65.000 locuitori și la colectarea a peste 200 de tone de plastic din Dunăre, din 10 comunități;
  • Prin parteneriate strategice cu organizațiile Teach for Romania și UNICEF, Lidl România facilitează accesul la educație incluzivă pentru elevii din comunități vulnerabile. Alături de World Vision România, prin programul Pâine și Mâine, Lidl România contribuie încă din 2016 la reducerea abandonului școlar în mediul rural;
  • Din 2019, prin parteneriat cu Centrul Step by Step, Lidl România se implică în susținerea accesului la educație timpurie;
  • Lidl România a facilitat dotarea cu 17 motociclete de intervenție urbană a filialelor SMURD din 7 județe din țară.

Echipa Lidl România, un exemplu de eficiență și performanță

La cei 10 ani de activitate pe plan local, Lidl România înseamnă o echipă de aproape 10.000 de angajați la nivel național. Lidl pune oamenii în centrul activității și, de aceea, investește constant în asigurarea celui mai bun mediu de lucru pentru angajații săi. Compania investește constant în oferirea oportunități de dezvoltare profesională pentru toți angajații săi, în pachete competitive de compensații și beneficii revizuite anual, dar și în crearea celor mai bune condiții de muncă. Acest lucru i-a adus recunoașterea ca angajator de top în ultimii 5 ani, prin certificarea Top Employer, acordată de către institutul independent Top Employers din Olanda.

Advertisement

10 ani de Lidl + Tine. Ceea ce ne leagă e tot ce contează

Lidl celebrează 10 ani în România printr-o campanie Manifest care vorbește despre relația construită alături de clienții săi în tot acest timp, sub sloganul „Ceea ce ne leagă e tot ce contează”. În centrul campaniei se află spotul TV, care poate fi vizualizat aici, a cărui coloană sonoră este melodia „Aici”. Melodia creată special pentru spot este o colaborare în premieră între patru dintre cei mai cunoscuți artiști din România – INNA, Irina Rimes, Carla’s Dreams și The Motans.

Pentru a sărbători cei 10 ani alături de clienți, Lidl a pregătit o serie de Oferte de Zece și premii aniversare ce pot fi câștigate prin simpla înscriere a unui bon de cumpărături de minim 70 lei pe surprize.lidl.ro/10ani sau prin SMS la 1817. Promoția se derulează până pe 14 noiembrie 2021.

Evenimente

CellEAST – Primul Concurs Internațional din România dedicat exclusiv Violoncelului. Premii în valoare de 11.000 euro

Published

on

Prima ediție a concursului oferă participanților 12 premii în valoare de 11.000 euro și 20 de premii speciale. 70 de tineri violonceliști din 18 țări, vor participa la concurs în perioada 7-11 mai 2024.

CellEAST International Competition este organizat de Asociația Culturală PlaCello și Uniunea de Creație Interpretativă a Muzicienilor din România (UCIMR), co-finanțat de Administraţia Fondului Cultural Naţional (AFCN), sponsorizat de Vestra Industry și în parteneriat cu numeroase instituții de prestigiu din România.

Concursul se va desfășura la Universitatea Națională de Muzică București (UNMB) și este deschis publicului, iar Finala și Gala vor avea loc în data de 11 mai 2024, ora 14:00, la Ateneul Român – Intrarea este liberă.

Juriul CellEAST International Competition este format din violonceliști renumiți din Austria, Bulgaria, Elveția, Germania, Japonia, Lituania, Polonia și România, dar și organizatori de proiecte culturale și educaționale: Denis Severin, Krzysztof Karpeta, Marin Cazacu, Attila Pasztor, Răzvan Suma, Yoko Hasegawa, Atanas Krastev, Ella Bokor, Ștefan Cazacu, Mircea Marian, Octavian Lup, Filip Papa și Sebastian Gheorghiu. În etapa finală a concursului, invitați speciali vor fi violonceliștii Wen-Sinn Yang și Marius Urba.

Premiile speciale CellEAST International Competition sunt oferite de: Filarmonica de Stat Dinu Lipatti din Satu Mare, Filarmonica Mihail Jora din Bacău, Filarmonica de Stat Sibiu, Filarmonica de Stat Oradea, IConArts Transilvania, ICon Arts Transilvania MiniCellos, Filarmonica George Enescu, SoNoRo, Atheneum Violins SRL, Violoncellissimo, U.C.I.M.R., Thomastik-Infeld, Cellissimo Academy Bulgaria, ArtCelloFestival, Societatea Română de Radiodifuziune, CellEAST International Competition, CellEAST Festival & Masterclass, Centrul Cultural Apollonia și Colegiului Național de Arte Dinu Lipatti.

Advertisement

Mai multe detalii despre CellEAST International Competition puteți găsi pe www.celleast.com.

Continue Reading

Evenimente

Începe cea de-a III-a ediție Orchestra’s Conductor Competition

Published

on

Asociația Geros, în colaborare cu Filarmonica de Stat Oradea și Uniunea de Creație Interpretativă a Muzicienilor din România (UCIMR), anunță cea de-a III-a ediție Orchestra’s Conductor Competition. Acest nou format inovator și democratic, unic în competițiile de dirijat orchestre, are ca scop responsabilizarea membrilor orchestrei, permițându-le să aleagă dirijorii câștigători, punând accentul pe meritul artistic și respectul reciproc.

În fiecare an, proiectul se mută la o altă orchestră, oferindu-le câștigătorilor șansa de a dirija muzicieni diferiți și stabili, astfel, o chimie unică între dirijor și ansamblu.

Cea de-a III-a ediție a acestui concurs va avea loc la Oradea, în perioada 26 aprilie – 2 mai, și va reuni pe scena Teatrului de Stat dirijori din întreaga lume, manageri de instituții culturale și muzicieni talentați. Sub îndrumarea distinsă a maestrului Cristian Oroșanu, competiția își propune să descopere și să promoveze dirijori talentați din întreaga lume.

„Indiferent de obiectivitatea artistică a membrilor unui juriu extern, rareori se întâmplă ca rezultatele concursului să corespundă cu opinia majorității muzicienilor din orchestră. Cu toate acestea, nu juriul, ci orchestra este cea care va petrece o săptămână lucrând cu unul sau mai mulți dintre finaliști în timpul stagiunilor care urmează  competiției.’’ – Cristian Oroșanu, președintele Orchestra’s Conductor Competition

Advertisement

Faza 1

După ce peste 200 de candidați din întreaga lume s-au înscris online, 75 de dirijori au fost selecționați pentru faza finală de către o echipă formată din președintele concursului, un reprezentant al orchestrei gazdă și un dirijor recunoscut la nivel internațional, în cazul de față, Vittorio Parisi. Aceștia vor concura în perioada 26 – 28 aprilie la Oradea.

Faza 2 – Semifinala și Finala

Primii 18 candidați clasați vor trece în etapa semifinală, care se va desfășura în perioada 29 aprilie – 1 mai. Cei 3 candidați cu cele mai mari punctaje vor merge în finală, care constă într-o repetiție generală dimineața și un concert final în seara de joi, 2 mai, ambele deschise publicului. Pentru concert, vor fi trei blocuri de câte 2 lucrări, fiecare cu o piesă orchestrală și o piesă cu solist (violistul Răzvan Popovici). Cei 3 finaliști vor dirija lucrări stabilite prin tragere la sorți dintr-un repertoriu incluzând piese de Wolfgang Amadeus Mozart, Gustav Theodore Holst, Max Christian Friedrich Bruch sau Carl Maria von Weber, demonstrându-și măiestria într-un interval de timp limitat.

Selecționarea în prima rundă a etapei finale va fi realizată de 5 muzicieni ai orchestrei (formând un cvintet de coarde). Toți muzicienii Filarmonicii Oradea vor avea drept de vot atât în etapa semifinală, cât și în etapa finală, chiar dacă nu interpretează, cu condiția să asiste la toate repetițiile și spectacolele fiecărui concurent, ceea ce este o mărturie a ethosului democratic al competiției.

Advertisement

Premii

Premiul I constă în 2.500 de euro, două concerte ca invitat al Filarmonicii Oradea și posibile angajamente cu alte orchestre. Premiul al II-lea constă în 2.000 de euro, un concert ca invitat al Filarmonicii Oradea. Premiul al III-lea constă în 1.500 de euro și posibilitatea de a fi invitat de alți directori de orchestră care vor participa la etapa finală a concursului.

La evenimentul din acest an vor participa personalități de seamă, printre care Jonas Grunau de la Grunau & Paulus Music Management (Germania) și Duygu Esekar de la LocksBridge Artist Management (Turcia). Vor participa, de asemenea, directori de la diverse orchestre internaționale, în căutare de noi talente dirijorale. Manageri ai unor orchestre respectate și-au exprimat interesul de a veni la etapa finală a concursului, precum Silvia Sbarciu, directorul Orchestrei Filarmonicii din Cluj, Akgün çavuș, directorul Orchestrei Filarmonicii din Olten (Turcia), Gyorgy Lendvai, directorul Orchestrei Simfonice MAV din Budapesta (Ungaria), Vlad Mateescu, director al Filarmonicii Ploiești, Szep Gyula, director al Operei Maghiare din Cluj, Georgios Balatsinos, dirijor șef al Sorbisches National-Ensemble (Germania), Christo Pavlov, director al Orchestrei Simfonice din Vratsa (Bulgaria) și Florin Estefan, director al Operei Naționale Române din Cluj.

Reprezentanți ai agențiilor internaționale de impresariere artiști și jurnaliști sunt invitați să participe la acest eveniment. Etapa finală va fi deschisă publicului, oferind o ocazie unică de a fi martorul viitorului dirijatului de orchestră.

Edițiile anterioare

Advertisement

Cea de-a doua ediție a Orchestra’s Conductor Competition a avut loc în 2023 la Filarmonica Ploiești, iar prima în 2022 la Filarmonica Brașov.

Continue Reading

Evenimente

Începe a cincea ediție a festivalului Bebe Fest la Opera Comică pentru Copii!

Published

on

Bebe Fest, evenimentul mult așteptat de către părinți și copii, revine în această lună la Opera Comică pentru Copii! În perioada 12-21 aprilie, între orele 16-21 în zilele de vineri și 10-21 în zilele de sâmbătă și duminică, incinta Operei Comice pentru Copii (Calea Giulești nr. 16) se va umple de voie bună și activități dedicate publicului cu vârste cuprinse între 0 și 3 ani.

Atracțiile Bebe Fest OCC #5 includ activități variate, concepute special pentru copii și părinți, printre care se numără:

  • Spectacole invitate: Evenimentele susținute de invitați precum Ana Crăciun LambruSimina Croitoru și artiști de la Teatrul Ion Creangă aduc bucurie și entuziasm celor mici.
  • Ateliere de creație și ateliere senzoriale: Copiii au ocazia să se exprime și să exploreze creativitatea prin intermediul atelierelor senzoriale, special adaptate nevoilor lor, în cadrul programului Atelierele Bubu
  • Căsuța senzorială și căsuțele tematice: O experiență interactivă și educativă, în care cei mici descoperă noi senzații și explorează lumi tematice fascinante.
  • Baby Aventura Park: Un spațiu special amenajat pentru a satisface energia și curiozitatea copiilor, oferindu-le momente de distracție și aventură în siguranță.
  • Photo Point: O oportunitate de a imortaliza amintiri frumoase alături de cei mici și de a păstra acele momente de bucurie pentru totdeauna.
  • Zona „nu ai voie”: Pentru toate momentele în care copiii aud că nu au voie să facă ceva anume, organizatorii pun la dispoziție o zonă specială în care totul este permis, în limitele de siguranță
  • Piscină cu bile și groapă cu nisip: Activități clasice și iubite de copii, care asigură distracție și veselie.
  • Trenuleț și carusel: O plimbare plină de veselie și aventură pentru cei mici, într-o atmosferă fermecătoare.
  • Târg cu produse și servicii pentru cei mici: Oportunitatea pentru părinți de a descoperi cele mai noi și mai utile produse și servicii dedicate copiilor.

În cadrul festivalului sunt, de asemenea, amenajate zone de relaxare, de servit masa, atât pentru părinți, cât și pentru bebeluși – food court bebe, unde se pot degusta gratuit produse alimentare destinate bebelușilor – zonă de alăptare, zonă de schimbare scutece, precum și o parcare pentru cărucioare. 

Una dintre noutățile ediției este oferită publicului în parteneriat cu Nestle. În fiecare zi de weekend, în intervalul orar 12:00-13:00, Nestle îi provoacă pe cei mici la un traseu sănătos, care le aduce un premiu garantat. Fie că își testează abilitățile motrice la un joc de șotron, pe cele cognitive la un joc de memorie sau imaginația, distracția și premiile sunt garantate tuturor participanților.

Publicul este invitat să participe la Bebe Fest OCC pentru a se bucura de spectacole captivante, ateliere educative și momente de distracție destinate celor mai mici vizitatori. Evenimentul promite să ofere experiențe memorabile și să aducă zâmbete pe chipurile tuturor participanților. Partenerul radio al ediției curente este Itsy Bitsy FM.

Advertisement

Ediție specială a Atelierelor Bubu, cu evenimente susținute de invitați 

Curcubeul emoțiilor – atelier susținut de Teatrul Ion Creangă 

Atelierul este dedicat atât celor care au devenit părinți pentru prima dată, cât și celor a căror familie tocmai s-a mărit cu unul sau mai mulți membri. Nou-născuții, și bebelușii în general, sunt extrem de receptivi la stimulii externi, ei se află practic într-un continuu proces de calibrare a simțurilor. Atelierul propune o explorare amănunțită a modului în care copiii de vârste foarte fragede percep realitatea înconjurătoare. Ca adulți, deja am atribuit o serie de sensuri stimulilor externi, însă copiii au marele avantaj de a fi lipsiți de orice prejudecată. Ajutați de cele două coordonatoare, părinții vor descoperi noi jocuri și modalități de interacțiune și comunicare cu bebelușii lor.

Program în timpul Bebe Fest: 14 aprilie, ora 17

Spațiu de desfășurare: Salonul Mozart (etajul 1)

Advertisement

Biletemagazinulocc.ro/produs/curcubeul-emotiilor-atelier-senzorial/

Câte-n lume și în stele – atelier-spectacol susținut de Free Puppet Theatre

Pentru copiii foarte mici și părinții nu foarte mari, Ana Crăciun Lambru și Lavinia Pop Coman au pregătit  „Câte-n lume și în stele”, un atelier-spectacol interactiv în care participanții explorează, împreună, prin joacă, mici curiozități și mari descoperiri. Prin intermediul jucăriilor simple, moi, pufoase și haioase, care alcătuiesc de obicei universul celor mai noi omuleți dintre noi, publicul află alte lumi și posibilități pentru joacă de zi cu zi, atât de necesară pentru o dezvoltare armonioasă și o relație copil – părinte sănătoasă.

Program în timpul Bebe Fest: 14 aprilie, ora 12; 19 aprilie, ora 17; 21 aprilie, ora 17

Spațiu de desfășurare: Salonul Mozart (etajul 1)

Advertisement

Biletemagazinulocc.ro/produs/cate-n-lume-si-in-stele-atelier-spectacol-interactiv/

Atelierul de Muzică îi transformă pe copii din simpli ascultători în mici muzicieni. Copiii și părinții se bucură de înțelegerea limbajului universal al muzicii, de stimularea atenției și a răbdării, de dezvoltarea auzului muzical și a exprimării emoționale, de dezvoltarea concentrării, a creativității și a coordonării și de îmbunătățirea inteligenței emoționale și a limbajului. În cadrul Atelierului de Muzică, fiecare copil are ocazia să exploreze sunetele și instrumentele muzicale, chiar înainte de a învăța să vorbească. 

Program permanent la Opera Comică pentru Copii: marțea, miercurea și joia, orele 10:30 și 11:30; duminica, orele 9:30, 10:30 și 11:30

Spațiu de desfășurare: în timpul săptămânii, la etajul 3 în corpul principal; în weekend, la etajul 3 în corpul secundar (la Atelierele Micul Artist)

Biletemagazinulocc.ro/produs/atelierele-muzicale-toni-boni/

Advertisement

Atelierul de Educație Emoțională Timpurie are la bază un concept nou, prin care, alături de psihologul și actorul implicați și cu ajutorul tehnicilor din terapia prin joc și a jocurilor teatrale,  se identifică nevoile sau provocările emoționale din relația părinte – copil: înțelegerea emoțiilor, anxietăți, încredere, fobii, conectare și prezența în relația părinte – copil. Echipa formată din psiholog și actor facilitează un „spațiu” sigur pentru copil și părinte, cu multă empatie și înțelegere, loc în care se pot conștientiza și trăi emoțiile și stările fiecăruia. 

Program permanent la Opera Comică pentru Copii: lunea, orele 10:30 și 11:30 

Spațiu de desfășurare: în timpul săptămânii, la etajul 3 în corpul principal

Biletemagazinulocc.ro/produs/atelierul-de-educatie-emotionala-timpurie/

Spectacole pentru copiii de toate vârstele în luna aprilie la OCC

Advertisement

În cadrul Bebe Fest OCC, Teatrul Ion Creangă este invitat să susțină pe 14 aprilie, de la ora 19, în Salonul Mozart, o reprezentație a spectacolului CUTInEadresat publicului de 0-3 ani. Această producție oferă posibilitatea tuturor, de la cei mici la cei mari și de la cei mari la cei mici, să transforme un spațiu și un obiect în ceea ce îi îndeamnă creativitatea. Vor pune cutie lângă cutie și vor forma prin dans, mișcare și emoție noi construcții: un zid, un tunel, un pod, un labirint, un bloc, o casă – locuri metaforice și locuri fizice pe care le vor explora în joacă în această aventură. Biletele sunt disponibile în rețeaua bilete.ro.

Salonul Mozart găzduiește, în premieră, pe 13 aprilie, de la ora 18.30, concertul „Clasic Bebe”, susținut de către Simina Croitoru și fiica sa, Eva Croitoru Păucă. Violonistă cu o carieră strălucită, Simina Croitoru a debutat pe scena concertistică la vârsta de 8 ani. Cu peste 200 de apariții pe scenele din întreaga lume, inclusiv în țări precum Germania, Italia, China și America de Sud, Simina este recunoscută pentru bogăția expresivă și pasiunea pe care o transmite prin interpretările sale. Premiată la numeroase concursuri naționale și internaționale, Simina Croitoru impresionează prin talentul și profesionalismul său. Participarea la Festivalul Bebe Fest, unde susține un concert la vioară pentru bebeluși, alături de fiica sa, Eva, demonstrează deschiderea sa către inovație și pasiunea pentru a aduce muzica în viețile tuturor, încă de la cele mai fragede vârste.

Căsuța din Copac este locul în care Cântecele BubuCuriei răsună pe durata festivalului. În fiecare oră, în intervalele 17-19 (vinerea), respectiv 10-13 și 16-19 (sâmbăta și duminica), copiii au ocazia să se bucure de cântecele din seria de spectacole „Bubu” – să le învețe, în cazul în care le ascultă pentru prima dată, sau să le fredoneze, în cazul în care au participat deja la cel puțin unul dintre cele trei spectacole în care Bubu este personajul principal.

Sala UnderGrant este locul unde poposește Heidiprotagonista musicalului regizat de Claudia Ciobanu și adresat copiilor cu vârste de cel puțin 3 ani. În perioada 6-28 aprilie, toate cele 16 reprezentații programate se vor juca cu casa închisă.

Pentru copiii care au împlinit cel puțin 7 ani, Sala Mare găzduiește în luna aprilie unul dintre cele mai iubite titluri de operă din repertoriu: „Elixirul dragostei”, de Gaetano Donizetti, în regia maestrului Cristian Mihăilescu. Începând cu acest an, UNITER acordă premii pentru producțiile instituțiilor de spectacole pentru copii. Pentru opera „Elixirul dragostei”, Opera Comică pentru Copii a primit în premieră nominalizare pentru cel mai bun spectacol pentru copii și astfel invită publicul să (re)vadă acest titlu, alături de juriul UNITER, în zilele de 13, 14, 20 și 21 aprilie. Biletele sunt disponibile în rețeaua bilete.ro.

Advertisement

Opera Comică pentru Copii este o instituție publică de cultură aflată în subordinea Primăriei Capitalei și a Consiliului General al Municipiului București, condusă din anul 2014 de către  soprana Felicia Filip. Unică în lume prin segmentul de public căruia i se adresează, Opera Comică pentru Copii îi apropie pe cei mici de artă şi cultură, atât prin spectacole  de calitate – operă, balet, musical, concerte-lecție, operetă, teatru muzical – cât şi prin diverse proiecte conexe inovatoare precum festivaluri de vară și de iarnă, Atelierele „Micul Artist”, ,,Magazinul OCC”, Tururile „În Spatele Cortinei”, ,,Petreceri de ziua de naștere”, ,,Escape Room”, „Aventura Parc”,  „Abonamente” sau „Voluntariat”.

Continue Reading