Diverse
Lidl aniversează 10 ani alături de români
Published
3 years agoon
By
Redacția
În luna octombrie, Lidl România aniversează 10 ani de la intrarea pe piața locală. Recunoscut pentru angajamentul făcut clienților, de a le oferi produse la cel mai bun raport calitate-preț, retailerul a ajuns în prezent la o rețea locală de peste 300 de magazine și o echipă de aproximativ 10.000 de angajați la nivel național. Cu o viziune ce integrează sustenabilitatea și principiile eficienței în fiecare pilon al business-ului, în toți cei 10 ani de activitate, Lidl România s-a remarcat prin investiții atât în economie, cât și în societate: de la susținerea producătorilor români, până la investiții de peste 106,5 milioane de lei în programe dezvoltate împreună cu societatea civilă, pentru un viitor mai bun.
Lidl România e prezent pe piață cu un model de business unic, printr-un sortiment ce cuprinde în proporție de peste 80% produse marcă proprie, la cel mai bun raport calitate-preț. Mai mult, Lidl a introdus în România conceptul de săptămână tematică, pentru a le oferi românilor gusturi internaționale surprinzătoare.
Investiții în potențialul local
Încă de la intrarea pe piața din România, Lidl s-a concentrat pe potențialul local – pe de-o parte, pentru a susține dezvoltarea furnizorilor români, pe de altă parte, pentru a îmbogăți sortimentul de produse și a oferi opțiuni locale clienților. Astfel, compania lucrează cu peste 400 de furnizori de produse din România și pune la dispoziția clienților o ofertă de peste 3.000 de articole românești, în sortimentul permanent și în promoții de tip in-and-out, în săptămâni tematice precum Săptămâna Românească sau Săptămâna Retro. Retailerul produce în România majoritatea produselor proaspete: carne proaspătă, mezeluri, lactate, dar și produse de panificație sau produse de tip convenience. Printre brandurile Lidl realizate împreună cu furnizori români se numără Pilos, Pikok sau Chef Select. În toamna anului 2015, compania a lansat gama Cămara Noastră, marca proprie dedicată gustului autentic românesc, produsă exclusiv în România. Gama cuprinde 220 de produse, atât în sortimentul permanent, dar și in-and-out.
De asemenea, în Piața Lidl clienții au la dispoziție o varietate de fructe și legume de proveniență autohtonă, inclusiv anumite soiuri tradiționale disponibile la raft în timpul sezonului. Prin proiectul „Cultivat în România, specific românesc”, lansat în parteneriat cu Universitatea de Științe Agronomice și Medicină Veterinară din București (USAMVB), Lidl România susține producători români de fructe și legume, alături de care, de-a lungul timpului, a revitalizat o serie de soiuri de autohone precum roșia de Buzău 1600, ceapa roșie de Buzău, ardeiul kapia roșu Potaissa sau ardeiul iute Jovial.
Un alt obiectiv foarte important al companiei în ceea ce privește dezvoltarea locală este susținerea producătorilor români de a se extinde pe piața internațională. Astfel, Lidl facilitează exportul de marfă provenită de la furnizorii din România către magazinele Lidl din alte țări, făcând cunoscute produsele românești și către clienții din alte țări.În ultimii 5 ani, Lidl România a facilitat exporturi de peste 164 de milioane de euro pentru produsele furnizorilor români, către piețele din Europa.
Premiere pe piața locală
Cu o orientare permanentă spre nevoile clienților, retailerul și-a actualizat constant oferta de produse, marcând premiere importante la nivel de sortiment. De exemplu, Lidl România este primul retailer care a introdus în magazine un întreg sortiment de produse BIO, pe care l-a completat și diversificat constant, gama numărând în prezent peste 300 de produse, în sortimentul permanent și în promoțiile de tip in-and-out. O altă premieră a fost implicarea directă a consumatorilor în procesul de creare de noi produse. Pelteaua de gutui a Eugeniei și ratavița doamnei Adriana sunt două produse marcă proprie pe care retailerul le-a creat după rețetele autentice ale unor gospodine, prezente pe rafturile magazinelor Lidl sub brandul Cămara Noastră. În plus, în 2016, Lidl România a fost primul retailer de pe piața locală care a eliminat din sortiment ouăle din categoria 3, iar de la finalul anului 2017, le-a eliminat și din rețetele tuturor produselor marcă proprie dezvoltate la nivel local.
Aproape de clienții din toată țara
Pentru a fi cât mai aproape de clienții din toată țara, în cei 10 ani pe piața locală, rețeaua de magazine a crescut constant, în prezent numărând peste 300 de unități, în toate județele din țară. Portofoliul Lidl cuprinde și 5 depozite situate în localitățile Chiajna, Iernut, Lugoj, Nedelea, Roman, cel de-al șaselea fiind în construcție, în localitatea Fundeni, lângă București.
Sustenabilitatea se află în ADN-ul business-ului Lidl, iar acest lucru se reflectă inclusiv în modul în care sunt construite clădirile în care își desfășoară activitatea, în care își extinde rețeaua de magazine și cea logistică. Astfel, magazinele Lidl sunt construite conform celor mai înalte standarde de sustenabilitate. 6 magazine Lidl din România sunt echipate cu un total de aproximativ 2.000 de panouri fotovoltaice, iar compania are o rețea de peste 140 de puncte de reîncărcare pentru mașini electrice, în parcările magazinelor sale din țară. Mai mult, în 2019, magazinul Lidl din cartierul bucureștean Aviației a fost desemnat cel mai sustenabil magazin din lume, prin certificarea BREEAM Outstanding, fiind primul magazin din România cu acest nivel de certificare și magazinul cu cel mai mare punctaj la nivel mondial – 99,1%, la categoria BREEAM International New Construction 2013. În plus, portofoliul Lidl cuprinde alte două clădiri certificate BREEAM – sediul central din București și centrul logistic din Lugoj.
10 ani de fapte pentru un viitor mai bun
Sub umbrela Pentru un viitor mai bun, Lidl România investește în parteneriate strategice ce urmăresc trei direcții: educație, mediu și dezvoltarea serviciilor de urgență. În cei 10 ani de prezență în România, Lidl a susținut peste 100 de ONG-uri, investind în total peste 106,5 milioane de lei în dezvoltarea societății românești, cu scopul de a avea un impact pozitiv pe termen lung în comunitățile în care activează.
- Lidl România este partener al Federației Băncilor pentru Alimente din România, încă de la înființarea primei astfel de Bănci în București, în 2016, pentru a contribui la combaterea risipei alimentare;
- Prin programul „Cu Apele Curate”, lansat în 2019 împreună cu Asociația MaiMultVerde, Lidl România a contribuit la informarea a peste 65.000 locuitori și la colectarea a peste 200 de tone de plastic din Dunăre, din 10 comunități;
- Prin parteneriate strategice cu organizațiile Teach for Romania și UNICEF, Lidl România facilitează accesul la educație incluzivă pentru elevii din comunități vulnerabile. Alături de World Vision România, prin programul Pâine și Mâine, Lidl România contribuie încă din 2016 la reducerea abandonului școlar în mediul rural;
- Din 2019, prin parteneriat cu Centrul Step by Step, Lidl România se implică în susținerea accesului la educație timpurie;
- Lidl România a facilitat dotarea cu 17 motociclete de intervenție urbană a filialelor SMURD din 7 județe din țară.
Echipa Lidl România, un exemplu de eficiență și performanță
La cei 10 ani de activitate pe plan local, Lidl România înseamnă o echipă de aproape 10.000 de angajați la nivel național. Lidl pune oamenii în centrul activității și, de aceea, investește constant în asigurarea celui mai bun mediu de lucru pentru angajații săi. Compania investește constant în oferirea oportunități de dezvoltare profesională pentru toți angajații săi, în pachete competitive de compensații și beneficii revizuite anual, dar și în crearea celor mai bune condiții de muncă. Acest lucru i-a adus recunoașterea ca angajator de top în ultimii 5 ani, prin certificarea Top Employer, acordată de către institutul independent Top Employers din Olanda.
10 ani de Lidl + Tine. Ceea ce ne leagă e tot ce contează
Lidl celebrează 10 ani în România printr-o campanie Manifest care vorbește despre relația construită alături de clienții săi în tot acest timp, sub sloganul „Ceea ce ne leagă e tot ce contează”. În centrul campaniei se află spotul TV, care poate fi vizualizat aici, a cărui coloană sonoră este melodia „Aici”. Melodia creată special pentru spot este o colaborare în premieră între patru dintre cei mai cunoscuți artiști din România – INNA, Irina Rimes, Carla’s Dreams și The Motans.
Pentru a sărbători cei 10 ani alături de clienți, Lidl a pregătit o serie de Oferte de Zece și premii aniversare ce pot fi câștigate prin simpla înscriere a unui bon de cumpărături de minim 70 lei pe surprize.lidl.ro/10ani sau prin SMS la 1817. Promoția se derulează până pe 14 noiembrie 2021.
You may like
-
Ziua Națională sărbătorită inedit: Concert al Fanfarei Chindia Brass, chiar într-o benzinărie din România
-
Bătălie pentru scenă la Festivalul Lira! Sold-out cu două săptămâni înainte de termen, pentru al patrulea an consecutiv
-
Echipa României s-a clasat pe locul 8 la Campionatul European de Securitate Cibernetică din Italia
-
Prima expoziție dedicată lui Monet din România, exclusiv la MINA Cluj
-
Elevii români au fost medaliați cu argint și bronz la Balcaniada de Informatică din Macedonia
-
Începe Taste of Transylvania, singurul festival gastronomic din România
Evenimente
Ziua Națională sărbătorită inedit: Concert al Fanfarei Chindia Brass, chiar într-o benzinărie din România
Published
3 days agoon
December 2, 2024By
Erika Maria
Ziua Națională a României a fost sărbătorită într-un mod inedit în județul Prahova, unde fanfara Chindia Brass din Târgoviște a susținut un concert live într-o benzinărie. Evenimentul a fost organizat de compania ETU Oil&Gas, surprinzând plăcut clienții și trecătorii care s-au bucurat de muzica festivă chiar în timp ce alimentau mașinile.
Momentul a fost apreciat și de artistul Dragoș Popa, care a publicat pe pagina sa oficială un mesaj de felicitare: „Concert live într-o benzinărie este ceva despre care nu auzi foarte des, dar iată că se întâmplă, astăzi, cu ocazia Zilei Naționale a României. Felicitări, ETU Oil&Gas! Bravo, Fanfara ‘Chindia Brass’ Târgoviște! La mulți ani!”
Inițiativa a fost primită cu entuziasm, oferind o atmosferă de sărbătoare și un exemplu original de celebrare a spiritului românesc.
Evenimente
Bătălie pentru scenă la Festivalul Lira! Sold-out cu două săptămâni înainte de termen, pentru al patrulea an consecutiv
Published
1 month agoon
October 24, 2024
Festivalul Național Lira, evenimentul dedicat tinerelor talente muzicale, își deschide porțile în perioada 21-23 noiembrie 2024, la ATP Tech Center. Ediția cu numărul XII a confirmat încă o dată poziția de referință a festivalului în peisajul cultural românesc. Devenit deja o tradiție pentru județul Maramureș, festivalul aduce împreună sute de tineri artiști din toate colțurile țării, oferindu-le o platformă pentru a-și exprima creativitatea.
Și în acest an, organizatorii au fost nevoiți să închidă înscrierile cu două săptămâni înainte de termen, datorită numărului impresionant de solicitări, pentru al patrulea an consecutiv. Peste 350 de tineri pasionați de muzică s-au înscris în concurs, dovedind încă o dată că scena Festivalului Lira este una dintre cele mai căutate de soliștii vocali din România.
Un juriu de excepție, format din nume sonore ale scenei muzicale românești, precum Ozana Barabancea, Nicola, Ioan Man, Florian Mătăsaru și „The Show Man” Banto Dos Santos (Brazilia), va avea misiunea de a evalua prestațiile concurenților și de a desemna câștigătorii.
„Suntem extrem de încântați de succesul continuu al Festivalului Lira. Faptul că, an de an, numărul participanților crește este o dovadă clară a faptului că am reușit să creăm un eveniment care să inspire și care să îi ajute pe tinerii talentați să își formeze experiența scenică. Ne bucurăm să putem oferi o platformă unde aceștia să își pună în valoare talentul și să își facă auzită vocea”, a declarat Dragoș Popa, Directorul General al Festivalului Lira.
Festivalul Național Lira este mai mult decât un concurs. Este o sărbătoare a muzicii, o oportunitate pentru tineri de a se întâlni, de a împărtăși pasiunea pentru muzică și de a crea legături durabile. Scopul proiectului este de a promova arta vocală și de a susține tinerii interpreți în dezvoltarea lor artistică.
Evenimentul a fost inițiat în anul 2013 și este organizat sub egida Centrului Cultural Artist pentru Artă, împreună cu Ring Arte Media și ATP Group, în calitate de partener principal.
Parteneri: ATP Tech Center, Hotel Magus și Dino Parc Râșnov. Parteneri media: Radio KissFM, Gazeta de Maramureș Graiul Maramureșului, actualMM.ro, directMM.ro, infoMM.ro și eMM.ro.
Performanță
Echipa României s-a clasat pe locul 8 la Campionatul European de Securitate Cibernetică din Italia
Published
2 months agoon
October 13, 2024
România s-a clasat pe locul 8 la ediţia de anul acesta a Campionatului European de Securitate Cibernetică, desfăşurată în perioada 8 – 11 octombrie la Torino, în Italia, în competiţie intrând 37 de echipe, transmite Agerpres.
”Ediţia de anul acesta a European Cyber Security Challenge – ECSC 2024 (Campionatul European de Securitate Cibernetică 2024), desfăşurată în perioada 8-11 octombrie în Italia, la Torino, a adus României o clasare pe locul 8 din 37 de echipe participante la competiţie, formate din cei mai talentaţi tineri în domeniul securităţii cibernetice din Europa”, se arată pe pagina de Facebook a Ministerului Educaţiei.
Elevii care au reprezentat România în cadrul ECSC sunt: Alexandru-Darius Ghica – Colegiul Naţional “Mihai Viteazul” din Bucureşti; Vlad-Ionuţ Seba – Colegiul Naţional “Tudor Vianu” din Bucureşti; Denis-Cristian Văşcuţă – Colegiul Naţional “Mihai Viteazul” din Bucureşti; Vlad-Ştefan Mateciuc – Liceul Teoretic “Callatis” din Mangalia; Robert-Alexandru Antal – Complexul Educaţional “Laude Reut” din Bucureşti.
Elevii au fost îndrumaţi de George-Marius Şinca – lector univ. dr. la Universitatea “Emanuel” din Oradea, coordonator principal, şi de Ancuţa-Dumitriţa Doce – manager superior securitate cibernetică, Directoratul Naţional de Securitate Cibernetică din Bucureşti, coordonator adjunct.
Pentru a reprezenta România la campionatul european, candidaţii pasionaţi de cyber trebuie să participe iniţial la Campionatul Naţional de Securitate Cibernetică – RoCSC sau, începând de anul acesta, la Olimpiada de Securitate Cibernetică, competiţii organizate de Serviciul Român de Informaţii (prin intermediul Centrului Naţional Cyberint), Directoratul Naţional de Securitate Cibernetică (DNSC), Asociaţia Naţională pentru Securitatea Sistemelor Informatice (ANSSI) şi Ministerul Educaţiei, împreună cu parteneri privaţi.
Tinerii interesaţi de dezvoltarea abilităţilor tehnice de profil se pot pregăti pentru Campionatul Naţional de Securitate Cibernetică sau pentru Olimpiada de Securitate Cibernetică pe platforma educaţională online CyberEdu, un spaţiu digital de antrenament în care se regăsesc majoritatea exerciţiilor propuse în ediţiile anterioare ale ROCSC şi ECSC, precum şi alte exerciţii construite pentru competiţii de securitate cibernetică internaţionale, arată Ministerul Educaţiei.
Sursa, Agerpres