Connect with us

Influencers

„Influencerița Cristina Almășan joacă într-un film la Hollywood!”. Așa ar suna titlul perfect 😎 (Interviu)

Published

on

Foto. Cristina Almășan (Arhiva personală)

Cristina Almășan este unul dintre cele mai apreciate personaje din social media. Se bucură în prezent de apreciarea comunității consolidate prin multă muncă, răbdare și implicit creativitate, fiind înconjurată de peste 1 milion de oameni pe TikTok, alte 611 mii de suflete pe Instagram, aproape la fel și pe YouTube, iar pe Facebook îi sunt alături 83 de mii de fani. Comunitatea Cristinei Almășan, atinge așadar, peste 2.3 milioane de conturi care o urmăresc zilnic pe rețelele sociale.

Născută în Timișoara, dar stabilită în București, Cristina Almășan a ales capitala pentru a-și îndeplini visul de a ajunge actriță. A absolvit în cele din urmă Facultatea de Teatru și Film, cu specializare Actorie, bucurându-se oficial de statutul de actriță de teatru.

Spune că viața a condus-o ușor, dar sigur, către o altă carieră. Cea de Content creator. În anul 2017, YouTube a devenit a doua scenă pe care Cristina s-a simțit împlinită. Cu pași timizi a renunțat la teatru, cel puțin pentru o perioadă, și s-a axat doar pe video blogging. Între timp a descoperit și frumusețea celorlalte platforme populare, iar astăzi, toată activitatea de influencer s-a transformat într-un job cu normă întreagă.

Consideră că bunătatea, respectul, răbdarea și iubirea sunt valorile cu care a pornit la drum încă din copilărie, catalogându-le drept cele mai importante. Indiferent de succesul vizibil din mediul online, arta actorului ocupă în continuare un loc important în sufletul Cristinei Almășan și este sigură că într-o zi va fi din nou pe scenă.

Actriță, YouTuber, Tiktoker, generic Influencer și chiar „Moș Crăciun” am putea spune dacă privim la profilul tău de Instagram. Care apelativ te onorează cel mai mult? De ce?

Actriță. Actoria e prima mea iubire și consider că oricum, mare pare din succesul meu online se datorează și talentului actoricesc.

Primele tale fotografii de pe Instagram au fost publicate în jurul anului 2014. De atunci și până în prezent este vizibilă o evoluție din punct de vedere calitativ în ceea ce privește conținutul tău media atât pe platforma menționată, cât și pe celelalte. Cum ai reușit să ridici conținutul tău la un asemenea nivel de popularitate? Ai avut un mentor? Poate un fotograf profesionist care te-a îndrumat sau cum ți-ai găsit inspirația?

Nu am avut pe nimeni care să mă inspire în mod special vizavi de postările mele de pe Instagram. Mereu am postat ce am vrut. Nu prea am ținut cont de norme, șamd. Ba dimpotrivă! Iar asta cred că m-a ajutat. Am fost naturală și lumea a empatizat cu mine și cu felul meu de a fi. Eram (încă sunt) de-a lor!

În prezent, te urmăresc peste un milion de oameni pe TikTok, alte 611 mii de conturi pe Instagram, 587 de mii pe YouTube, iar pe Facebook ai de asemenea o comunitate de 83 de mii de persoane. Ce faci mai exact în mediul online de ai reușit să aduni o cumunitate atât de puternică?

Entertainment. Asta încerc să fac. Nu îmi iese în fiecare zi, dar promit să mă ocup de zâmbetul urmăritorilor cel puțin o dată la două zile.

Te recunoaşte lumea pe stradă? Cum reacţionează oamenii când te văd?

Mi se întâmplă destul de des să fiu recunoscută pe stradă, în instituții sau la restaurante. Cei mai curajoși sunt copiii: ei vin mereu să facem poze și să mă ia în brațe. Publicul mai matur cere poze, dar numai dacă ne aflăm în cadre mai restrânse.

Ce responsabilități crezi că ai în calitate Creator de conținut/ Influencer, față de comunitatea ta?

Singura mea responsabilitate față de comunitatea mea este să le livrez content cu aceeași bună dispoziție, energie și pozitivitate, cum am făcut-o și până acum.

În urma faptului că ești atât de populară în mediul online, te-ai simțit vreodată privilegiată din acest motiv? Ai fost servită mai repede la restaurant, te-a primit medicul mai repede în cabinet, iar ușile ți se deschid mai ușor atunci când mergi undeva?

Într-adevăr există câteva privilegii atunci când devii cunoscut și aș fi ipocrită să zic că nu mă bucură sau că nu îmi fac plăcere unele dintre ele. Dar de departe, preferatul meu rămâne cel de la restaurante când (uneori) primesc desert din partea casei. Asta și pentru că sunt o mare iubitoare de dulce. 

Cu siguranță primești nenumărate mesaje din partea fanilor tăi. Care sunt cele mai ciudate mesaje pe care le-ai primit? Ce vor oamenii de la tine?

Primesc atât de multe dubioșenii în mesaje că nici nu știu cu care să încep. Deși cred că totuși cel mai cerut lucru în mesaje este o poză cu picioarele mele, pe care, culmea, nu le-am expus niciodată într-un mod prea evident.

Care este cea mai dezgustătoare sau ciudată „chestie” pe care ai facut-o în viața de Influencer?

Nu cred că am făcut vreodată ceva care să mă dezguste sau cu care să-mi fie rușine.

A devenit „Content creator” o meserie? Tot mai mulţi tineri sunt atraşi de asta. Tu reușesti să câștigi din această activitate?

Da. Momentan doar din asta mă întrețin. Cum ziceam și mai sus: issa full time job rn.

Și pentru că este la modă printre vedete, tu ai vreo operație estetică? Daca da, unde? Sau ai vrea să mai îmbunătățești ceva la tine din acest punct de vedere estetic?

Nu am momentan nicio operație estetică. Dar dacă mă voi gândi vreodată să fac vreuna, promit să anunț la mine pe Instagram. 

Sunt conștient că mulți tineri își doresc să devină celebri pe rețelele sociale, dar secretele sunt puse la păstrare, căci dacă ne raportăm la o veche zicală, meseria se fură, nu se învață. Totuși, vreau să profităm de experiența pe care ai dobândit-o, pentru a-i ajuta pe cei care își doresc să aibă popularitatea ta.

Există o reţetă a sucesului? O cale optimă, nişte paşi pe care este obligatoriu să-i urmezi?

Singurii pași de care trebuie sa tii cont (din punctul meu de vedere) sunt:

  1. Fii natural! Nu încerca să pari altceva sau să imiți comportamentul altor creatori de conținut.
  2. Postează des și constant.
  3. Nu băga în seamă hateul! Dacă crezi că nu ești suficient de puternic cât să faci față unor comentarii de hate (venite din partea unor frustrați), mai bine nu te apuca! Hateul poate duce la depresie.

Cum ar suna titlul unui articol despre tine pe care ai vrea să-l citești într-un ziar?

„Influencerița” Cristina Almășan joacă într-un film la Hollywood!  😎

Bucuria, energia, pozitivitatea și în general starea ta de bine o simțim prin mediul online, însă pe lângă tot ce se poate vedea, cineva spunea că suntem construiți din mulțumiri sufletești, dar și din tristeți. Care este cea mai mare bucurie a ta? Dar gândul care nu îți dă pace și te apasă? Ai vreun regret printre toată această popularitate?

Nu. De mică îmi doream să ajung cunoscută, așa că mi-am asumat că toată această popularitatea va veni la un moment dat și cu niște mici decepții, tristeți, șamd. Dar am noroc că am niște oameni minunați în jurul meu și că aceste mici „supărări” rămân mici.

Ai un mesaj pozitiv pentru cititorii SuperTu.ro care tocmai au lecturat acest interviu?

Nu înceta niciodată să visezi! Crede în tine și în ceea ce știi și poți să faci. Nu lăsa pe nimeni să te influențeze mai mult decât ai vrea tu să o facă.

Cristina, apreciez bucuria cu care ai răspuns invitației, iar pe de altă parte, mulțumesc că oferi publicului această șansă de cunoaște elementele cheie din viața ta. Pe curând!

Influencers

Gabriel Mg: „Cine mai crede în dragostea dintre oameni visează cu ochii deschiși”

Published

on

Foto. Gabriel Mg

Gabriel Mg este unul dintre cei mai apreciați creatori de conținut, fiind urmărit în mediul online de peste jumătate de milion de oameni. Este pasionat de actorie și studiază artele spectacolului la una dintre instituțiile de elită ale României, Universitatea Hyperion din București.

Gabriel urmărește ca prin conținutul pe care îl produce să aducă privitorilor un zâmbet pe buze într-o lume tristă, povestește chiar el. Firea nonconformistă și conținutul atipic, l-au propulsat în mediul online printre cei mai urmăriți creatori de conținut și de cele mai multe ori este cu adevărat o sursă de bună dispoziție.

La doar 21 de ani, tânărul influencer se poate mândri nu doar cu prezența sa în mediul online, ci și cu apariția în diverse producții de televiziune. A participat la numeroase emisiuni transmise pe posturile naționale, iar printre cele mai proaspete realizări ale sale, amintim colaborarea cu echipa celebrului serial „Las Fierbinți” (ProTv) în care a avut ocazia să joace alături de îndrăgiții actori.

Cu toate că este popular, Gabriel Mg nu vede o diferență între el și restul oamenilor. El spune că singura diferență în raport cu ceilalți, ar putea fi faptul că face ceea ce îi place și muncește pentru visul său – „acest lucru mă poate face diferit față de unii dintre voi care nu munciți pentru visul vostru, sau munciți doar pentru bani.

În continuare, Gabriel Mg a răspuns interviului pentru Revista SuperTu.ro.

Unde, când și cum ai început activitatea online?

Activitatea în online am început-o pe Youtube, apoi am descoperit aplicația musical.ly pe care sincer să fiu cred că am dezinstalat-o și instalat-o de nu știu câte ori atunci! Apoi am încercat să aduc ceva nou când a apărut Tiktok-ul, iar acum după 3 ani de muncă sunt persoane care mă depășesc cu ușurință pe această aplicație, dar nu mă deranjează, de ce? Pentru că dacă îi întreb ce fac pe Tiktok, și să presupunem că aș primii cele mai sincere răsunsuri cred că ar suna în felul următor, „buci și țâțe”, „sunt frumoasă”, „dansez și eu cum pot după alții”.

Care este rețeaua socială preferată în acest moment? De ce?

Este greu să aleg între Tiktok și Instagram, ambele îmi plac în egală măsură, pentru că pe una pot face ceva, iar pe cealaltă altceva.

În prezent, esti urmărit de aproximativ 610.000 de persoane, iar numărul celor care te apreciază pare că este în creștere. Cu ce te diferențiezi și care este beneficiul celor care se alătură comunității tale din mediul online. Ce faci mai exact?

Fiecare este unic în felul lui, la fel aș putea spune și eu, că merit să fiu urmărit că sunt unic, nu, pe mine oamenii trebuie să mă descopere să cunoască totul la mine pentru a vedea cât de special și enervant pot fi.

Te recunoaşte lumea pe stradă? Cum reacţionează oamenii când te văd?

Evident. Reacționează în diferite moduri, venind să facem o poză, sau doar se uită.

Ce responsabilități crezi că ai în calitate Creator de conținut/ Influencer, față de comunitatea ta?

Nu consider că am o responsabilitate, deoarece nu fac content educațional, sau neapărat să îi învăț ceva, pentru că nu eu trebuie să fac asta, tot ce fac este să le aduc un zâmbet pe buze într-o lume tristă.

Cum este o săptămână din viața ta ca Influencer? Reușești cu succes să îmbini asta cu activitatea profesională de bază?

Săptămânile mele sunt un haos, de la facultate și până la „influencereală” se bat cap în cap, dar reușesc cu greu să fac ambele lucruri.

Cum îți alegi subiectele/postările? Ce te motivează/ inspiră în momentele în care imaginația pare că a dispărut?

Imaginația nu dispare niciodată, tot ce poate dispărea este dorința de a face. Postez orice poate aduce un zâmbet pe buze, sau proiecte lucrate și gândite, la fel, care să stârnească zâmbetul oricui se uită.

Care sunt temerile tale atunci când livrezi public conținutul pe care l-ai produs?

Doza de cringe va exista întotdeauna, dar teama mea este să nu fac ceva greșit ce ar putea degenera.

Care este cea mai dezgustătoare, amuzantă sau ciudată „chestie” pe care ai facut-o în viața de Influencer? Alege doar una dintre variante.

Fac mereu chestii amuzante, cred, ciudat poate fi mereu pentru cineva ceea ce fac, mie personal nu mi se pare că am făcut ceva de genul acesta.

Facem un exercițiu de imaginație și vreau să te gândești că nu ar fi posibil să combini Popularitatea ta, cu o viață personală de succes. Te rog, alege simplu din variantele: Popularitate sau Dragoste?

Popularitate! Dragostea se pierde, iar în ziua de azi cine mai crede în dragostea dintre oameni visează cu ochii deschiși, ori dacă totusi mai există persoane care cred, trebuie să munceasă să mențină dragostea!

A devenit „Content creator” o meserie? Tot mai mulţi tineri sunt atraşi de asta. Tu reușesti să câștigi din această activitate?

Nu câștig, sau nu câștig cum ar trebui, iar micile campanii din an în paște își spun cuvântul, ori suntem prea mulți ori chiar nu știu. Dar barterele sunt la ordinea zilei.

Sunt conștient că mulți tineri își doresc să devină celebri pe rețelele sociale, dar secretele sunt puse la păstrare, căci dacă ne raportăm la o veche zicală, meseria se fură, nu se învață. Totuși, vreau să profităm de experiența pe care ai dobândit-o, pentru a-i ajuta pe cei care își doresc să aibă popularitatea ta.

Te provoc sa creezi o definiție a termenului “influencer”, având convingerea că ar putea fi publicată într-un dicționar.

Influencer = „Persoană care spune ce are de spus fără nicio îndoială unei mase de oameni”

Există o reţetă a sucesului? O cale optimă, nişte paşi pe care este obligatoriu să-i urmezi?

Primul pas este să încerci, după aceea ține totul de muncă, imaginație și iubire. Mai sus am zis de iubire, nu uităm că m-am referit la iubirea dintre oameni!

Te-a tentat la un moment dat să cumperi Followers? Ai făcut asta? De ce ar/nu ar fi bine ca un posibil viitor Influencer să cumpere Followers?

În primul rând de ce să cumpăr followeri? Adică în primul rând eu voi știi că am făcut asta și nu știu cum m-aș putea simții bine, iar în al doilea rând se va vedea asta în activitate!

Care este întrebarea pe care ai fi dorit ca cineva să ți-o fi adresat într-un interviu, dar nu s-a întâmplat niciodată? Dar răspunsul la aceasta?

Dacă sunt fericit. Și răspunsul ar fi sus și tare NU. Într-o lume ca asta tot ce poți să mai faci este să te bucuri de micile plăceri pe care ți le dă viața. Dar cine spune că este complet fericit, e un bullshit!

Ce le transmiți cititorilor SuperTu.ro, celor care tocmai au lecturat acest interviu?

Dacă ați citit până la final și nu mă urâți deja, vreau să vă reamintesc că tot ce este în online este o mică parte din cine sunt. Deci, să nu aveți impresia că veți cunoaște pe cineva din clipuri sau câteva interviuri, pentru că fiecare persoană vă poate arăta ce vrea ea. În rest, încercați să zâmbiți în fiecare zi.

Și nu uitați, oamenii ar trebui să te aprecieze pentru ceea ce ești, nu pentru ceea ce vor ei să fi!

Este cu adevărat o plăcere să descopăr atât de multe aspecte care conturează într-un fel imaginea ta din mediul online. Apreciez bucuria cu care ai răspuns invitației, iar pe de altă parte, mulțumesc că oferi publicului această șansă de cunoaște elementele cheie din viața ta.

Pe curând!

Gabriel Mg – TikTok / Instagram

Continue Reading

Influencers

Vlad Vaida: Detest cu toată ființa cuvântul „influencer”

Published

on

Vlad Vaida este unul dintre cei mai urmăriți români din mediul online. La doar 23 de ani, Vlad a reușit să cucerească teritoriu pe platformele din social media, fiind urmărit în prezent de peste 700.000 de persoane, cu un total de 52,1 milioane de aprecieri. A finalizat cu succes o școală pentru asistenți medicali, însă în prezent ne tratează cu conținut divers în mediul online. Denumirea de “influencer” nu este pe gustul său, însă îi putem spune „content creator”, deoarece reușește să transforme în conținut media orice întreprinde în viața reală.

Când și cum ai început activitatea online/vblogul?

Asta este o poveste lungă. Când aveam 12 ani, deja începusem niște bloguri fanpage pentru diferite seriale pe care le urmăream. Pe când să încep activitatea pe “Vlad Vaida” aveam deja cunoștințele necesare pentru a da startul pe social media.

Ești urmărit de 700,000 persoane, dar planeta este mare. Cu siguranță undeva acolo sunt și alți oameni cărora le-ar plăcea să te urmărească. Povestește-mi despre conținutul pe care tu îl creezi și care este beneficiul celor care se alătură comunității tale din mediul online? Ce faci mai exact?

Îmi place să fac oamenii să zâmbească. Că e printr-un vlog, că e printr-o descriere amuzantă, că e printr-un story, vreau ca oamenii să rămână cu un vibe și un sentiment bun.

Cum ajungi la titulatura de Influencer? Există un prag? O cifră? Este important numărul de Followers sau poți fi Influencer și cu un număr redus de urmăritori?

Eu DETEST CU TOATĂ FIINȚA cuvântul “influencer”. Îmi place să fiu numit “content creator” sau “vlogger” sau orice altceva, dar nu influencer. Că să-ți și răspund la întrebare, lumea zice că 10k (10 000) de followers, eu zic că atunci când ai o audiență de bază!

Ce responsabilități are un Influencer față de comunitatea pe care și-a construit-o?
Să îți influențezi audiența spre bine. Și să știi ce trebuie să rămână pentru ține și ce pentru public.

Cum arată o săptămână din viață ta că Influencer?
Acum raspund acestui interviu, suntem în carantină și deci arată destul de monoton. Mă trezesc, fac mailuri, după trec la brainstorming pentru video-uri sau alte materiale, le fac, după care ies la plimbări, sport, vorbit cu prietenii la telefon. Cam așa arată săptămâna mea aș per usual.

Cum îți alegi subiectele/postările? Ce te motivează/ inspiră în momentele în care imaginația pare că a dispărut? 
Îmi aleg subiectele urmărind și ce urmăresc oamenii, dar și ce se cere. Când mă simt nemotivat, fac o pauză, chiar ajută și până la urmă ajung ca eu însumi să îmi fiu propria motivație doar raportându-mă la scopul pe care mi l-am propus.

Care sunt temerile tale atunci când livrezi public conținutul pe care l-ai creat?
Înainte îmi era foarte teamă de critică. Acum poate că îmi e teamă ca ceva ce livrez să transmită un alt mesaj față de cel intenționat, și eu să nu observ.

Facem un exercițiu de imaginație și vreau să te gândești că nu ar fi posibil să combini Popularitatea ta, cu o viață personală de succes. Te rog, alege simplu din variantele: Popularitate sau Dragoste?

Dragoste.

Tot mai mulți tineri își doresc să devină celebri pe rețelele sociale, dar secretele sunt puse la păstrare, căci dacă ne raportăm la o veche zicală, meseria se fură, nu se învață. Totuși, vreau să profităm de experientă pe care ai dobândit-o, pentru a-i ajută pe cei care își doresc să aibă popularitatea ta.

Numărul de followers este important, dar nu e totul. Dacă eu aș fii brand manager, m-aș uita puțin și la mesajul transmit de respectivul influencer. La buget, dacă știi cum să negociezi, poți câstiga mai mult dacă ai cifre mai mari.

Care consideri că sunt calitățile pe care trebuie să le aibă un influencer?

Nu știu dacă eu sunt persoană potrivită să răspundă la întrebare. Depinde de nișă, dar, autenticitatea ar trebui să fie principala calitate.

Care sunt aplicațiile pe care le folosești în mod constant?
Instagram, TikTok, Whatsapp, Snapseed, Snapchat.

De ce ar/nu ar fi bine ca un posibil viitor Influencer să cumpere Followers?
Pentru că orice platforma de social media funcționează după un anumit algoritm, iar followerii cumpărați nu fac decât să îți strice potențialul la viralitate sau expunere pe platformă.

Un mesaj general pentru finalul interviului?
Just be yourself kids! ?

Mult succes în continuare și îmi doresc să ne reauzim. Mulțumesc pentru timpul acordat. 

Mulțumesc și eu! Ar fi super să vorbim și despre relevanța contentului și cum oamenii răspund!

Așadar, pe curând!

Vlad Vaida poate fi găsit aici: Instagram  / TikTok / YouTube

Continue Reading

Trending