Connect with us

Evenimente

Celebrul artist LIL PUMP aduce „Gucci Gang” în România! Senzația TRAP va încinge scenă de la ParkLake, pe 3 august

Published

on

Celebrul artist LIL PUMP vine, pentru prima oară în Europa de Est, în România! Se întâmplă pe 3 august, la ParkLake. Accesul la concert se face de la ora 18.00, iar biletele pentru eveniment se pot cumpără din rețeaua iabilet.ro.

Senzația TRAP a.k.a LIL PUMP vine în ROMÂNIA!

Lil Pump, unul dintre cei mai importanți rapperi din lume, vine pentru prima oară în Europa de EST la ParkLake – București! Vino să ai cea mai tare experiență trap din acest an ascultând piesele: “Gucci Gang”, “I love it”, “Esskeetit”, “Arms Around You” sau “Be like Me”! La acest eveniment vor mai urcă pe scenă: Azteca, Rava, Moza Kaliza, Bad and Boujee, Tzigoiners, Serotone și mulți alții!

Vei trăi cea mai tare experiență a anului 2022 lângă cel mai tare rapper care a fost vreodată în România!

Advertisement

Piesele interpretate în cadrul acestui eveniment pot conține limbaj licențios.

Biletele se găsesc în format electronic pe www.iabilet.ro și în magazinele Flanco, Muzica, IQ BOX și pe terminalele Selfpay. Online, puteți plăti cu cardul, Paypal, carduri de tichete culturale Sodexo și Edenred, pe factură la Vodafone sau Orange sau ramburs prin Fan Courier oriunde în țară.

“LIL PUMP este pentru prima oară în Europa de Est! Este unul dintre cei mai mari artiști de Trap la nivel mondial, are piese de succes, unele dintre ele care depășesc miliarde de vizualizări. Va fi un super concert la ParkLake, pe data de 3 august! A fost foarte greu să îl aducem aici, în București, pentru că sunt niște pași care trebuie urmăți! Noi l-am adus pe SMOKE PURPP acum o lună de zile, pe 10 Iunie, la Arenele Romane. În urma acestui concert îl aducem și pe LIL PUMP, după care vor urma alte surprize! Negocierile au durat 2 luni și jumătate pentru acest artist, au fost niște negocieri foarte grele pentru că noi reperezentăm exclusiv pe România și Europa de Est: SMOKE PURPP, LIL PUMP și POST MALONE. Sunt mai mulți artiști români care cântă în deschiderea concertului LIL PUMP, organizat pe data de 3 August de la ParkLake, printre ei îi enumerăm pe Rava și pe Azteca”, a declarat Marius Chină, organizator de spectacole și head manager la Sprint Music, printre altele și impresarul și managerul unor artiști de top de la noi precum Connect-R.

Cine este LIL PUMP

LIL PUMP are 17,7 milioane de abonați pe canalul său de Youtube. A colaborat cu Kanye West pentru piesa I Love It feat. Adele Givens, care are peste 7 milioane de vizualizări pe Youtube. Videoclipul îl puteți urmări aici:

Advertisement

LIL PUMP are mai multe colaborări de top cu artiști de calibru, printre care Taylor Swift și Maluma: XXXTENTACION & Lil Pump – Arms Around You feat. Maluma & Swae Lee [Official Music Video]

Lil Pump a crescut în popularitate în 2017, după ce a lansat single-ul său „Gucci Gang” din albumul său de debut Lil Pump, care a atins numărul trei pe Billboard HoT 100 din SUA și este certificat triplu platină de Asociația pentru industria de înregistrare din America. De atunci a lansat și alte piese, printre care „I Love It” (cu Kanye West), „Esskeetit”, „Drug Adicts”, „Dover Butterfly”, „Racks on Racks” și „Be Like Me” (cu Lil Wayne). Și-a lansat albumul de studio de debut, Lil Pump, în octombrie 2017. Piesa sa „Welcome to the Party” a fost prezentată în coloana sonoră pentru Deadpool 2. El a lansat cel de-al doilea album de studio Harverd Dropout pe 22 februarie 2019.

Numele adevărat al lui LIL PUMP este Gazzy Garcia. El s-a născut pe 17 august 2000, la Miami, Florida.

Evenimente

Prima dată în istorie: Turul României va fi transmis în 50 de țări prin intermediul Eurosport

Published

on

Federația Română de Ciclism și Auchan Retail România au încheiat un parteneriat cu Eurosport pentru difuzarea rezumatelor din Turul României, una dintre cele mai prestigioase curse de ciclism rutier din sud-estul Europei. Astfel, în perioada 6-11 septembrie, rezumate extinse din fiecare etapă a Turului României vor putea fi urmărite zilnic în 50 de țări, inclusiv în România, fiind pentru prima oară când competiția este transmisă la nivel internațional, asemenea tuturor celorlalte mari tururi cicliste.

Din dorința de a promova frumusețile țării, traseul Micii Bucle, alcătuit anul acesta din peste 850 km, este construit astfel încât să evidențieze importante zone turistice din România. Astfel, plutonul format din 24 de echipe din 15 țări va traversa regiuni de referință precum Țara Lăpușului în Maramureș, Colinele Transilvaniei, Țara Făgărașului, dar și cel mai spectaculos drum din țară – Transfăgărășan.

Competiția va debuta pe data de 6 septembrie, în Piața Libertății din Satu Mare, cu o cursă-prolog, aceasta fiind urmată de 5 etape:

  • Etapa 1 (7 septembrie): Satu Mare – Bistrița
  • Etapa 2 (8 septembrie): Bistrița – Târgu Mureș
  • Etapa 3 (9 septembrie): Târgu Mureș – Făgăraș
  • Etapa 4 (10 septembrie): Cristian – Curtea de Argeș
  • Etapa 5 (11 septembrie): circuit în București

Pe plan local, competiția va putea fi urmărită pe Eurosport 1 și Eurosport 2 sub forma unor rezumate extinse de etapă. Transmisiunile de o jumătate de oră vor fi comentate de Manolo Terzian, expert Eurosport și vocea Turului Franței, și vor acoperi cele mai importante evenimente ale cursei din România.

Eurosport va acoperi cele mai importante informații de la Turul României și pe platformele sale digitale. Materiale video și știri din timpul competiției vor fi disponibile zilnic pe Eurosport.ro și pe pagina de Facebook Eurosport România, iar rezumatele etapelor vor putea fi urmărite la cerere și pe aplicația Eurosport Player.

Advertisement

 „Turul României – Auchan – Eurosport. O formulă perfectă din care sportul are de câștigat, România va fi văzută în toată lumea, cicliștii români vor avea posibilitatea să se remarce, iar Federația Română de Ciclism se poate mândri cu parteneri puternici și stabili. Vă mulțumim pentru atenția pe care ciclismul o are din partea comunităților și vă invităm să țineți pumnii strânșii sportivilor români în perioada 6-11 septembrie.”, a declarat Alex Ciocan, Președintele Federației Române de Ciclism.

24 de echipe profesioniste din țări precum Spania, Columbia, China, Irlanda, Polonia, Cehia, Italia, Austria, Germania, Olanda, Noua Zeelandă, SUA sau Bulgaria, printre care 2 echipe pro-continentale: CAJA RURAL, aflată pentru prima dată în România, DROPPER DRONE HOPPER – ANDRONI GIOCATTOLI, o echipă cu istoric la cursele din România, și-au confirmat deja prezența în Turul României. În competiție sunt înscrise și echipele naționale ale României și Bulgariei, precum și toate cele trei echipe continentale din România: MENTORISE ELITE TEAM CFX, GIOTTI VICTORIA SAVINI DUE și TEAM NOVÁK.

„Încă de la începutul parteneriatului cu Federația Română de Ciclism ne-am propus să facem din Turul României un echivalent al Turului Franței, păstrând desigur o scară a proporțiilor, un eveniment de referință internațională, prin care să promovăm frumusețile țării noastre și să încurajăm un stil de viață cât mai sănătos. Prin colaborarea cu Eurosport și difuzarea internațională, Turul României devine un veritabil ambasador al țării noastre și al zonelor prin care trece. Invit comunitățile locale, consiliile județene, prefecturile și primăriile să beneficieze din plin de această ocazie de a-și prezenta întregii lumi frumusețea locurilor, oamenii și evenimentul local. Mulțumesc, în același timp, tuturor partenerilor, susținătorilor Turului României și Ministerului Sportului pentru întreaga colaborare.” a declarat Tiberiu Dănețiu, Director Marketing Auchan Retail România.  

Din 2019, Auchan Retail România este partener principal și co-organizator al Turului României, în cadrul unei colaborări de lungă durată cu Federația Română de Ciclism. Prin acest parteneriat, compania se implică activ în promovarea Romaniei, a valorilor, a performanței și invită la adoptarea unui unui stil de viață sănătos, prin sport și alimentație, continuând astfel programele de responsabilitate dedicate societății românești.

Despre Turul României

Advertisement

Originile Turului României datează de la începutul secolului trecut când, inspirată de Turul Franței, publicația „Revista Automobilă” a organizat, în august 1910, Circuitul Munteniei, pe ruta București-Sinaia-Târgoviște-București. Odată cu venirea Primului Război Mondial, competiția s-a oprit. În 1934, ziarul „Sportul Zilnic” a organizat prima competiție ciclistă națională – Turului României, supranumit și „Mica Buclă”, pe o distanță de 1026 de kilometri, împărțiți în 7 etape. Pentru că a fost organizată cu pauze – cea mai notabilă de 10 ani, între  1936-1946 – competiția a ajuns de-abia la ediția 55, deși au trecut 88 de ani de la lansare. Ediția a 45-a (din 2008) a fost prima ediție care a figurat în calendarul Federației Internaționale de Ciclism.

Începând cu 2019, competiția este organizată în parteneriat cu Auchan România și este co-finanțată de Ministerul Sportului, Auchan și partenerii Auchan. Ediția din acest an se va desfășura în perioada 6-11 septembrie. În cadrul competiției, sportivii vor lupta pentru tricoul galben (liderul clasamentului general), tricoul roșu (liderul în clasamentul pe puncte), tricoul verde (King of the Mountain), tricoul alb (cel mai bun U23) și tricoul albastru (cel mai bun român). Mai multe informații despre Turul României 2022 sunt disponibile pe www.turulromaniei.ro.

Continue Reading

Evenimente

Felicia Filip și Dragoș Popa, pe aceeași scenă, într-un duet unic

Published

on

Celebra soprană Felicia Filip și tânărul tenor Dragoș Popa au impresionat publicul, weekendul trecut, print-un recital susținut la Codlea F-Estival, în centrul istoric al Municipiului Codlea. În cadrul concertului susținut de renumita soprană, cei doi au interpretat bine-cunoscuta canțonetă „O sole mio”.

Felicia Filip a abordat o paletă largă de genuri muzicale. Compoziții din repertoriul românesc, internațional, dar și arii celebre. Concertul s-a încheiat cu „Ciuleandra”, din repertoriul Mariei Tănase.

Despre Felicia Filip

Felicia Filip (n. 20 martie 1959 Slatina, România) a cântat pe 4 continente, de la New York și Las Vegas, la Tokyo și Beijing, la Viena, Paris, Roma sau în Africa, la Dakar. Este singura cântăreață din lume care a câștigat toate premiile internaționale Mozart. Presa de pretutindeni a numit-o „Diva divină”, „Noua regină a Traviatei”, iar alții au scris că „Apariția sa pe scenă va ramâne în istorie”. Este singura cântăreață de operă din România care s-a alăturat unei trupe rock – legendara Iris. În prezent este director al Operei Comice pentru Copii din București, dar și Conferențiar Universitar Doctor la Facultatea de Științe și Arte din Târgoviște – Universitatea „Valahia”.

Despre Dragoș Popa

Advertisement

Dragoș Popa (n. 22 mai 1994 Zărnești, România) este formator, jurnalist, antreprenor cultural și artist român. A debutat în carieră și a intrat în viața publică la vârsta de 16 ani, reușind atunci să atragă atenția presei, dar și a unor personalități marcante ale vieții culturale românești, prin totalitatea rezultatelor obținute în domeniul cultural.

Continue Reading

Evenimente

Peste 15.000 de participanți la Rocanotherworld #7

Published

on

Cea de-a șaptea ediție a festivalului Rocanotherworld a adus publicului patru zile cu concerte, improvizaţie şi joacă, dezbateri și activități sportive destinate copiilor și adulților – panou de escaladă, caiace, paddle board și wakeboard, precum și o colectă pentru animalele fără stăpân din adăposturile din Iași.

Festivalul s-a desfășurat în aer liber, în perioada 23-26 iunie, la baza nautică Brizo din zona de agrement Aroneanu din Iași și a avut pe scena principală 16 trupe, printre care se numără: Golan, Șuie Paparude, Zdob și Zdub, Alternosfera și Nouvelle Vague; 11 DJ pe scena de muzică electronică, care a fost curatoriată de trei promotori locali: Cyclic, Techno Wall și Dubla; 4 DJ pe scena silent disco și peste 10 artiști implicați în sesiunile de jam session, improvizație și performance interactiv și participativ susținute de Cercul Întreg din Cluj.

Concertele de la scena principală au fost difuzate live pe pagina de Facebook a festivalului și pe cele ale partenerilor, iar acestea au fost urmărite online de peste 70.000 de persoane.

Componenta „be for others” a festivalului de anul acesta o reprezintă sprijinul pentru refugiații ucraineni și asociațiile care se ocupă de taberele oficiale din Iași, organizatorii donând deja, de la începutul crizei umanitare și până în prezent peste 10 tone de produse de curățenie, igienă și alimente neperisabile și peste 7.000 de porții de mâncare taberelor de refugiați și reactivând, alături de Trei Vieți, Fondul Donatorilor, ce are ca scop susținerea spitalele din Ucraina cu medicamente, consumabile și echipamente medicale. Acest demers umanitar a avut loc cu sprijinul partenerului principal al acestei ediții, Kaufland România, la care s-a adăugat Yonder și numeroși donatori privați.

Și ediția de anul acesta și-a propus să continue misiunea festivalului de a deveni cât mai Zero Waste și astfel tot plasticul din zona de food & drinks s-a înlocuit cu materiale biodegradabile, s-au colectat separat deșeurile reciclabile, iar 90% din iluminatul ambiental s-a datorat energiei regenerabile produsă prin panouri fotovoltaice. De asemenea, s-au refolosit materialele de la edițiile anterioare, personalizarea textilelor a avut loc prin vopsire bio, iar materialele noi au fost biodegradabile și reutilizabile. Pentru a contribui la reducerea amprentei de carbon, s-a încurajat folosirea transportului alternativ (fiind montată o parcare cu suport de biciclete chiar la intrare) și s-a prelungit programul transportului public până la ora 03.00, cu rute regulate spre și din oraș, asigurate cu ajutorul Primăriei Municipiului Iași și al Companiei de Transport Public Iași. Tot în direcția Zero Waste, organizatorii au încurajat prezența producătorilor locali în zona de food. În plus, comunicarea evenimentului s-a derulat prin canale digitale (DOOH), renunțându-se la promovarea clasică prin bannere, flyere, panouri publicitare etc.

Advertisement
@The Phope – (https://instagram.com/the_phope)

În cadrul Rocanotherworld s-au desfășurat și două dezbateri cu profesioniști din zona societății civile și din industria evenimentelor și a sustenabilității. Cele două întâlniri au adunat în total 9 invitați și au avut ca teme de discuții Rolul societății civile în gestionarea situațiilor de criză și Rolul festivalurilor în orașele noastre.

 Și la această ediție a fost susținută campania Ai cumva o păturică?, prin care s-au strâns aproximativ 230 de kilograme de mâncare umedă și uscată pentru cățeii și pisicile din padocurile ieșene, produse de îngrijire dar și donații în bani. Festivalul va dubla donațiile strânse în cadrul acestei campanii de la susținătorii acesteia, asigurându-se că blănoșii fără stăpân vor avea o vară mai ușoară.

În cadrul festivalului a fost invitată echipa Centrului de Prevenire, Evaluare și Consiliere Antidrog Iași, aceasta oferind servicii de informare tuturor persoanelor interesate, încurajând astfel un comportament responsabil și sigur în rândul persoanelor tinere și predispuse influenței de consum.

„Rocanotherworld își are magia proprie și ne demonstrează acest lucru an de an; atât prin calitatea publicului, implicarea voluntarilor și a colaboratorilor, deschiderea partenerilor și emoția artiștilor” a declarat Patricia Butucel, directorul festivalului.

Biletele pentru Rocanotherworld #8 au fost puse deja în vânzare în număr limitat și la un preț promoțional, pe iaBilet.ro

***

Rocanotherworld este un festival explorator de muzică, artă, gânduri, oameni și idei organizat la Iași începând cu anul 2016. Reprezintă o călătorie colectivă autentică, o stare de spirit, o celebrare a vieții prin (re)conectarea la valorile cu care rezonăm, o efervescență culturală de care avem nevoie în conturarea felului de-a fi și de a simți.

Advertisement

Asociația Industrii Creative este organizator al festivalurilor Rocanotherworld și Classix din Iași, având drept scop revitalizarea culturală a orașului, angrenarea comunităților creative și implicarea în viața civilă a societății prin acțiuni care promovează spiritul proactiv, contributiv și participativ.

Showberry este un startup câștigător al programului Investește în oameni! Din 2015 dezvoltă proiecte culturale și creative, fiind unul dintre principalii promotori de concerte publice și evenimente tematice din regiunea de nord-est a României. Din 2016 este co-organizator al festivalului Rocanotherworld iar din 2020 a Classix Festival, alături de Asociația Industrii Creative.

Partener principal: Kaufland România

Sponsori: Nuvei, Modular Services, Ness Digital, Wembley Dry Gin, Yonder

Parteneri din comunitate: Cyclic, Techno Wall, Dubla

Parteneri de promovare: WINK Public Multimedia, Printco, IPPU

Advertisement

Mobility partner: Ford Iași – ATI Motors Holding

Hospitality partners: Hotel Pleiada, Hotel Unirea, Domeniile Averești

Parteneri media: Radio Guerrilla, Viva FM, Music Channel, AGERPRES, Zile și Nopți, IQads, life.ro, Spotmedia, Romania Journal, Infomusic, BestMusic, Observator Cultural, CVLTARTES, Propagarta, Ziarul de Iași, BZI, Fashion Premium Magazine, Munteanu.

Advertisement
Continue Reading