Connect with us

Diverse

Lidl aniversează 10 ani alături de români

Published

on

În luna octombrie, Lidl România aniversează 10 ani de la intrarea pe piața locală. Recunoscut pentru angajamentul făcut clienților, de a le oferi produse la cel mai bun raport calitate-preț, retailerul a ajuns în prezent la o rețea locală de peste 300 de magazine și o echipă de aproximativ 10.000 de angajați la nivel național. Cu o viziune ce integrează sustenabilitatea și principiile eficienței în fiecare pilon al business-ului, în toți cei 10 ani de activitate, Lidl România s-a remarcat prin investiții atât în economie, cât și în societate: de la susținerea producătorilor români, până la investiții de peste 106,5 milioane de lei în programe dezvoltate împreună cu societatea civilă, pentru un viitor mai bun.

Lidl România e prezent pe piață cu un model de business unic, printr-un sortiment ce cuprinde în proporție de peste 80% produse marcă proprie, la cel mai bun raport calitate-preț. Mai mult, Lidl a introdus în România conceptul de săptămână tematică, pentru a le oferi românilor gusturi internaționale surprinzătoare.

Investiții în potențialul local

Încă de la intrarea pe piața din România, Lidl s-a concentrat pe potențialul local – pe de-o parte, pentru a susține dezvoltarea furnizorilor români, pe de altă parte, pentru a îmbogăți sortimentul de produse și a oferi opțiuni locale clienților. Astfel, compania lucrează cu peste 400 de furnizori de produse din România și pune la dispoziția clienților o ofertă de peste 3.000 de articole românești, în sortimentul permanent și în promoții de tip in-and-out, în săptămâni tematice precum Săptămâna Românească sau Săptămâna Retro. Retailerul produce în România majoritatea produselor proaspete: carne proaspătă, mezeluri, lactate, dar și produse de panificație sau produse de tip convenience. Printre brandurile Lidl realizate împreună cu furnizori români se numără Pilos, Pikok sau Chef Select. În toamna anului 2015, compania a lansat gama Cămara Noastră, marca proprie dedicată gustului autentic românesc, produsă exclusiv în România. Gama cuprinde 220 de produse, atât în sortimentul permanent, dar și in-and-out.

Advertisement

De asemenea, în Piața Lidl clienții au la dispoziție o varietate de fructe și legume de proveniență autohtonă, inclusiv anumite soiuri tradiționale disponibile la raft în timpul sezonului. Prin proiectul „Cultivat în România, specific românesc”, lansat în parteneriat cu Universitatea de Științe Agronomice și Medicină Veterinară din București (USAMVB), Lidl România susține producători români de fructe și legume, alături de care, de-a lungul timpului, a revitalizat o serie de soiuri de autohone precum roșia de Buzău 1600, ceapa roșie de Buzău, ardeiul kapia roșu Potaissa sau ardeiul iute Jovial.

Un alt obiectiv foarte important al companiei în ceea ce privește dezvoltarea locală este susținerea producătorilor români de a se extinde pe piața internațională. Astfel, Lidl facilitează exportul de marfă provenită de la furnizorii din România către magazinele Lidl din alte țări, făcând cunoscute produsele românești și către clienții din alte țări.În ultimii 5 ani, Lidl România a facilitat exporturi de peste 164 de milioane de euro pentru produsele furnizorilor români, către piețele din Europa.

Premiere pe piața locală

Cu o orientare permanentă spre nevoile clienților, retailerul și-a actualizat constant oferta de produse, marcând premiere importante la nivel de sortiment. De exemplu, Lidl România este primul retailer care a introdus în magazine un întreg sortiment de produse BIO, pe care l-a completat și diversificat constant, gama numărând în prezent peste 300 de produse, în sortimentul permanent și în promoțiile de tip in-and-out. O altă premieră a fost implicarea directă a consumatorilor în procesul de creare de noi produse. Pelteaua de gutui a Eugeniei și ratavița doamnei Adriana sunt două produse marcă proprie pe care retailerul le-a creat după rețetele autentice ale unor gospodine, prezente pe rafturile magazinelor Lidl sub brandul Cămara Noastră. În plus, în 2016, Lidl România a fost primul retailer de pe piața locală care a eliminat din sortiment ouăle din categoria 3, iar de la finalul anului 2017, le-a eliminat și din rețetele tuturor produselor marcă proprie dezvoltate la nivel local.

Aproape de clienții din toată țara

Advertisement

Pentru a fi cât mai aproape de clienții din toată țara, în cei 10 ani pe piața locală, rețeaua de magazine a crescut constant, în prezent numărând peste 300 de unități, în toate județele din țară. Portofoliul Lidl cuprinde și 5 depozite situate în localitățile Chiajna, Iernut, Lugoj, Nedelea, Roman, cel de-al șaselea fiind în construcție, în localitatea Fundeni, lângă București.

Sustenabilitatea se află în ADN-ul business-ului Lidl, iar acest lucru se reflectă inclusiv în modul în care sunt construite clădirile în care își desfășoară activitatea, în care își extinde rețeaua de magazine și cea logistică. Astfel, magazinele Lidl sunt construite conform celor mai înalte standarde de sustenabilitate. 6 magazine Lidl din România sunt echipate cu un total de aproximativ 2.000 de panouri fotovoltaice, iar compania are o rețea de peste 140 de puncte de reîncărcare pentru mașini electrice, în parcările magazinelor sale din țară. Mai mult, în 2019, magazinul Lidl din cartierul bucureștean Aviației a fost desemnat cel mai sustenabil magazin din lume, prin certificarea BREEAM Outstanding, fiind primul magazin din România cu acest nivel de certificare și magazinul cu cel mai mare punctaj la nivel mondial – 99,1%, la categoria BREEAM International New Construction 2013. În plus, portofoliul Lidl cuprinde alte două clădiri certificate BREEAM – sediul central din București și centrul logistic din Lugoj.

10 ani de fapte pentru un viitor mai bun

Sub umbrela Pentru un viitor mai bun, Lidl România investește în parteneriate strategice ce urmăresc trei direcții: educație, mediu și dezvoltarea serviciilor de urgență. În cei 10 ani de prezență în România, Lidl a susținut peste 100 de ONG-uri, investind în total peste 106,5 milioane de lei în dezvoltarea societății românești, cu scopul de a avea un impact pozitiv pe termen lung în comunitățile în care activează.

  • Lidl România este partener al Federației Băncilor pentru Alimente din România, încă de la înființarea primei astfel de Bănci în București, în 2016, pentru a contribui la combaterea risipei alimentare;
  • Prin programul „Cu Apele Curate”, lansat în 2019 împreună cu Asociația MaiMultVerde, Lidl România a contribuit la informarea a peste 65.000 locuitori și la colectarea a peste 200 de tone de plastic din Dunăre, din 10 comunități;
  • Prin parteneriate strategice cu organizațiile Teach for Romania și UNICEF, Lidl România facilitează accesul la educație incluzivă pentru elevii din comunități vulnerabile. Alături de World Vision România, prin programul Pâine și Mâine, Lidl România contribuie încă din 2016 la reducerea abandonului școlar în mediul rural;
  • Din 2019, prin parteneriat cu Centrul Step by Step, Lidl România se implică în susținerea accesului la educație timpurie;
  • Lidl România a facilitat dotarea cu 17 motociclete de intervenție urbană a filialelor SMURD din 7 județe din țară.

Echipa Lidl România, un exemplu de eficiență și performanță

La cei 10 ani de activitate pe plan local, Lidl România înseamnă o echipă de aproape 10.000 de angajați la nivel național. Lidl pune oamenii în centrul activității și, de aceea, investește constant în asigurarea celui mai bun mediu de lucru pentru angajații săi. Compania investește constant în oferirea oportunități de dezvoltare profesională pentru toți angajații săi, în pachete competitive de compensații și beneficii revizuite anual, dar și în crearea celor mai bune condiții de muncă. Acest lucru i-a adus recunoașterea ca angajator de top în ultimii 5 ani, prin certificarea Top Employer, acordată de către institutul independent Top Employers din Olanda.

Advertisement

10 ani de Lidl + Tine. Ceea ce ne leagă e tot ce contează

Lidl celebrează 10 ani în România printr-o campanie Manifest care vorbește despre relația construită alături de clienții săi în tot acest timp, sub sloganul „Ceea ce ne leagă e tot ce contează”. În centrul campaniei se află spotul TV, care poate fi vizualizat aici, a cărui coloană sonoră este melodia „Aici”. Melodia creată special pentru spot este o colaborare în premieră între patru dintre cei mai cunoscuți artiști din România – INNA, Irina Rimes, Carla’s Dreams și The Motans.

Pentru a sărbători cei 10 ani alături de clienți, Lidl a pregătit o serie de Oferte de Zece și premii aniversare ce pot fi câștigate prin simpla înscriere a unui bon de cumpărături de minim 70 lei pe surprize.lidl.ro/10ani sau prin SMS la 1817. Promoția se derulează până pe 14 noiembrie 2021.

Evenimente

Cel mai mare concurs de jazz din Europa de Est revine la Cluj cu tinere talente

Published

on

Parcul Central din Cluj-Napoca va prinde din nou viață, la cel mai mare concurs de jazz din Europa de Est ca premii și număr de participanți: Jazz in the Park Competition! 13 tinere trupe din 10 țări sunt finalistele celei de-a VII-a ediții a concursului internațional care va avea loc în 5-7 iulie 2024. Ca de obicei, intrarea la eveniment va fi gratuită. Anul acesta, în cadrul competiției, s-a înregistrat un număr record de înscrieri: 246 de trupe din 39 de țări. Cele 13 trupe finaliste vor avea ocazia de a performa live în fața publicului și de a se bucura de atmosfera vibrantă a unui festivalul.

Finaliștii Jazz in the Park Competition 2024 (în ordine alfabetică):

  1. Abel Marton Nagy’s Cosmos Band (Austria) – Un colectiv vienez care își canalizează energia într-un jazz-fusion modern; comparați cu Blood Sweat & Tears și Frank Zappa.
  2. Anna Hauss (Germania) – Cu un stil acustic indie soul, Anna Hauss din Berlin cucerește cu muzica ei orice meloman pasionat de piese cu mesaje profunde.
  3. Chief’s Condition (Olanda) – Un colectiv din Amsterdam care caută inspirație în hip-hop, drum & bass, afrobeat și muzică electronică.
  4. daoud (Franța) – Considerat ”copilul problemă al jazzului francez”, daoud vine cu o nouă energie și forță pe scena jazzului. Inspirați din hip-hop, house italian și jazz modern, membrii trupei au reușit să creeze o muzică plină de groove.
  5. David Luca Quartet  (România) – Cu un echilibru între experiența internațională și talentul local și cu o combinație de abilități instrumentale și creativitate, Quartetul David Luca promite să ofere o interpretare captivantă a jazzului contemporan.
  6. Jazz Family Trio “ShekBand” (Ucraina) – Un trio de jazz format din adolescenți din Kiev care combină jazzul contemporan cu influențe folclorice ucrainene.
  7. kitti (Scoția) – Recunoscută pentru muzica ei autentică, kitti, a câștigat deja două premii importante: “Best Female Breakthrough” la Scottish Music Awards și “Best Jazz Vocalist” la Scottish Jazz Award.
  8. Lyder Røed Quintet  (Norvegia) – O muzică onestă, inspirată mult din jazzul anilor ’60, amestecat cu influențe moderne precum Roy Hargrove.
  9. MAGRO (Germania) – Producătorul și bateristul MAGRO creează o fuziune neobișnuită între jazzul acustic și Hip-Hop/RnB.
  10. Nonconformist Anthology (România) – Un grup de muzicieni pasionați din Timișoara care așteaptă cu nerăbdare să își arate talentul pe scena jazzului contemporan.
  11. Răzvan Cipcă Trio (România) – Trio-ul din București aduce un suflu nou în jazzul românesc cu influențe de rock, blues și muzică experimentală.
  12. Subconscious Trio  (Italia) – Formată din muzicieni din Italia, Bulgaria și Taiwan, trupa Subconscious Trio combină abilitățile tehnice avansate ale membrilor în interpretări de jazz modern.
  13. Zouratie Kone Trio  (Belgia) – trupa centrată pe personalitatea lui Zouratié Koné, liderul grupului, maestru percuționist, cântăreț-compozitor și fabricant de instrumente muzicale. Zouratié și ansamblul său oferă o fuziune unică dintre groove-ul african și armonia jazzului.

Denisa Dan: “Jazz in the Park Competition crește de la an la an. Vedem asta nu doar din perspectiva numărului de trupe înscrise în competiție, cât și din calitatea lor muzicală. Suntem foarte plăcut impresionați de artiștii din lineup-ul competiție și suntem siguri că publicul o să aibă același sentiment. Ne-am dorit să avem un festival dedicat trupelor tinere de jazz și exact asta am reușit să facem. Comunitatea noastră are oportunitatea să descopere artiști noi, iar trupele experimentează, unele pentru prima dată, cum este să cânți live pe scena unui festival outdoor în fața a mii de oameni. Combinația este una cum nu se poate mai benefică pentru ambele părți și noi de-abia așteptăm să vedem rezultatul. ”

Cei 13 finaliști vor cânta în fața a mii de oameni și se vor bucura de o atmosferă de festival. Valoarea totală a premiilor pentru câștigători depășește 35.000 de euro. Jurizarea va fi realizată de către un juriu diferit față de cel din etapa de preselecție, urmând să fie anunțat în curând. Aceștia vor ține cont de calitatea interpretării, coeziunea grupului, originalitatea, respectarea specificațiilor organizatorice, dar și prezența scenică.

PREMIILE Jazz in the Park Competition 2024:

– Premiul 1: 5.000 euro și invitația de a susține un concert în cadrul festivalului Jazz in the Park în perioada 30 august -1 septembrie 2024

Advertisement

– Premiul 2: 3.000 euro;

– Premiul 3: 1.000 euro;

– Premiul pentru cea mai bună formație românească din competiție: 1.000 euro;

– Premiul pentru cea mai valoroasă compoziție: 500 euro;

– Trei (3) mențiuni pentru cei mai buni muzicieni: 500 euro;

Advertisement

– Premiul publicului: echipamente muzicale oferite de  partenerii competiției.

Jazz in the Park Competition, scena unde tinerele talentele iau avânt.

Fiecare seară a Jazz in the Park Competition se va încheia cu concerte ale unor invitați speciali, oferind publicului o varietate de experiențe muzical, precum: legenda muzicii cubaneze, Roberto Fonseca, care își prezintă noul său album, Elena Mîndru, 7th SENSE, Răzvan Florescu Quartet. Printre aceștia se numără și trupa Klawo, marea câștigătoare a ediției din 2023, care revine pe scenă pentru a împărtăși din nou energia și pasiunea lor pentru jazz.

Artur Szalsza, Klawo: ”Cu siguranță, câștigarea concursului Jazz in the Park ne-a ajutat, deoarece suntem o trupă tânără și a fost prima dată când am fost recunoscuți și apreciați în străinătate, marcând un punct de cotitură în cariera noastră aflată la început de drum. Ne-a oferit credibilitatea unei act artistic într-un cadru cu adevărat internațional și a construit în noi încrederea că ceea ce facem are capacitatea de a depăși cu mult nivelul local. Banii primiți ca premiu i-am investit în achiziționarea unei dubițe de turneu și în mai multe apariții, care altfel ar fi fost financiar imposibile. Am avut de asemenea ocazia să continuăm rapid cu o a doua prestație la festivalul Jazz in the Park, ceea ce ne-a consolidat și mai mult poziția în comunitatea jazzului românesc și a creat un teren confortabil pentru performanța noastră  la Mastering the Music Business (MMB) din București. Ceea ce, la rândul ei, a dus la obținerea unui parteneriat cu Eurosonic, deoarece bookerul său a fost unul dintre delegații la MMB. Și astfel, bulgărele de zăpadă crește…”

Pe lângă concerte, Parcul Central din Cluj-Napoca va arăta ca odinioară, când festivalul câștiga premiul de Best Small Festival in Europe: cu multe activități cu și despre muzică, un ”line-up gastronomic” atent selecționat și o zonă dedicată vinurilor. Copiii vor avea și ei parte de experiențe speciale, în cadrul unei zone dedicate lor.

Advertisement

Jazz in the Park Competition a revenit în forță în 2023

Jazz in the Park Competition a revenit în 2023 după câțiva ani de pauză, ca un eveniment matur. Din totalul de 212 aplicanți, trupa Klawo din Polonia a fost marea câștigătoare a celei de-a șasea ediții, iar acum vor cânta din nou la eveniment, ca invitați speciali.

Jazz in the Park Competition își propune să descopere trupe talentate de jazz din toată lumea și să le facă cunoscute. Evenimentul ajunge anul acesta la cea de-a VII-a ediție.

Organizatorii reiau inițiativa biletului neobligatoriu: Fondul Jazz in the Park

În cadrul concursului, publicul participant va putea susține inițiativele culturale ale organizatorilor, cumpărând biletul neobligatoriu și contribuind la Fondul Jazz in the Park.  Această campanie a debutat în 2015 și a fost activă până în 2020, timp în care s-au strâns și au fost donați  peste 100.000 euro în comunitate.

Advertisement

Alin Vaida: “Am pornit fondul în 2015, având pe atunci un festival gratuit, unde publicul nu avea nicio obligație față de noi. Am zis atunci, că cei care cred în noi și vor să ne susțină, pot cumpăra un bilet neobligatoriu, iar comunitatea noastră a primit foarte bine această idee. Acum, vrem să reluăm această inițiativă pentru că avem multe proiecte noi în care vrem să ne implicăm comunitatea, respectiv și pentru aceștia, biletul neobligatoriu reprezintă un exercițiu de spirit civic foarte bun.”

DESPRE JAZZ IN THE PARK

Jazz in the Park este organizat de Fapte, o organizație care dezvoltă oameni și comunități prin evenimente culturale. Calendarul din 2024 include două mari festivaluri organizate în Cluj-Napoca, precum și o expoziție muzicală:

· Jazz in the Park Competition | Parcul Central “Simion Bărnuțiu” | 5-7 iulie

· Jazz in the Park Festival | Parcul Etnografic ”Romulus Vuia” | 30 august-1 septembrie

Advertisement

· Music Gallery | Muzeul de Artă din Cluj-Napoca | 4 – 26 octombrie

Continue Reading

Evenimente

CellEAST – Primul Concurs Internațional din România dedicat exclusiv Violoncelului. Premii în valoare de 11.000 euro

Published

on

Prima ediție a concursului oferă participanților 12 premii în valoare de 11.000 euro și 20 de premii speciale. 70 de tineri violonceliști din 18 țări, vor participa la concurs în perioada 7-11 mai 2024.

CellEAST International Competition este organizat de Asociația Culturală PlaCello și Uniunea de Creație Interpretativă a Muzicienilor din România (UCIMR), co-finanțat de Administraţia Fondului Cultural Naţional (AFCN), sponsorizat de Vestra Industry și în parteneriat cu numeroase instituții de prestigiu din România.

Concursul se va desfășura la Universitatea Națională de Muzică București (UNMB) și este deschis publicului, iar Finala și Gala vor avea loc în data de 11 mai 2024, ora 14:00, la Ateneul Român – Intrarea este liberă.

Juriul CellEAST International Competition este format din violonceliști renumiți din Austria, Bulgaria, Elveția, Germania, Japonia, Lituania, Polonia și România, dar și organizatori de proiecte culturale și educaționale: Denis Severin, Krzysztof Karpeta, Marin Cazacu, Attila Pasztor, Răzvan Suma, Yoko Hasegawa, Atanas Krastev, Ella Bokor, Ștefan Cazacu, Mircea Marian, Octavian Lup, Filip Papa și Sebastian Gheorghiu. În etapa finală a concursului, invitați speciali vor fi violonceliștii Wen-Sinn Yang și Marius Urba.

Premiile speciale CellEAST International Competition sunt oferite de: Filarmonica de Stat Dinu Lipatti din Satu Mare, Filarmonica Mihail Jora din Bacău, Filarmonica de Stat Sibiu, Filarmonica de Stat Oradea, IConArts Transilvania, ICon Arts Transilvania MiniCellos, Filarmonica George Enescu, SoNoRo, Atheneum Violins SRL, Violoncellissimo, U.C.I.M.R., Thomastik-Infeld, Cellissimo Academy Bulgaria, ArtCelloFestival, Societatea Română de Radiodifuziune, CellEAST International Competition, CellEAST Festival & Masterclass, Centrul Cultural Apollonia și Colegiului Național de Arte Dinu Lipatti.

Advertisement

Mai multe detalii despre CellEAST International Competition puteți găsi pe www.celleast.com.

Continue Reading

Evenimente

Începe cea de-a III-a ediție Orchestra’s Conductor Competition

Published

on

Asociația Geros, în colaborare cu Filarmonica de Stat Oradea și Uniunea de Creație Interpretativă a Muzicienilor din România (UCIMR), anunță cea de-a III-a ediție Orchestra’s Conductor Competition. Acest nou format inovator și democratic, unic în competițiile de dirijat orchestre, are ca scop responsabilizarea membrilor orchestrei, permițându-le să aleagă dirijorii câștigători, punând accentul pe meritul artistic și respectul reciproc.

În fiecare an, proiectul se mută la o altă orchestră, oferindu-le câștigătorilor șansa de a dirija muzicieni diferiți și stabili, astfel, o chimie unică între dirijor și ansamblu.

Cea de-a III-a ediție a acestui concurs va avea loc la Oradea, în perioada 26 aprilie – 2 mai, și va reuni pe scena Teatrului de Stat dirijori din întreaga lume, manageri de instituții culturale și muzicieni talentați. Sub îndrumarea distinsă a maestrului Cristian Oroșanu, competiția își propune să descopere și să promoveze dirijori talentați din întreaga lume.

„Indiferent de obiectivitatea artistică a membrilor unui juriu extern, rareori se întâmplă ca rezultatele concursului să corespundă cu opinia majorității muzicienilor din orchestră. Cu toate acestea, nu juriul, ci orchestra este cea care va petrece o săptămână lucrând cu unul sau mai mulți dintre finaliști în timpul stagiunilor care urmează  competiției.’’ – Cristian Oroșanu, președintele Orchestra’s Conductor Competition

Advertisement

Faza 1

După ce peste 200 de candidați din întreaga lume s-au înscris online, 75 de dirijori au fost selecționați pentru faza finală de către o echipă formată din președintele concursului, un reprezentant al orchestrei gazdă și un dirijor recunoscut la nivel internațional, în cazul de față, Vittorio Parisi. Aceștia vor concura în perioada 26 – 28 aprilie la Oradea.

Faza 2 – Semifinala și Finala

Primii 18 candidați clasați vor trece în etapa semifinală, care se va desfășura în perioada 29 aprilie – 1 mai. Cei 3 candidați cu cele mai mari punctaje vor merge în finală, care constă într-o repetiție generală dimineața și un concert final în seara de joi, 2 mai, ambele deschise publicului. Pentru concert, vor fi trei blocuri de câte 2 lucrări, fiecare cu o piesă orchestrală și o piesă cu solist (violistul Răzvan Popovici). Cei 3 finaliști vor dirija lucrări stabilite prin tragere la sorți dintr-un repertoriu incluzând piese de Wolfgang Amadeus Mozart, Gustav Theodore Holst, Max Christian Friedrich Bruch sau Carl Maria von Weber, demonstrându-și măiestria într-un interval de timp limitat.

Selecționarea în prima rundă a etapei finale va fi realizată de 5 muzicieni ai orchestrei (formând un cvintet de coarde). Toți muzicienii Filarmonicii Oradea vor avea drept de vot atât în etapa semifinală, cât și în etapa finală, chiar dacă nu interpretează, cu condiția să asiste la toate repetițiile și spectacolele fiecărui concurent, ceea ce este o mărturie a ethosului democratic al competiției.

Advertisement

Premii

Premiul I constă în 2.500 de euro, două concerte ca invitat al Filarmonicii Oradea și posibile angajamente cu alte orchestre. Premiul al II-lea constă în 2.000 de euro, un concert ca invitat al Filarmonicii Oradea. Premiul al III-lea constă în 1.500 de euro și posibilitatea de a fi invitat de alți directori de orchestră care vor participa la etapa finală a concursului.

La evenimentul din acest an vor participa personalități de seamă, printre care Jonas Grunau de la Grunau & Paulus Music Management (Germania) și Duygu Esekar de la LocksBridge Artist Management (Turcia). Vor participa, de asemenea, directori de la diverse orchestre internaționale, în căutare de noi talente dirijorale. Manageri ai unor orchestre respectate și-au exprimat interesul de a veni la etapa finală a concursului, precum Silvia Sbarciu, directorul Orchestrei Filarmonicii din Cluj, Akgün çavuș, directorul Orchestrei Filarmonicii din Olten (Turcia), Gyorgy Lendvai, directorul Orchestrei Simfonice MAV din Budapesta (Ungaria), Vlad Mateescu, director al Filarmonicii Ploiești, Szep Gyula, director al Operei Maghiare din Cluj, Georgios Balatsinos, dirijor șef al Sorbisches National-Ensemble (Germania), Christo Pavlov, director al Orchestrei Simfonice din Vratsa (Bulgaria) și Florin Estefan, director al Operei Naționale Române din Cluj.

Reprezentanți ai agențiilor internaționale de impresariere artiști și jurnaliști sunt invitați să participe la acest eveniment. Etapa finală va fi deschisă publicului, oferind o ocazie unică de a fi martorul viitorului dirijatului de orchestră.

Edițiile anterioare

Advertisement

Cea de-a doua ediție a Orchestra’s Conductor Competition a avut loc în 2023 la Filarmonica Ploiești, iar prima în 2022 la Filarmonica Brașov.

Continue Reading