Connect with us

Evenimente

10 cauze din Brașov caută #eroideBrașov, pentru schimbări în Bine în domeniile social, educație și protecția animalelor

Published

on

Foto. Fundația Comunitară Brașov

Fundația Comunitară Brașov alături de co-organizatorii Cartier Coresi și Decathlon România, în parteneriat cu Primăria Municipiului Brașov, organizează a noua ediție a Brașov Heroes, un program de atragere de fonduri pentru 10 cauze din comunitatea locală. Acesta constă într-o campanie de fundraising desfășurată timp de 3 luni și culminează cu un eveniment sportiv-filantropic realizat în cadrul unei curse cu obstacole, în zona Lacului Noua, pe 4 septembrie 2022.

Organizatorii le propun brașovenilor o ediție cu noutăți și surprize, la care sunt așteptați peste 2.300 de participanți: alergători, donatori și susținători. Până pe 17 iulie 2022, brașovenii plătesc taxa de alergător la un preț redus.

Brașov Heroes este cursa cu obstacole a comunității care transformă alergătorii în donatori ai proiectelor relevante din domeniile social, educație și protecția animalelor.

În cele 8 ediţii Braşov Heroes organizate până acum, s-au strâns fonduri şi s-au acordat finanţări în valoare de 818.499 de lei pentru 89 de proiecte locale din ariile: social, educaţie, cultură și mediu prin mobilizarea exemplară a 7087 de alergători, 3750 de donatori și a peste 80 de companii.

Advertisement

Cum funcționează programul Brașov Heroes?

Organizaţiile locale sau grupurile de iniţiativă propun cauze care transformă în mai bine viața beneficiarilor lor;  alergătorii care se înscriu la cursă aleg un proiect pe care îl susţin cu 50% din taxa de participare, donatorii susțin cauza cu care rezonează cu 90% din donația lor, iar ambasadorii cauzelor organizează propriile campanii de strângere de fonduri. În plus, alergătorii își mobilizează prietenii pentru a dona pentru proiectul susţinut și devin astfel alergători-ambasadori.

Anul acesta, programul aduce noutăți: în perioada 28 august – 4 septembrie, oameni de pretutindeni se pot înscrie la Brașov Heroes Week, o cursă individuală, pe care o pot realiza indiferent de locul în care se află, reușind să devină și ei, astfel, eroi de Brașov de oriunde din lume.

O altă premieră este faptul că orice alergător care se înscrie poate alege să devină ambasador dacă este gata să accepte provocarea de a strânge un buget de minim 500 lei pentru cauza în care crede. Alergătorii – ambasadori se pot înscrie până la data de 19 august. Cei care vor atinge obiectivul stabilit vor primi – pe lângă bucuria faptei lor bune și de impact pentru comunitatea din care fac parte  – un număr de alergător special, auriu, pe care îl vor purta  în cadrul cursei.

În plus, anul acesta, la Cursa pentru Familii sunt încurajate să participe și persoanele cu dizabilități, însoțite de voluntari și să parcurgă cei 4 km în zona lacului Noua.

Advertisement

Cele 10 proiecte pentru care brașovenii vor alerga pe 4 septembrie au fost alese în urma procesului de selecție și de jurizare de către juriul independent format din persoane fizice specializate sau experte în domeniile de interes ale programului Brașov Heroes. Cei opt membri ai juriului care s-au implicat în acest proces sunt:

1.       Diana Bjoza – Marketing Manager Cartier Coresi 

2.       Daniel Berechet – Store Manager Decathlon Brasov  

3.       Oana Sava –  Președinte Board Fundația Comunitară Brașov

4.       Carmen Lomanariu – Unit Manager NN Asigurari Agenția Brașov

5.       Alexandru Muntean – Event Specialist Nagarro

Advertisement

6.       Sorin Neculae – Web developer & alergător

7.       Ruxandra Oprică – Isăilă – Manager Program – Fundația AGAPEDIA România

8.       Valentin Bărbat – Tipograf la Tipografia

Oamenii din comunitate sunt încurajați să susțină cauza cu care rezonează, dar, desigur, ei pot alege să doneze pentru mai multe dintre acestea. Organizatorii, ambasadorii, voluntarii, alergătorii, donatorii sunt oamenii cheie în procesul de promovare și de strângere de fonduri prin care comunitatea este schimbată în Bine. Ei se dedică misiunii de a rezolva nevoile beneficiarilor proiectelor. Ei sunt echipa de eroi de Brașov, eroi fără mantii, oameni implicați și empatici, cei care ajută și sprijină prin efortul lor cele 10 cauze comunitare.

Iată care sunt cele 10 cauze pentru care brașovenii, dar și cei care locuiesc în alte zone, sunt invitați să doneze până pe 20 septembrie sau să alerge pe 4 septembrie, alegând una dintre cursele pregătite de organizatori.

Advertisement

1. Educația – cheia reușitei – Asociația pentru Dezvoltare Durabilă și Integrare Profesională – A.D.D.I.P.:  ”Oferim educație pentru viață și încredere de sine celor 15 tinere din centrele de plasament prin week-end-uri tematice în care vor învăța despre gestionarea relațiilor și vor participa la ateliere de educație financiară.”

2. Împreună Ajungem Mari – Ajungem Mari Brașov – Asociația Lindenfeld: ”Oferim sprijin și servicii de integrare socială pentru copiii din centrele de plasament astfel incat acești tineri care au suferit traume în urma separării de familie, a abandonului și a instituționalizării  să reușească să se integreze social. Îi ajutăm să se adapteze mai ușor  la lumea reală prin excursii tematice și cursuri vocaționale.”

3. Mișcare pentru nevăzători – Asociația Nevăzătorilor din România – Filiala Brașov:  „Oferim servicii de integrare a persoanelor cu deficiențe de vedere și deschidem prima sală de gimnastică dedicată din Brașov”. Scopul  proiectului este practicarea sportului de către persoanele cu deficienţe de vedere și, astfel, integrarea lor mai bună în viața socială.

 4. O secundă pentru viață – Caravana cu Medici – filiala Brașov: „Oferim educație medicală prin cursuri teoretice și practice de prim ajutor și vrem să achiziționăm un defibrilator pe care să îl amplasăm în Piața Sfatului pentru a putea oferi rapid și eficient primul ajutor. Acesta acordat înaintea sosirii echipajului de urgență este vital de cele mai multe ori.” Resuscitările eșuate demonstrează cât de multe tragedii survin din cauza lipsei educației în ceea ce privește acordarea primului ajutor.

5. ReanimaLe – Care for Dogs: „Suntem dedicați în totalitate salvării animalelor și vrem să construim o clădire de terapie intensivă care să salveze anual 360 de câini și pisici, animale găsite pe străzile din Brașov și împrejurimi care să fie tratate corespunzător în spații special amenajate pentru nevoile lor.”

Advertisement

6. Centru-Complex Rezidențial pentru adulți cu autism fără familie – Copiii de Cristal: „Construim primul Centru Complex – Rezidențial din România dedicat persoanelor adulte cu TSA – tulburări din spectrul autist”- proiectul este primul de acest fel din țara noastră și va oferi celor 11 tineri cu astfel de tulburări o șansă la o viață cât mai apropiată de normalitate după ce aparținătorii lor nu vor mai fi.”

7. Grow.Know.Explore – Grow and Know: „Luptăm pentru a scădea riscul de abandon școlar al elevilor defavorizați din Budila și pentru a avea șansa să își atingă potențialul  prin accesul la o educație modernă. Ne dorim să le oferim materiale didactice de cea mai bună calitate, table interactive și excursii științifice la muzeele bucureștene și să instruim cadrele didactice”.

8. E nevoie de un sat să crești un copil! –  Grupul Civic “Casa Bună Sânpetru” & Asociația BertaLand: „Un sat întreg de voluntari ajută copiii din mediul defavorizat din Sânpetru să aibă rezultate mai bune la școală” – proiectul este dezvoltat în vederea reducerii ratei de abandon școlar, a integrării copiilor discriminați în comunitate. Spațiul care va fi închiriat urmează să găzduiască copii și seniori singuri și animale abandonate. Ei vor putea veni în fiecare zi a săptămânii și, alături de voluntarii din comunitate, vor putea lua masa împreună, vor participa la meditații, ateliere creative, ore de sport, muzică, IT, toate

în folosul dezvoltării sociale armonioasă a acestor copii, incluzând empatia, rezultată din contactul cu seniorii și animalele și inteligența emoțională, dobândită din interacțiunea cu medii și persoane noi.

9. O masă caldă pentru toți – Kastel: „La centrul de meditații Kastel ne dorim o bucătărie complet utilată pentru a putea oferi o masă caldă tuturor celor 30 de copii și 30 de voluntari care vin la meditațiile zilnice după școală”. Este vorba de beneficiarii proiectului “Profesor pentru o oră ” și sunt elevi care într-un interval de aproape 10 ore ajung să stea aproape nemâncați. Pentru cei de la asociație, a devenit evidentă nevoia unei mese calde înainte de meditații pentru tineri. Majoritatea beneficiarilor provin din medii defavorizate, aceasta poate reprezenta singura masă caldă din zi.

Advertisement

10. Simte VERDE! – Școala Gimnazială Nr. 8 Brașov: „ Oferim educație îmbinând tradiționalul cu noile pedagogii alternative aplicabile în domeniul educației pentru mediu, prin construirea unui laborator senzorial într-o sală de clasă din Școala Gimnazială Nr. 8” – proiectul va viza educarea tinerilor cu vârste cuprinse între 6 și 16 ani în spirit ecologic; aceștia vor avea ocazia să exploreze natura și spațiul școlii, în manieră senzorială, interactivă.

Toți cei interesați sunt invitați să afle povestea cauzelor prin clipurile de prezentare, să cunoască ambasadorii și organizațiile, să devină donatori sau alergatori pe site-ul nostru www.brașov heroes.ro.

Pentru a facilita aflarea informațiilor, de la cele despre cauze, calendar, la update-uri cu privire la evoluția campaniei de strângere de fonduri, toți cei interesați vor putea accesa site-ul oficial al Brașov Heroes, http://brasovheroes.ro/. Site-ul garantează transparența, donațiile și înscrierile sunt actualizate zilnic astfel încât în timp real se poate vedea suma strânsă de fiecare cauză. Acesta este site-ul unde oamenii de bine vor dona, iar alergătorii își vor putea alege cursa la care sa participe.

Fundația Comunitară Brașov invită oamenii să i se alăture și să ajute astfel să activeze comunitatea pentru Un Bine mai mare!

Datorită implicării de care a dat dovadă comunitatea, an de an Fundația Comunitară Brașov  construiește o lume a binelui, a empatiei și a generozității. Orice donație, fie că este una de 100 lei sau de 700 de lei, va ajunge acolo unde donatorii aleg și unde este nevoie. Ei se pot bucura de faptul că reușesc să contribuie la schimbarea în Bine a vieților celor aflați în nevoie sau cu șanse limitate de a avea viitorul pe care il merită. Datorită  sprijinului celor solidari se realizează schimbările dorite în viețile a sute de oameni și animale din comunitate.

——–

Advertisement

Despre Fundația Comunitară Brașov

Fundația Comunitară Brașov aduce împreună donatori, ONG-uri sau grupuri de inițiativă pentru a contribui la dezvoltarea unor comunități solidare, generoase și cu inițiativă, care își pun în practică ideile pentru bucuria de a trăi și de a crește împreună în zona Brașovului.  În 7 ani de activitate, a mobilizat fonduri de la companii și donatori individuali și a finanțat 212 de proiecte cu un buget total în valoare de 3.164.884 de lei. Fundația a făcut acest lucru transparent și asumat pe termen lung, creând o țesătură de încredere și implicând donatorii și comunitățile. Valorile Fundației Comunitare Brașov sunt: încredere, generozitate, responsabilitate, implicare, bucurie, adaptabilitate.

Fundația Comunitară Brașov este parte dintr-o mișcare națională, alături de alte 18 fundații comunitare din țară.

Pentru mai multe detalii, vizitați www.fundatiacomunitarabrasov.ro

Detalii despre programul Brașov Heroes: https://brasovheroes.ro

Advertisement

Co-organizatori:

Cartier Coresi reprezintă cel mai mare proiect de regenerare urbană din România ce reunește zilnic, într-un eco-sistem integrat,  peste 10.000 de oameni care lucrează sau locuiesc aici.

Cartier Coresi din Brașov reprezintă unitatea celor trei entități dezvoltate de Ceetrus: Coresi Shopping Resort, Coresi Avantgarden (alături de Kasper Development) și Coresi Business Campus (alături de Ascenta). Acestor trei funcționalități li se mai adaugă încă două spații comunitare dezvoltate: Cartier Hub – un concept versatil pentru evenimente, întâlniri, ateliere,  cursuri  și The Business Factory – un spațiu de co-working.

Decathlon, cel mai important retailer european de articole sportive, deține în momentul de față 28 de magazine la nivel național, la care se adaugă și platforma online, fiind prezent pe piața de retail sportiv din România încă din 2009, cu aproximativ 1500 de colaboratori în 2021.

Decathlon oferă iubitorilor de sport articole și echipamente pentru mai mult de 80 de sporturi, conform celor mai înalte standarde de calitate și inovație în domeniu, păstrând în permanență obiectivul strategic de a face sportul accesibil cât mai multor români prin oferirea unui raport calitate – preț foarte bun.

Advertisement

Magazinele includ produse aparținând mărcilor proprii, precum: Quechua, Btwin, Domyos, Nabaiji, etc, dar și altor mărci internaționale, adresându-se atât începătorilor, cât și sportivilor de nivel avansat sau profesionist.

Începând cu 2005, Decathlon colaborează cu mai mulți producători industriali, fabricând astfel chiar în România produse marcă proprie pentru drumeții montane, trekking și escaladă (încălțăminte), dar și pentru ciclism (articole textile și biciclete pentru adulți și copii), vândute în întreaga Europă cu eticheta” Fabricat în România”

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Evenimente

Cosmopolis a deschis prima Galerie de Artă dintr-un complex rezidențial din România

Published

on

Galeria de Artă Cosmopolis este un spațiu unic în România, care îmbină armonios arta, viața comunitară și educația, într-un cadru modern, cald și inspirațional.

Galeria aduce un concept inovator pentru piața imobiliară și pentru comunitatea artistică: un spațiu multifuncțional care oferă expoziții de artă, un birou de vânzări de locuințe, un centru educațional și un loc pentru evenimente culturale și ateliere comunitare.

Situată în Cosmopolis Plaza, noua galerie este prima de acest fel dintr-un ansamblu rezidențial din țară și a fost inaugurată în cadrul unui eveniment special la care au participat artiștii expozanți ai primului vernisaj din Cosmopolis, reprezentanții Opus Land Development și ai Mark Twain International School.

„Ne-am dorit să oferim comunității Cosmopolis mai mult decât locuințe. Galeria de Artă este un proiect de suflet, care aduce arta mai aproape de oameni, direct în locul unde trăiesc și își construiesc viețile”, a declarat Ahmet Buyukhanli, fondatorul Opus Land Development.

Advertisement

Noul spațiu este gândit să transforme și modul în care viitorii locatari își aleg locuințele, punând accent pe inspirație, confort și obiecte care pot înfrumuseța orice locuință.

„Este un nou mod de a experimenta procesul de achiziție a unei locuințe. Ne-am dorit ca biroul de vânzări de locuințe integrat în această galerie de artă să fie de fapt o experiență care să ofere viitorului rezident o viziune mai largă despre ce înseamnă un cămin și cum poate el fi înfrumusețat cu obiecte de artă. Comunitatea Cosmopolis este una dinamică și creativă, iar Galeria de Artă va fi o permanentă sursă de inspirație pentru oricine ne trece pragul”, a adăugat Gabriel Voicu, director de vânzări și marketing Cosmopolis.

Galeria va găzdui expoziții temporare, cu vânzare, tocmai pentru aoferi vizitatorilor și locuitorilor din Cosmopolis acces direct la lucrări de sculptură, pictură, fotografie, ceramică și alte obiecte de artă care pot fi și achiziționate. Prin acest demers, Cosmopolis sprijină arta contemporană și își propune să creeze legături între artiști și comunitate.

„Ne bucurăm să aducem arta în mijlocul unei comunități reale. Este o oportunitate pentru artiști să expună într-un cartier rezidențial de mărimea unui oraș, iar pentru vizitatorii Cosmopolis Plaza o oportunitatea de a se bucura de artă în timp ce sunt la cumpărături sau se documentează pentru achiziția unei locuințe”, a declarat Filippo Musneci, fondator Galleria 146.

Galeria de artă Cosmopolis își propune să fie și un loc pentru evenimente culturale și artistice; un spațiu în care se vor organiza atât ateliere comunitare, cât și cursuri educaționale.

„Este esențial ca educația și cultura să își dea mâna și să se regăsească în viața de zi cu zi a copiilor și familiilor. Un astfel de spațiu devine o ancoră pentru dezvoltarea armonioasă a comunității și o sursă constantă de inspirație pentru toți. În cadrul Galeriei va funcționa și biroul de admitere al Școlii Internaționale Mark Twain, ceea ce arată cum componenta educațională se adaugă artei, într-un spațiu dedicat experiențelor creative și învățării”, a declarat Anca Vlăsceanu Macovei, fondator Mark Twain International School.

Advertisement

Vernisajul inaugural al Galeriei de Artă Cosmopolis include sculpturi și fotografii care vor putea fi admirate și achiziționate de vizitatori până la începutul verii, când exponatele ar urma să fie schimbate cu alte obiecte de artă.

„Este prima expoziție de sculptură într-un complex rezidențial din România și categoric este un moment definitoriu pentru artă. Acest pas este piatra de temelie pentru modul în care lucrările artiștilor români ar trebui să fie expuse, appreciate și integrate în noile dezvoltări imobiliare”, a declarat sculptorul expozant Ana Rus.

„Accesul la artă în astfel de spații oferă artiștilor o șansă rară de a interacționa cu un public divers și de a face arta parte din viața comunităților în dezvoltare rapidă. Este o inițiativă care rămâne în istoria colaborărilor dintre artă, educație și comunitate”, a adăugat Dragoș Sora, fotograf și expozant.

 Deschiderea Galeriei de Artă este o inițiativă care face parte dintr-un plan mai amplu de dezvoltare al Cosmopolis și care transformă ansamblul rezidențial într-un model de comunitate integrată, în care locuirea, cultura și educația transformă în bine viețile rezidenților.

Despre Cosmopolis

Advertisement

Cosmoplis este cel mai amplu proiect rezidențial din România construit după 1989.Cu cei peste 15.000 de locuitori, comunitatea cartierului Cosmopolis este comparabilă cu populația orașelor Râșnov sau Vatra Dornei și cuprinde un număr de rezidenți mai mare decât al orașelor Otopeni, Sinaia sau Gura Humorului. Planurile de extindere ale Cosmopolis continuă și în anii următori. Până în 2035, dezvoltatorul estimează un total de peste 12.000 de locuinţe și o comunitate de peste 35.000 de persoane. 

Investițiile în Cosmopolis au ajuns până acum la peste 455 de milioane de Euro. Cartierul beneficiază de peste 60 de piscine exterioare, bazin de înot acoperit de dimensiuni semi-olimpice (în cadrul WorldClass), 4 parcuri, 4 locuri de joacă, centru medical (Affidea Cosmopolis) și cel mai mare retail park din Nordul Capitalei (Cosmopolis Plaza) care găzduiește peste 70 comercianți, branduri naționale și internaționale.

De asemenea, printre facilitățile din Cosmopolis se numără: plajă privată pe malul lacului natural din apropiere, terenuri de sport, servicii de pază și supraveghere cartier 24/24h – atât prin intermediul echipelor de pază, cât și al camerelor fixe de supraveghere, transport pe ruta Pipera și retur, birou pentru impozite și taxe locale.

Despre Cosmopolis Plaza

  • 20.000 de mp este suprafața celui mai mare retail park din zona de Nord a Bucureștiului și 500 de locuri de parcare
  • 40 de noi magazine, printre care: Jysk, Animax, Pepco, Sinsay, Tedi, Kik, Carrefour, C&A, Noriel, Lidl, Spartan, 5 to GO, Domino’s Pizza și Dr Max
  • Spații pentru relaxare: locuri de joacă și parc
  • Cel mai mare club de health & fitness World Class din Nordul Capitalei

Despre Mark Twain International School

Mark Twain International School este una dintre cele mai reputate instituții de învățământ privat din România și este prima școală la nivel național cu un curriculum dual, ce oferă programe educaționale naționale și internaționale, atât bilingve cât și integral în limba engleză. Instituția de învățământ care are în portofoliu peste 14 acreditări și peste 250 de olimpici la nivel județean și național, a fost desemnată în 2023 “The Most Forward-Thinking School of Romania” de către The Education View Center for Excellence USA. Peste 5.000 de studenți din România și alte 60 de țări au urmat cursurile Mark Twain International School.

Advertisement

Mark Twain International School va avea în cartierul Cosmopolis unul dintre cele mai spațioase campusuri Mark Twain International School.

Continue Reading

Evenimente

O nouă ediție a turneului internațional de șah GRAND PRIX RAPID, cu premii de 26.000 de euro

Published

on

Federația Română de Șah anunță organizarea turneului internațional de șah București Grand Prix Rapid 2025, care se desfășoară pe 10 și 11 mai 2025, la Palatul Parlamentului din București. Cu un fond total de premii de 26.000 de euro, dintre care 3.000 de euro vor reveni câștigătorului, turneul se anunță a fi unul dintre cele mai importante evenimente internaționale de șah rapid ale anului, atrăgând jucători de top din întreaga lume și invitați de marcă.

„Suntem onorați să organizăm acest turneu de prestigiu, oferind participanților un cadru impresionant și o organizare de top pentru a-și demonstra abilitățile. Ediția din 2024 a București Grand Prix Rapid a fost cel mai mare turneu de șah organizat vreodată în România, iar în 2025 ne propunem să depășim această performanță. București Grand Prix Rapid 2025 subliniază angajamentul nostru de a consolida poziția României pe harta șahului european”, a declarat Gabriel Grecescu, secretarul general al Federației Române de Șah.

Turneul este deschis tuturor jucătorilor profesioniști români și străini.

În 2024, 442 jucători din 20 de țări au fost prezenți la Palatul Parlamentului, dintre care 29 de Mari Maeștri Internaționali,, 22 de Maeștri Internaționali, 3 Mari Maestre Internaționale și, 5 Maestre Internaționale.

Mai 2025, o lună prolifică pentru șah în România

Advertisement

Tot în luna mai se desfășoară și turneul Chess Classic Romania 2025, parte din prestigiosul circuit mondial Grand Chess Tour, ceea ce va transforma Bucureștiul într-un adevărat centru al șahului mondial în această primăvară.

Informații pentru participanți:

Fond total de premii: 26.000 de euro. Marele premiu: 3000 de euro. Formatul competiției: Sistem elvețian, zece runde, timp de joc 15 minute plus 5 secunde incrementare per mutare.

Mai multe detalii sunt disponibile pe site-ul Federației Române de Șah.

Detalii complete despre premii, costuri, înscriere și regulamentul turneului sunt disponibile în invitația oficială și în invitația oficială pentru jucătorii străini.

Advertisement

Lista participanților înscriși poate fi consultată aici în timp real.

Continue Reading

Evenimente

Patru zile de inovație, securitate și colaborare pentru un viitor digital sustenabil

Published

on

Patru zile de inovație, securitate și colaborare pentru un viitor digital sustenabil Cea de-a doua ediție a Digital Innovation Summit Bucharest (DISB) s-a încheiat astăzi, 11 aprilie 2025, după patru zile intense de dialog strategic, inovație tehnologică și parteneriate internaționale, care au confirmat rolul României ca un hub regional pentru transformarea digitală și securitatea cibernetică.Organizat de Institutul Național de Cercetare-Dezvoltare în Informatică – ICI București, evenimentul a reunit peste 2.000 de participanți din peste 30 de țări: decidenți guvernamentali, lideri din industrie, experți în securitate și inovatori din domeniul tehnologiilor emergente.

Summitul a fost deschis pe 8 aprilie 2025 printr-un dialog de nivel înalt privind viitorul digital al României, în prezența oficialilor guvernamentali. Conferința Internațională de Diplomație Cibernetică a adus în prim-plan teme precum cooperarea globală în combaterea atacurilor cibernetice, reglementarea AI și securitatea cibernetică.

Critical Infrastructure Protection Forum (CIP Forum) a marcat a doua zi a DISB, aducând în discuție riscurile emergente în transport, energie și orașe inteligente. Totodată, summitul a găzduit lansări în spațiul Web 3.0 – de la parteneriatul digital cu Muzeul Nikola Tesla și colecția „Teslaverse”, până la NFT-uri instituționale dezvoltate de Ghidul Primăriilor, Agerpres, Universitatea „Titu Maiorescu” și chiar evenimente aeronautice, cum este BIAS. Toate aceste inițiative marchează începutul unui nou model de identitate digitală.Palatul Parlamentului a găzduit dezbateri strategice în cadrul primei ediții a Blockchain Intelligence Forum, conferințe pe tema educației digitale, precum și lansarea proiectului ENKIVERS – o inițiativă europeană pentru protejarea conceptelor vizuale prin tehnologie. Exercițiile de securitate cibernetică și reuniunea anuală EURODEFENSE au subliniat angajamentul pentru un ecosistem de apărare cibernetică rezilient și colaborativ.

Summitul s-a încheiat astăzi, 11 aprilie 2025, cu Automotive R&D Conference, eveniment de referință pentru industria auto. Lideri din domeniu au discutat despre electrificare, inteligență artificială, siguranță cibernetică și perspectivele inovării în mobilitatea sustenabilă. România își afirmă astfel potențialul de a deveni un pol de cercetare și dezvoltare auto la nivel european.„Digital Innovation Summit Bucharest 2025 a dovedit că România are capacitatea, voința și partenerii potriviți pentru a construi o societate digitală sigură, sustenabilă și competitivă la nivel global. Prin dialog, inovație și încredere, punem bazele unei transformări reale”, a declarat Adrian-Victor Vevera, Director General al ICI București.

Advertisement

Continue Reading