Connect with us

Influencers

Vlad Vaida: Detest cu toată ființa cuvântul „influencer”

Published

on

Vlad Vaida este unul dintre cei mai urmăriți români din mediul online. La doar 23 de ani, Vlad a reușit să cucerească teritoriu pe platformele din social media, fiind urmărit în prezent de peste 700.000 de persoane, cu un total de 52,1 milioane de aprecieri. A finalizat cu succes o școală pentru asistenți medicali, însă în prezent ne tratează cu conținut divers în mediul online. Denumirea de “influencer” nu este pe gustul său, însă îi putem spune „content creator”, deoarece reușește să transforme în conținut media orice întreprinde în viața reală.

Când și cum ai început activitatea online/vblogul?

Asta este o poveste lungă. Când aveam 12 ani, deja începusem niște bloguri fanpage pentru diferite seriale pe care le urmăream. Pe când să încep activitatea pe “Vlad Vaida” aveam deja cunoștințele necesare pentru a da startul pe social media.

Ești urmărit de 700,000 persoane, dar planeta este mare. Cu siguranță undeva acolo sunt și alți oameni cărora le-ar plăcea să te urmărească. Povestește-mi despre conținutul pe care tu îl creezi și care este beneficiul celor care se alătură comunității tale din mediul online? Ce faci mai exact?

Advertisement

Îmi place să fac oamenii să zâmbească. Că e printr-un vlog, că e printr-o descriere amuzantă, că e printr-un story, vreau ca oamenii să rămână cu un vibe și un sentiment bun.

Cum ajungi la titulatura de Influencer? Există un prag? O cifră? Este important numărul de Followers sau poți fi Influencer și cu un număr redus de urmăritori?

Eu DETEST CU TOATĂ FIINȚA cuvântul “influencer”. Îmi place să fiu numit “content creator” sau “vlogger” sau orice altceva, dar nu influencer. Că să-ți și răspund la întrebare, lumea zice că 10k (10 000) de followers, eu zic că atunci când ai o audiență de bază!

Ce responsabilități are un Influencer față de comunitatea pe care și-a construit-o?
Să îți influențezi audiența spre bine. Și să știi ce trebuie să rămână pentru ține și ce pentru public.

Cum arată o săptămână din viață ta că Influencer?
Acum raspund acestui interviu, suntem în carantină și deci arată destul de monoton. Mă trezesc, fac mailuri, după trec la brainstorming pentru video-uri sau alte materiale, le fac, după care ies la plimbări, sport, vorbit cu prietenii la telefon. Cam așa arată săptămâna mea aș per usual.

Cum îți alegi subiectele/postările? Ce te motivează/ inspiră în momentele în care imaginația pare că a dispărut? 
Îmi aleg subiectele urmărind și ce urmăresc oamenii, dar și ce se cere. Când mă simt nemotivat, fac o pauză, chiar ajută și până la urmă ajung ca eu însumi să îmi fiu propria motivație doar raportându-mă la scopul pe care mi l-am propus.

Care sunt temerile tale atunci când livrezi public conținutul pe care l-ai creat?
Înainte îmi era foarte teamă de critică. Acum poate că îmi e teamă ca ceva ce livrez să transmită un alt mesaj față de cel intenționat, și eu să nu observ.

Advertisement

Facem un exercițiu de imaginație și vreau să te gândești că nu ar fi posibil să combini Popularitatea ta, cu o viață personală de succes. Te rog, alege simplu din variantele: Popularitate sau Dragoste?

Dragoste.

Tot mai mulți tineri își doresc să devină celebri pe rețelele sociale, dar secretele sunt puse la păstrare, căci dacă ne raportăm la o veche zicală, meseria se fură, nu se învață. Totuși, vreau să profităm de experientă pe care ai dobândit-o, pentru a-i ajută pe cei care își doresc să aibă popularitatea ta.

Numărul de followers este important, dar nu e totul. Dacă eu aș fii brand manager, m-aș uita puțin și la mesajul transmit de respectivul influencer. La buget, dacă știi cum să negociezi, poți câstiga mai mult dacă ai cifre mai mari.

Care consideri că sunt calitățile pe care trebuie să le aibă un influencer?

Nu știu dacă eu sunt persoană potrivită să răspundă la întrebare. Depinde de nișă, dar, autenticitatea ar trebui să fie principala calitate.

Advertisement

Care sunt aplicațiile pe care le folosești în mod constant?
Instagram, TikTok, Whatsapp, Snapseed, Snapchat.

De ce ar/nu ar fi bine ca un posibil viitor Influencer să cumpere Followers?
Pentru că orice platforma de social media funcționează după un anumit algoritm, iar followerii cumpărați nu fac decât să îți strice potențialul la viralitate sau expunere pe platformă.

Un mesaj general pentru finalul interviului?
Just be yourself kids! ?

Mult succes în continuare și îmi doresc să ne reauzim. Mulțumesc pentru timpul acordat. 

Mulțumesc și eu! Ar fi super să vorbim și despre relevanța contentului și cum oamenii răspund!

Așadar, pe curând!

Advertisement

Vlad Vaida poate fi găsit aici: Instagram  / TikTok / YouTube

Continue Reading
Advertisement
1 Comment

1 Comment

  1. Eu

    May 14, 2020 at 2:32 pm

    Eu mă uit la tine pe Tiktok și imi place ce faci.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Influencers

Denis Matroș, celebru pe TikTok și sprijin de nădejde în echipa UNTOLD & NEVERSEA

Published

on

Foto. Denis Matroș (The Artist Awards 2021)

Denis Matroș (21 de ani) este creator de conținut video amuzant pe una dintre cele mai populare platforme a momentului, fiind o persoană inventivă si plină de energie. TikTok este aplicația care, în urmă cu trei ani, i-a schimbat viata și l-a făcut pe Denis să îsi găsească direcția potrivită, cel puțin până în prezent! A studiat Inginerie Economică Industrială, însă, în cele din urmă a ales un alt drum, cel înspre Marketing digital și asta pentru că iubește tot ceea ce are legătură cu mediul digital. Denis Matroș s-a alăturat, recent, unei echipe puternice. Acum face parte și din Universul UNTOLD, fiind Social Media Specialist pentru UNTOLD și NEVERSEA.

Unde, când și cum ai început activitatea online?

Eram în clasa a 12-a, abia ce îmi achiziționasem un telefon care suporta TikTok pe partea de video și în clasă văzusem o colegă care făcea un clip. Am zis sa încerc și eu, ăsta a fost momentul în care am știut că această aplicație e pentru mine. Bineînțeles, nu știam că urmează să îmi și schimbe viața. 

Care este rețeaua socială preferată în acest moment? De ce?

Rețeaua socială pe care o iubesc și îmi este de suflet, este TikTok. Prin această aplicație am ajuns să cunosc oameni foarte faini, la care probabil nici nu visam să ajung, diferiți oameni pe care îi urmăream când eram mic, acum am ajuns să fiu prieten cu ei. Această aplicație mi-a deschis o grămadă de oportunități, practic a devenit un job pentru mine, am ajuns să colaborez cu unele dintre cele mai mari branduri din România și asta mă bucură enorm. Practic îmbin plăcutul cu utilul. 

Advertisement

În prezent, te urmăresc un număr de peste 400 de mii persoane pe TikTok și peste 25 de mii pe Instagram, dar planeta este mare. Cu siguranță undeva acolo sunt și alți oameni cărora le-ar plăcea să te urmărească. Povestește-mi despre conținutul pe care îl creezi, cu ce te diferențiezi și care este beneficiul celor care se alătură comunității tale din mediul online. Ce faci mai exact?

Da, un număr extrem de mare aș spune eu, nici nu știu cum arătă 400k oameni la un loc. La început făceam un mix de content, dar pe parcurs am observat că nu merge, sau poate voiam să testez în ce tip de content mă regăsesc. Ei bine am ales entertainment-ul și în general lucrurile relatable în care oricine să se poată regăsi. De aceea am creeat și seria „Boli” pe care toți le avem, unde prezint lucruri pe care toți le-am făcut sau le-am trăit măcar o dată.

Te recunoaşte lumea pe stradă? Cum reacţionează oamenii când te văd?

Să ști că da, mai ales copiii. Fac foarte multe poze mai ales în orașele mai micuțe, dar am avut surpriza să îmi găsesc urmăritori peste tot pe unde am umblat. Iubesc să fac poze cu toată lumea. Mă încurajează să continui.

Ce responsabilități crezi că ai în calitate Creator de conținut/ Influencer, față de comunitatea ta?

Advertisement

Este foarte important sa fi transparent cu comunitatea ta, sa le arăți că îți pasă, îți pasă de opinia lor, de părerile lor și să interacționezi cu întreaga ta comunitate atât cât este posibil.

Cum este o săptămână din viața ta ca Influencer? Reușești cu succes să îmbini asta cu activitatea profesională de bază?

În ultimul timp este puțin mai greu, mă concentrez mai mult pe job-ul principal, însă eu creez videoclipuri atunci când văd ceva în viața reală. Așa că, deseori daca văd ceva, o idee, o notez și filmez seara sau a doua zi, dar în principiu reușesc să mă axez pe ambele.

Cum îți alegi subiectele/postările? Ce te motivează/ inspiră în momentele în care imaginația pare că a dispărut?

Când imaginația mea dispare pur și simplu nu postez pentru că sunt sigur că o să reapară. Eu obișnuiesc să transpun întâmplări din viață reală în cea din online.

Care sunt temerile tale atunci când livrezi public conținutul pe care l-ai produs?

Advertisement

Niciodată nu am avut nicio temere, probabil mă gândesc în caz că nu performează, de ce nu a performat că să pot îmbunătăți, dar nimic mai mult. Nu mă afectează hate-ul, pe care oricum nu îl am și mă bucură asta.

Care este cea mai dezgustătoare, amuzantă sau ciudată „chestie” pe care ai facut-o în viața de Influencer? Alege doar una dintre variante.

Hmm cea mai amuzantă. Da, știu, prima mea petrecere cu muuuulte vedete, influenceri și așa mai departe. Era covor roșu, am ajuns din Cluj cu trenul pe la ora 23:00 după 9 ore de mers, și nu eram îmbrăcat adecvat acelei petreceri. Primul lucru pe care l-am făcut a fost să o sun pe mama să-i spun: “mami aici e covor roșu pe unde intru să nu mă vadă cineva că eu sunt în tricou și blugi” (n.r. râde) Până la urmă mi-am făcut curaj și am lăsat grijile deoparte, și am pozat cu încredere acolo. A fost într-un final o experiență unică și de neuitat.

A devenit „Content creator” o meserie? Tot mai mulţi tineri sunt atraşi de asta. Tu reușesti să câștigi din această activitate?

Da, consider că la un moment dat devine o meserie. Da, câștig din acest job. Însă câștigurile diferă și nu sunt fixe. De aceea consider că daca nu ești vreun super influencer care are campanii super bine plătite, atunci să ai un job stabil cu salariu lunar, iar această meserie să devină una secundară.

Advertisement
Foto. Denis Matroș (2019)

Sunt conștient că mulți tineri își doresc să devină celebri pe rețelele sociale, dar secretele sunt puse la păstrare, căci dacă ne raportăm la o veche zicală, meseria se fură, nu se învață. Totuși, vreau să profităm de experiența pe care ai dobândit-o, pentru a-i ajuta pe cei care își doresc să aibă popularitatea ta.

Te provoc sa creezi o definiție a termenului “influencer”, având convingerea că ar putea fi publicată într-un dicționar.

Influencer = „Persoană care își lasă creativitatea să zboare” 

Există o reţetă a sucesului? O cale optimă, nişte paşi pe care este obligatoriu să-i urmezi?

Nu. Rețeta ești chiar tu. 

Te-a tentat la un moment dat să cumperi Followers? Ai făcut asta? De ce ar/nu ar fi bine ca un posibil viitor Influencer să cumpere Followers?

Advertisement

Nu, și nici nu o să o fac. De ce să faci asta? Doar pentru orgoliu? Nu mai ai parte de engagement și plus de asta nu mai ai parte de o comunitate.

Cum este să ocupi poziția de „Social Media Specialist” pentru Untold & Neversea?

Am început acum 5 luni și simt că am găsit locul de care aparțin. Mă simt foarte bine în familia UNTOLD, în acest univers plin de magie. Este o provocare pentru mine în același timp fiind și primul meu job adevărat full time. UNTOLD 2021 a fost o altfel de experiență pentru mine, m-am simțit minunat și abia aștept să ne vedem la NEVERSEA & UNTOLD 2022.

Ce ne poți spune despre experiența „The Artist Awards 2021”?

Am fost foarte plăcut surprins și m-am bucurat extrem de tare când am auzit vestea că sunt nominalizat la categoria TIKTOK-ER OF THE YEAR. Consider că este o realizare nouă chiar dacă nu am câștigat, nominalizarea înseamnă mult pentru mine și cariera mea de content creator. Evenimentul în sine a fost ireproșabil.

Acum, la final de interviu, dacă dorești să adaugi ceva, să mulțumești cuiva sau să transmiți un sfat, o poți face aici.

Advertisement

Vreau doar să mulțumesc oamenilor care au avut și au încredere în mine și creativitatea mea. Ei sunt o parte din realizările mele. Iar pentru viitorii creatori de conținut, de orice fel, vă urez succes și multă inspirație să faceți frumos.

Mult succes, Denis!

Continue Reading

Influencers

Radu Chirilă, primul vlogger al Armatei Române: Rămâneți pozitivi, urmați-vă pasiunile și munciți din greu pentru visurile voastre

Published

on

Foto. Radu Chirilă (Arhiva personală)

Radu Chirilă este printre cei mai urmăriți creatori de conținut din mediul online, fiind și primul vlogger al Armatei Române. Însumează 1 milion de urmăritori pe toate platformele și își dorește să propulseze la nivel internațional conținutul pe care îl produce.

Perseverența este cuvântul definitoriu din viața sa! Încă din copilărie a presimțit că va ajunge să vorbească în fața oamenilor. Confuz pe atunci, Radu nu își putea imagina sub ce formă se va concretiza această poveste. Spune că dintotdeauna a iubit uniforma militară și rigorile din spatele ei. Le privește ca pe niște instrumente care, în viziunea sa, ar putea fi de folos oricui pentru atingerea succesului în orice domeniu, dacă sunt folosite așa cum trebuie.

A plecat de acasă la vârsta de 14 ani și a urmat cursurile Colegiului Național Militar „Ștefan cel Mare” din Câmpulung Moldovenesc, după care Academia Tehnică Militară „Ferdinand I” din București, cu gândul că va profesa ca și inginer în domeniul programării. Pasiunea pentru teatru și divertisment a cântărit mai mult pentru Radu, astfel a ales cu inima și a decis să-și urmeze simțurile. Asta l-a ajutat mai târziu să profeseze și în sistemul militar ca specialist în domeniul comunicării, iar astfel a ajuns „primul vlogger al Armatei Române”, titulatură care îi face cinste.

Însumează 1 milion de urmăritori pe toate platformele de social media, iar asta l-a ajutat să conștientizeze că orice este posibil atât timp cât muncești suficient și faci ceea ce îți place.

Advertisement

Cum s-a dezvoltat dorința de a face carieră militară? Unul dintre motive ar putea fi sentimentul de a proteja patria sau ideea arme, fiind totuși bărbat?

Dorința a venit din ideea de colegialitate pe care am regăsit-o într-un video de pe Youtube cu elevii de liceu militar. Mi-a plăcut super mult să vad oameni care muncesc în echipă pentru a atinge un obiectiv și asta mi-am dorit și eu. Prieteni și o echipă puternică cu care să ating obiective.

Multe publicații au scris despre tine că ești primul și singurul vlogger al Armatei Române. Când și cum ai primit această propunere de a face parte din echipa de social media? Aveai deja un background în domeniu? Ce crezi că i-a determinat să te aleagă pe tine?

Aceasta propunere a venit dupa aproape 2 ani de când eu activam pe rețelele sociale, pe conturile personale, eu fiind în anul 4 în Academie. Pasiunea m-a împins de la spate să petrec ore bune în fiecare zi în fața calculatorului să învăț să editez, să învăț platformele sociale, să învăț algoritmii, tehnici de comunicare și mai mult de atât, să îmi creez o comunitate în jurul meu în online. Echipa de social media de la momentul respectiv a observat un posibil potențial în mine și au ales să mă contacteze. Așa a fost deschisă o nouă portiță în social media, și anume vlog-ul Armatei României.

În prezent, te urmăresc aproape 500 de mii de abonați pe YouTube și peste 100 de mii pe Instagram, fiind două dintre cele mai puternice rețele de social media. Cu siguranță undeva acolo sunt și alți oameni cărora le-ar plăcea să te urmărească. Povestește-mi despre conținutul pe care îl creezi, cu ce te diferențiezi și care este beneficiul celor care se alătură comunității tale din mediul online. Ce faci mai exact?

În online, pe conturile personale am ales să distrez oamenii. Să merg pe divertisment, dar poate latura care mă încântă și mai mult este cea de lifestyle, unde abordez și subiecte mai serioase, precum achiziționarea unui apartament și care sunt impedimentele pe care le întâmpini în acest proces sau chiar întâmplări prin care trecem cu toții și poate mi-aș fi dorit să le aflu de la cineva înainte, pentru a fi cu un pas mai în față și poate pentru a evita anumite greșeli. Așa că am ales să le spun eu, ce greșeli am făcut, ce lucruri bune am făcut și acestea îi pot ajuta pe cei care mă urmăresc să aibă parte de prosperitate și succes pe termen lung.

Ce responsabilități crezi că ai în calitate Creator de conținut, față de comunitatea ta?

Cel și cel mai important este, poate, să nu contribui la răspandirea valorilor dăunătoare, dezinformarea sau chiar răspândirea de fake news. Lucruri care la scară mare pot fi extrem de periculoase și dăunătoare întregii societăți în care trăim, iar fiecare dintre noi contribuim într-un fel sau altul.

Advertisement

Cum este o săptămână din viața ta ca Influencer combinată cu activitatea profesională? Reușești cu succes să îmbini cele două activități?

Fiecare zi este extrem de activă, cu foarte multe activități atât personale, cât și profesionale. De foarte multe ori sunt în deplasări pentru a ajunge la diverse exerciții pe care Armata României le desfășoară în scop de antrenament și pentru a mediatiza aceste activități. În tot acest timp mă ocup și de conținutul pentru partea personală, mail-uri sau alte activități. Nu este ușor să îmbini viața de influencer cu activitatea profesională, este mult de muncă, și este cu atât mai greu să rămâi mereu plin de energie pentru a livra în ambele locuri atât cât trebuie. Dar îmi dau silința și încerc să rămân acolo sus.

Cum îți alegi subiectele/postările? Ce te motivează/ inspiră în momentele în care imaginația pare că a dispărut?

Subiectele sunt în mare parte inspirate din viața de cuplu. Sunt foarte multe momente prin care trece un cuplu de-a lungul relației și acest lucru mă ajută de fiecare dată să găsesc subiectul potrivit pentru următorul video, dar poate cea mai bună inspirație pentru mine este iubita mea Adriana Brașovean, cu care reușesc să transmit mereu o energie deosebită în clipurile pe care le filmăm.  

Care sunt temerile tale atunci când livrezi public conținutul pe care l-ai produs?

Cred că fiecare dintre noi are teama de a fi judecat, mai mult sau mai puțin. Am învățat să trăiesc cu haterii, am învățat să trăiesc cu jignirile/ bulling-ul din mediul online, dar de fiecare dată prefer să rămân vertical și să evit certurile sau subiectele extrem de controversate. M-am ferit tot timpul de certurile din online și prefer să rămân neutru atunci când lumea mă atacă.

Advertisement

S-a întâmplat vreodată să produci și să lansezi public un material de care, în cele din urmă, superiorii din armată nu au fost de acord și a trebuit să îl faci uitat? Sau pur și simplu momente în care ți s-a atras atenția că ceva nu este în regulă?

Nu a fost cazul de așa ceva nicioadată din partea superiorilor, dar cei mai critici pe tema subiectelor pe care le-am abordat au fost colegii mei din armată care mi-au spus de foarte multe ori că au impresia că unele lucruri nu se potrivesc suficient de bine în anumite contexte personale, ceea ce uneori m-a ajutat iar alteori nu, dar am știut să fac alegerile potrivite până acum.

Iar pentru cei mai tineri care își doresc să înceapă o carieră în social media, ce sfat le oferi? Există o reţetă a sucesului? O cale optimă, nişte paşi pe care este obligatoriu să-i urmeze?

O carieră în social media, la fel ca și o carieră în orice alt domeniu are aceeași rețetă a succesului. Pasiune și multă muncă/ perseverență. Pentru a scurta drumul spre succes în social media, trebuie să alegi nișa cu care te simți cel mai confortabil și pe care o poți explora cel mai bine și cel mai natural.

Iar pentru o carieră militară de succes, ce calități trebuie să aibă un tânăr?

Advertisement

Disciplină și seriozitate. Dacă ai aceste 2 calități șansele de a avea o carieră militară de succes sunt mari. Ceea ce este extrem de important de menționat este faptul că aceste calități sunt și calitățile pe care orice om de succes le-a folosit pentru a ajunge acolo unde și-a dorit.

Dacă nu ar fi apărut în viața ta armata și social media, ce crezi ca ai fi ales să faci în prezent?

Cu siguranță programator. Mi-a plăcut foarte mult programarea de când eram mic, informatica și matematica și cel mai probabil aș fi făcut jocuri pentru calculator, site-uri web sau alte lucruri pentru rețelistică.

Care este întrebarea pe care ai fi dorit ca cineva să ți-o fi adresat într-un interviu, dar nu s-a întâmplat niciodată? Dar răspunsul la aceasta?

Care este perspectiva ta de viitor? Îmi doresc ca pe viitor să ajung creator de conținut internațional și să ajut cât mai multe persoane să își schimbe viața și să devină cea mai bună variantă a lor.

Învățăturile, energia, pozitivitatea și în general starea ta de bine o simțim prin mediul online, însă pe lângă tot ce se poate vedea, cineva spunea că suntem construiți din mulțumiri sufletești, dar și din tristeți. Care este cea mai mare bucurie a ta? Dar gândul care nu îți dă pace și te apasă?

Advertisement

Cea mai mare bucurie a mea este relația pe care o am. Nimic nu te poate împlini mai mult decât să ai pe cineva lângă tine care să fie acolo și la bine și la rău. Încerc să rămân pozitiv chiar și atunci când lucrurile nu merg bine și am zile proaste, dar cred că cel mai mult mă apasă gândul de a nu realiza ceea ce mi-am propus sau măcar să mă apropii de ceea ce mi-am propus.

Ai un mesaj pozitiv pentru cititorii SuperTu.ro care tocmai au lecturat acest interviu?

Rămâneți pozitivi, urmați-vă pasiunile și munciți din greu pentru visurile voastre. Nu există nimic mai satisfăcător decât să vezi munca ta dând roade.

Apreciez bucuria cu care ai răspuns invitației, iar pe de altă parte, sunt încântat că oferi publicului această șansă de cunoaște elementele importante din viața ta. Pe curând!

Advertisement
Continue Reading

Influencers

Cu un debut în Regatul Thailandei, Cristina Floroiu continuă să-i facă fericiți pe admiratorii din mediul online

Published

on

Foto. Cristina Floroiu (Arhiva personală)

Cristina Floroiu este PR pentru câțiva artiști și influenceri români, iar în timpul ei liber, creator de conținut pe celebrele platforme de social media, activând cu aceeași pasiune în ambele situații. 

Activitatea sa în mediul online a debutat în urmă cu 4 ani, la aproximativ 8.000 de kilometri față de România, undeva prin Regatul Thailandei. A început pe YouTube, a continuat pe Instagram, iar de o perioadă, TikTok a devenit rețeaua pe care se simte cel mai confortabil și unde reusește să își dovedească creativitatea, fiind urmărită în prezent de peste 150.000 de admiratori.

Cristina Floroiu este un om însetat de a ști cât mai multe lucruri. Subliniem cu ușurință acest detaliu, mai ales pentru că în portofoliul Cristinei se regăsesc o mulțime de cursuri diverse la care a participat de-a lungul timpului, astfel încât să fie din ce în ce mai bine pregatită și să își dezvolte latura profesională, cât și cea personală. Cristina povestește că îi place să cunoască câte un pic din toate și n-ar spune pas nici măcar unui curs de mecanică auto, chiar dacă nu vede o carieră în domeniu, nici măcar în viitorul îndepărtat.

În continuare, Cristina ne-a povestit mai multe aspecte din viața sa de Influencer.

Advertisement

Care este rețeaua socială preferată în acest moment? De ce?

TikTok. Acolo mă simt cel mai confortabil și îmi pune creativitatea la încercare. Sunt o fire pusă pe „glume”, iar acolo pot fi eu în totalitate. 

În prezent, te urmăresc un număr de 35k pe Instagram, 150k pe TikTok persoane (câte?), dar planeta este mare. Cu siguranță undeva acolo sunt și alți oameni cărora le-ar plăcea să te urmărească. Povestește-mi despre conținutul pe care îl creezi, cu ce te diferențiezi și care este beneficiul celor care se alătură comunității tale din mediul online. Ce faci mai exact?

Pe TikTok am un cont principal și unul secundar. Pe cel principal, @floroiucristina, postez Sketch-uri în care eu mă regăsesc, acolo mă arat eu ca persoană dincolo de omul care creează conținut. Este o rețea unde oamenii își doresc să se relaxeze, să se amuze, așa că pentru mine este perfect – eu fiind o persoană pozitivă, iubesc oamenii și îmi place să îi fac să râdă. Pe contul secundar postez conținut educațional și se numește @crisclopedia. Vreau ca pe lângă „zâmbetul de pe buze” să aduc și altceva oamenilor care mă urmăresc. Aici reușesc să le îmbin. Ce mă bucură este că atunci când fac research pe diferite teme pe care le prezint aici aflu și eu foarte multe lucruri noi de care mă bucur.

Pe Instagram este o combinație de poze creative, dar și poze naturale, în care mă arat eu: zglobie, neîndemânatică și cu amuzamentul la purtător. 

Te recunoaşte lumea pe stradă? Cum reacţionează oamenii când te văd?

Advertisement

Niciodată nu am știut cum să reacționez atunci când oamenii mi-au cerut să facem o poză sau m-au oprit doar să îmi spună că mă știu de pe TikTok, Instagram sau YouTube, dar bineînțeles că mă bucur. Oamenii, în general, sunt foarte drăguți. Îmi aduc aminte când m-am întâlnit cu un domn la vreo 40 de ani care m-a certat că n-am mai postat pe TikTok de 5 zile. A fost foarte simpatic și m-am bucurat să văd că am persoane adulte în comunitatea mea. 

Ce responsabilități crezi că ai în calitate Creator de conținut/ Influencer, față de comunitatea ta?

Niciodată nu am crezut în responsabilitatea de a educa” oamenii care mă urmăresc, însă de fiecare dată când am ocazia să mă implic în campanii în care să îndemnăm oamenii să fie mai buni, mai responsabili sau pur și simplu pozitivi, o fac cu toată inima. 

Cum este o săptămână din viața ta ca Influencer? Reușești cu succes să îmbini asta cu activitatea profesională de bază?

Din fericire, în viața profesională mă ocup de PR pentru câțiva artiști/influenceri, ceea ce îmi ușurează activitatea mea din online, pentru că oamenii din jurul meu înțeleg fenomenul. 

Cum îți alegi subiectele/postările? Ce te motivează/ inspiră în momentele în care imaginația pare că a dispărut?

Advertisement

Subiectele mi le aleg fix din viața mea, din ceea ce mi se întâmplă. Atunci când simt că nu mai sunt destul de creativă, îmi iau puțin timp cu mine sau petrec timp cu prietenii mei și de fiecare dată dă roade. 

Care sunt temerile tale atunci când livrezi public conținutul pe care l-ai produs?

Nu am o teamă. Poate au fost doar emoții atunci când a fost un proiect mai mare sau atunci când am vorbit foarte deschis despre slăbiciunile sau evenimentele mai sensibile din viața mea (nu obișnuiesc să fac asta nici în viața reală). 

Care este cea mai dezgustătoare, amuzantă sau ciudată „chestie” pe care ai facut-o în viața de Influencer? Alege doar una dintre variante.

Cred că am avut multe întâmplări amuzante, însă acum mi-o amintesc pe cea mai recentă, de acum câteva zile, când mi-am dorit eu să fac un tiktok și câteva poze în stradă, la ieșirea de pe autostradă cu un ursuleț imens de 1 metru 60. Zâmbetele și râsetele oamenilor din mașinile care treceau pe lângă mine erau delicioase și bineînțeles că am râs și eu la fiecare persoană care trecea pe lângă mine. 

Advertisement

Facem un exercițiu de imaginație și vreau să te gândești că nu ar fi posibil să combini Popularitatea ta, cu o viață personală de succes. Te rog, alege simplu din variantele: Popularitate sau Dragoste?

Cred că aș fi mai tristă fără dragoste, decât aș fi fără popularitate. Aleg dragoste. 

A devenit „Content creator” o meserie? Tot mai mulţi tineri sunt atraşi de asta. Tu reușesti să câștigi din această activitate?

Eu am început asta din pasiune 100% și așa se întâmplă și acum. Pentru mine mediul online este o oază de liniște și relaxare după muncă. Dar ca să-ți răspund la întrebare: Da, reușesc să câștig și din asta, dar nu destul încât să fiu confortabil financiar (îmi place să îmi cumpăr multe, multe haine :)) ). 

Sunt conștient că mulți tineri își doresc să devină celebri pe rețelele sociale, dar secretele sunt puse la păstrare, căci dacă ne raportăm la o veche zicală, meseria se fură, nu se învață. Totuși, vreau să profităm de experiența pe care ai dobândit-o, pentru a-i ajuta pe cei care își doresc să aibă popularitatea ta.

O să fiu foarte directă pentru acest răspuns: creativitate, relevanță și cel mai important constanța în postări. 

Advertisement

Te provoc sa creezi o definiție a termenului „influencer”, având convingerea că ar putea fi publicată într-un dicționar.

Influencer = „Persoană care are carismă, implicare, responsabilitate și care reușește să comunice comunității lui ceva util.”

Există o reţetă a sucesului? O cale optimă, nişte paşi pe care este obligatoriu să-i urmezi?

Nu cred că există o rețetă a succesului, dar cred că există ceva fără de care nu poți atinge un anumit prag și anume: constanța. Mi se pare cel mai important pas în cariera de content creator. 

Te-a tentat la un moment dat, să cumperi Followers? Ai făcut asta? De ce ar/nu ar fi bine ca un posibil viitor Influencer să cumpere Followers?

Nu, niciodată! Mi se pare că dacă aș face asta nu aș fi corectă eu față de mine și nu m-ar motiva să creez conținut pentru niște roboți. De fiecare dată când postez pe rețelele mele de socializare mă hrănesc cu feedback-ul oamenilor care mă urmăresc. 

Advertisement

Ce le transmiți cititorilor SuperTu.ro, celor care tocmai au lecturat acest interviu?

Întotdeauna să se arate așa cum sunt ei, naturalețea este minunată. Îmi doresc ca acest interviu să fi ajutat cel puțin o persoană și să fi schimbat măcar un lucru mic, dar pozitiv în gândirea acesteia. 

Cristina, apreciez bucuria cu care ai răspuns invitației, iar pe de altă parte, mulțumesc că oferi publicului această șansă de cunoaște elementele cheie din viața ta. Pe curând!

Continue Reading