Lansări
Premieră în România! Smiley și Connect-R sunt Spărgătorii de nunți!

Published
4 years agoon

Connect-R și Smiley se bucură de un real succes cu piesa „Rita”,care a avut premiera pe data de 15 iulie și a ajuns la aproape 6 milioane de vizionari pe youtube! Și pentru a face single-ul și mai special, cei doi artiști și echipele lor de producție, HaHaHa Production și Sprint Music, au gândit un proiect ca la carte, inspirat de „Rita” și promovarea piesei, practic o premieră în România, care a creat furori în rândul fanilor, dar și al nuntașilor, Spărgătorul de nunți!
Mai precis, Smiley și Connect-R au plecat într-o seară de acasă cu gândul să le facă niște surprize de neuitat…mireselor! Vedetele au intrat astfel peste nuntașii de la 3 nunți și i-a lăsat muți de uimire! Nimeni nu s-a așteptat ca la nunta lor să aibă în programul artistic un moment special cu „Rita”, iar Smileyși Connect-R să apară pe scenă, să cânte și să danseze alături de mire și mireasă! A fost o nebunie, iar teaserul Spărgătorii de nunți poate confirma acest lucru. În plus, pozele primite de la nuntași sunt și ele dovada vie că mirii și invitații luați prin surprindere au fost cei mai fericiți!
„A fost o experiență tare frumoasă! De obicei nu merg neinvitat la o nuntă, dar uite că de data asta am fost chiar la mai multe nunți în aceeași seară! Înainte să lansăm piesa „Rita”, ne-am întâlnit gașca de la HaHaHa Production cu cea de la Sprint Music și împreună ne-am gândit că ar fi tare să “spargem” câteva nunți, să le facem surpriză și să le cântăm piesa, ceea ce s-a și întâmplat. Am cântat, am dansat, am mâncat, dar n-am furat miresele:). Am făcut toată nebunia asta ca un teaser pentru challenge-ul de pe YouTube. Ia vezi, poate petrecerea ta e următoarea!”, a declarat Smiley care s-a bucurat că a putut face oamenii fericiți.
La rândul său, Connect-R a plecat acasă fericit că a putut, chiar și pentru câteva minute, să le umple sufletul unor oameni care poate nici nu ar fi visat ca în ziua nunții să aibă așa oaspeți de seamă.
„A fost superb! Oamenii au reacționat exact cum ne așteptam! Au fost surprinși! Probabil că își doreau să stăm mai mult dar nu s-a putut pentru că am făcut 3 nunți. Ba chiar am întâmpinat un moment interesant, în care un nuntaș ne-a văzut și a spus: „A, cu siguranță mergeți la nunta aia unde sunt mulți invitați, la noi nu ajungeți…”. Dar am fost și la ei, la cei care erau mai puțini, și la cei care au avut mai mulți invitați. Și chiar la asta ne gândeam, că poate mulți oameni nu își pot permite să ne aducă la nunta lor. Am văzut bucuria pe fețele lor, au dansat, s-au distrat, ne-am bucurat maxim! Este minunat când faci bucurii de-astea și practic nu te gândești la profitul tău ci la bucuria lor!”, a mărturisit Connect-R.
„A fost o idee pe care am avut-o din momentul în care am stabilit campania de promovare pentru “Rita”. Totul a pornit de la o ședință la care am participat împreună cu Connect-R, Smiley, bordul de la HaHaHa Production si de la Sprint Music. Au fost 3 nunți de la Jubile unde am mers cu artiștii, Spărgătorii de nunți, Connect-R și Smiley. Am intrat peste nuntași și am cântat “Rita”. Am început la ora 23.00, la a doua nuntă s-a cântat la 23.25 iar la a treia, la 00.00. Oamenii au fost absolut impresionați. Prima lor reacție a fost aceea de a rămâne pur și simplu fără cuvinte, înmărmuriți. Prima oară când au văzut artiștii nu le-a venit să creadă! De-abia după 20 de secunde și-au dat seama că e real și au început să reacționeze. Nu se așteptau ca la nunțile lor să vină doi artiști de asemenea talie. Mă bucur foarte mult de reacția oamenilor în ceea ce privește piesa „Rita”. Le mulțumim tuturor celor care au share-uit și distribuit această piesă și ne bucurăm că am ajuns la inimile lor!”, a completat și Marius Chină, manager Sprint Music.
You may like
Lansări
Se lansează singura platformă digitală care aduce educația financiară interdisciplinară în toate școlile din România

Published
3 months agoon
February 14, 2025
Banca Comercială Română (BCR) anunță lansarea platformei Life-Lab.ro, un spațiu digital dedicat profesorilor care doresc să integreze educația financiară în lecțiile lor, indiferent de disciplina predată.
Această inițiativă vine ca răspuns la nevoia tot mai mare de resurse educaționale aplicate, care să sprijine dezvoltarea competențelor financiare ale elevilor din România.
Platforma este rezultatul unui program pilot implementat în peste 12 școli din România, de-a lungul ultimilor doi ani, unde a demonstrat eficiența integrării educației financiare în curriculum prin metode inovative și interdisciplinare. Având în vedere impactul pozitiv asupra profesorilor și elevilor, această inițiativă este acum extinsă la nivel național, oferind acces gratuit la resurse educaționale pentru cadrele didactice din întreaga țară.
„Life-Lab.ro este un exemplu clar despre cum facem lucrurile diferit la BCR. Încă din 2016, prin Școala de Bani, am demonstrat că educația financiară poate fi accesibilă, relevantă și aplicabilă pentru toți. Acum, cu Life-Lab.ro, extindem această viziune către profesori, oferindu-le o platformă digitală care transformă educația financiară într-o experiență interdisciplinară și ușor de integrat la clasă. Diferența o facem prin modul în care construim resurse practice, susținem comunitatea profesorilor și creăm un impact real asupra viitoarelor generații. Profesorii au nevoie de instrumente moderne, iar Life-Lab.ro le oferă exact suportul de care au nevoie pentru a-i pregăti pe elevi să ia decizii financiare inteligente,” spune Nicoleta Deliu-Pașol, Director Comunicare & CSR BCR.
Studiu: Ce spun profesorii și elevii implicați în LifeLab
Decizia de a extinde programul s-a bazat pe concluziile studiului realizat de Cult Market Research, împreună cu profesorii și elevii participanți în cea de-a doua ediție, care au evidențiat un interes crescut pentru educația financiară, cu peste 90% dintre profesori manifestând dorința de a aprofunda acest subiect. Nevoile exprimate includ acces la materiale educaționale multimedia (63%), programe de perfecționare (53%) și consultare cu experți financiari (53%). În același timp, impactul LifeLab a fost confirmat de 85% dintre profesori, care consideră că programul și-a atins obiectivele pentru elevi, iar 88% au remarcat un efect pozitiv și asupra cadrelor didactice. Mai mult, 83% dintre profesorii participanți în ediția a doua recomandă implementarea la nivel național.
În rândul elevilor, percepția asupra educației financiare s-a îmbunătățit semnificativ. Inițial, 62% dintre liceeni considerau că aceasta se limitează la gestionarea banilor, procent care a scăzut la 48%, reflectând o înțelegere mai amplă a conceptului, incluzând noțiuni despre bani, afaceri, economii și investiții. Rata economisirii în rândul elevilor de gimnaziu a crescut de la 13% la 21%, iar 78% dintre elevi își doresc să învețe să economisească. În plus, 49% dintre elevi cer o integrare mai aplicată a educației financiare în curriculum prin activități practice.
Pentru a sprijini această nevoie, BCR prin Școala de Bani lansează o platforma digitală Life-Lab.ro care pune la dispoziția profesorilor din toată țara resurse educaționale accesibile în mod gratuit, facilitând interdisciplinaritatea și metode inovative de predare, oferind în mod gratuit peste 120 de resurse interdisciplinare disponibile pe platformă, special concepute pentru a adapta educația financiară la programa școlară. Materialele includ noțiuni teoretice, exerciții practice și scenarii aplicate, dezvoltate în colaborare cu experți educaționali și profesori din toată țara. Resursele sunt structurate pe discipline și cicluri de învățământ, permițând astfel integrarea educației financiare într-un mod firesc și accesibil pentru elevi.
Cum pot accesa profesorii resursele LifeLab?
Pentru a beneficia de materialele educaționale, profesorii trebuie să înregistreze un cont pe platforma Life-Lab.ro și să descarce resursele relevante pentru materia lor.
Mai mult, profesorii care implementează resursele LifeLab la clasă vor avea oportunitatea de a participa la sesiuni de formare, evenimente dedicate și un concurs național care răsplătește cele mai creative moduri de integrare a educației financiare la clasă.
Concursul LifeLab Național este structurat în două categorii:
- Pentru profesorii care dezvoltă fișe educaționale
- 15 x Vouchere eMAG în valoare de 60 EUR
- Premiile vor fi acordate în iunie.
- Pentru profesorii care aplică fișele educaționale la clasă
- 40 x Vouchere eMAG în valoare de 100 EUR
- Premiile vor fi acordate câte 10 pe lună, timp de 4 luni.
Impactul LifeLab asupra educației financiare
Programul a fost testat în mai multe școli-pilot, unde a demonstrat că abordarea interdisciplinară a educației financiare crește semnificativ nivelul de conștientizare și aplicabilitate a conceptelor financiare în rândul elevilor. Elevii au început să coreleze educația financiară nu doar cu administrarea banilor, ci și cu planificarea, economisirea și luarea unor decizii informate. Profesorii au remarcat o îmbunătățire a abilităților analitice ale elevilor, aceștia devenind mai conștienți de impactul deciziilor financiare asupra viitorului lor. De asemenea, participarea la activitățile LifeLab a consolidat încrederea elevilor în capacitatea lor de a înțelege și aplica concepte financiare în viața de zi cu zi, facilitând o mai bună pregătire pentru viitorul lor economic.
Pentru mai multe informații despre LifeLab și despre modalitatea prin care profesorii pot accesa resursele educaționale, vă invităm să vizitați https://www.life-lab.ro
Lansări
Prima imunoterapie cu administrare subcutanata disponibilă acum pacienților cu cancer din România

Published
8 months agoon
September 11, 2024
Pacienţii care suferă de cancer au acum acces la prima imunoterapie oncologică cu administrare subcutanată disponibilă pe piaţa din România. Această imunoterapie este aprobată în România pentru tratamentul mai multor tipuri de cancer precum: cancerul pulmonar cu celule mici (SCLC), cancerul pulmonar altul decât cel cu celule mici (NSCLC), cancerul de ficat (HCC), cancerul de vezică urinară (CU) şi cancerul de sân triplu negativ (TNBC), fie sub formă de monoterapie, fie în combinaţie cu alte tratamente. Soluţia terapeutică este dezvoltată de către compania Roche şi este disponibilă pacienţilor în regim compensat integral, atât sub forma de administrare intravenoasă cât şi cu administrare subcutanată.
Imunoterapia oncologică acționează prin întărirea sistemul imunitar, care poate astfel lupta mai eficient împotriva cancerului. Medicamentele biologice împotriva cancerului, precum imunoterapia oncologică, sunt administrate de regulă prin perfuzie intravenoasă la spital. Acest proces poate dura de la 30 de minute la câteva ore, în funcție de cât de bine este tolerat medicamentul și dacă sunt necesare mai multe medicamente (de exemplu, un regim de tratament combinat). În cazul administrării subcutanate, medicamentul este injectat sub piele în aproximativ 7 minute, de către o asistentă sau un medic, într-un cabinet, clinică sau centru de terapie. Astfel, substanţele active pătrund în ţesutul adipos subcutanat şi sunt absorbite rapid în fluxul sanguin.
Această inovaţie a modului de administrare a medicamentelor poate reduce presiunea asupra centrelor de perfuzie, permițând tratarea unui număr mai mare de pacienți și reducerea costurilor totale per pacient. De asemenea, administrarea subcutanată se poate face în cadrul unei clinici de îngrijire primară mai aproape de domiciliul pacienților, eliminând nevoia deplasării către centrele mari de tratament. Compania Roche are în portofoliul său patru tratamente împotriva cancerului cu administrare subcutanată, toate fiind acum disponibile pacienților din România.
”Modul de administrare subcutanat al medicamentelor oncologice reprezintă o inovație binevenită care complementează foarte bine metoda clasică de administrare intravenoasă. Pentru pacienții cu vene afectate din experiența anterioară a chimioterapiei, tratamentul subcutanat poate oferi o cale de administrare mai confortabilă. Pe de altă parte, administrarea subcutanată a medicației, oferă pacienților noștri mult mai multă libertate, aceștia petrecând mult mai puțin timp în unitatea spitalicească, și desigur, oferă personalului medical oportunitatea de a avea în îngrijire mult mai mulți pacienți în același interval de timp. Fiecare pacient are o experiență de tratament diferită și este important să avem mai multe opțiuni la dispoziție pentru ca pacienții să poată face alegerea cea mai potrivită pentru ei cu privire la modul și locația unde să-și primească tratamentul”, a declarat Dr. Amedeia Niţă, medic primar oncologie medicală, Spitalul Municipal Ploieşti.
Opțiunile diferite de administrare a tratamentului ar putea ajuta la reducerea impactului tratamentului pentru cancer asupra vieții de zi cu zi a pacienților și a aparținătorilor. Această imunoterapie cu administrare subcutanată este aprobată pentru utilizare în peste 45 de țări de pe glob.
Lansări
Turism accesibil pentru toți: Lansarea „Ghidului de bune practici – Incluziune prin turism adaptat”

Published
11 months agoon
June 30, 2024
Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT) anunță lansarea „Ghidului de bune practici – Incluziune prin turism adaptat”, realizat de asociația Caiac SMile. Ghidul oferă informații generale, recomandări și exemple de bune practici operatorilor economici din domeniul turismului, ajutându-i să își transforme structurile de primire în spații accesibile și confortabile pentru toți turiștii, inclusiv pentru persoanele cu diferite tipuri de dizabilități.
„Cred cu tărie că turismul trebuie să fie accesibil tuturor. În România, există peste 900.000 de persoane cu nevoi speciale, în timp ce, la nivel european, 80 de milioane de turiști solicită servicii de turism adaptat. Ghidul oferă, astfel, operatorilor din industria turismului, o serie de recomandări concrete pentru a-și accesibiliza structurile și serviciile, astfel încât experiența oaspeților să fie îmbunătățită”, a declarat ministrul economiei, antreprenoriatului și turismului, Ștefan-Radu Oprea.
Ghidul oferă recomandări pentru accesibilizarea structurilor de cazare, adaptate pentru diverse tipuri de dizabilități, cum ar fi cele locomotorii, deficiențele de vedere, auz sau cele mentale. Pentru persoanele cu dizabilități locomotorii, spre exemplu, este indicată amenajarea unor parcări speciale cât mai aproape de intrare. În sprijinul turiștilor cu deficiențe de vedere, ghidul propune marcarea butoanelor liftului și a numerelor camerelor cu cifre în relief. Pentru cei cu deficiențe de auz, se recomandă corelarea soneriei ușii cu un semnal luminos intermitent.
„Unul dintre momentele care mi-au arătat clar importanța acestor inițiative a avut loc iarna trecută, la Cheile Grădiștei, unde am avut ocazia să schiez alături de persoane cu dizabilități, care au experimentat pentru prima dată bucuria senzației de a aluneca pe zăpadă. În această vară, îmi doresc să mă reîntâlnesc cu prietenii de la Caiac SMile pe plajele de pe litoralul românesc, care pot fi transformate, de asemenea, în destinații incluzive”, a mai adăugat ministrul Ștefan-Radu Oprea.
„Ghidul de bune practici – Incluziune prin turism adaptat” conține și recomandări de comunicare. Documentul este disponibil și pe site-ul web al Ministerului Economiei, Antreprenoriatului și Turismului – www.turism.gov.ro, la secțiunea dedicată autorizărilor structurilor de primire turistice.

Cosmopolis a deschis prima Galerie de Artă dintr-un complex rezidențial din România

O nouă ediție a turneului internațional de șah GRAND PRIX RAPID, cu premii de 26.000 de euro
