Evenimente
4 zile pline de activități la Festivalul de Toamnă al Economiei Germane
Published
1 year agoon
HerbstFest – Festivalul de Toamnă al Economiei Germane aduce 4 zile pline de activități și evenimente în Cluj-Napoca, între 3 și 6 octombrie. Evenimentul este organizat de DWNT – Clubul Oamenilor de Afaceri de Limba Germană din Transilvania de Nord și celebrează legătura între cultura germană și economie în Cluj-Napoca, pe partea germanofilă. Herbstfest este organizat cu sprijinul Primăriei Municipiului Cluj-Napoca.
Piața Unirii din Cluj-Napoca va fi epicentrul distracției bavareze, timp de 3 zile, de vineri până duminică. Însă evenimentele încep încă de joi, 3 octombrie, când se celebrează Ziua Națională a Germaniei, iar până în 6 octombrie, vor avea loc zeci de activități pentru toate vârstele, atât pentru persoane direct interesate de fenomenul germanofil, cât și pentru publicul larg. În Piața Unirii vor fi amenajate 3 corturi, în stil nemțesc, fiecare cu specificul lui, dar activități vor avea loc și pe platoul din Piața Unirii:
- Cortul de distracție bavareză – va fi locul unde publicul larg va putea participa la spectacole și concerte (Fanfara din Petrești, Trupa de Dansuri Săsești Sebeș, Die Burzenland Party Band), dar va putea și degusta din mâncarea cu specific german și va putea bea bere 100% nemțească.
Program cort distracție:
- Vineri, 4 octombrie
18:30 – 19:30 – Deschidere oficială eveniment
19:30 – 23:00 – Fanfara Petrești – moment muzical
- Sâmbătă, 5 octombrie
13:00 – 14:00 – Trupa de Dansuri Săsești Sebeș – moment muzical
18:00 – 23:00 – Die Burzenland Party Band – moment muzical
- Duminică, 6 octombrie
10:00 – 11:00 – Trupa de teatru „Micul Noi” a Colegiului Național George Coșbuc – spectacol de teatru pentru copii, susținut de Cadran Technologies.
18:00 – 23:00 – Die Burzenland Party Band – moment muzical
- Cortul de tehnologie expozițională – va fi locul unde tehnologia se îmbină cu joaca, în activități atât pentru copii, cât și pentru adulți. Adulții își pot lăsa gândurile legate de cât de verde este viitorul nostru pe un panou solar, vor putea savura un fresh de portocale făcut prin pedalarea unei biciclete care produce electricitate sau vor putea savura o cafea la coffee cornerul gratuit. Între timp, copiii pot participa la ateliere de robotică sau se pot bucura de un spectacol de teatru de păpuși cu marionete manipulate de roboței.
Program cort tehnologie expozițională:
- Vineri, 4 octombrie
10:00 – 16:00 – Coffee corner gratuit by Kuiba / Miele – Publicul va putea servi, în mod gratuit, o cafea proaspăt făcută la coffee cornerul special amenajat.
10:00 – 20:00 – Cât de verde e viitorul tău? by Parapet – Publicul poate să-și scrie gândurile despre implicarea energiei regenerabile în viitorul nostru, la panoul fotovoltaic din Piața Unirii, adus de Parapet.
10:00 – 20:00 – Prospețime, energie și distracție la HerbstFest – Una dintre cele mai îndrăgite activități ale festivalului va fi savurarea unui pahar de suc natural de fructe, preparat chiar de participanți prin pedalarea unei biciclete electrice care alimentează un storcător de fructe. Partenerii noștri în această inițiativă sunt Parapet, care aduc bicicleta magică, și Penny, alături de noi ca furnizor de prospețime.
10:00 – 20:00 – Spectacol de păpuși robotizat by Kuka – Tocmai din Augsburg, Germania, vine un Kasperle 2.0, un spectacol unic de teatru de păpuși, în care marionetele nu sunt manipulate de oameni, ci de roboții companiei Kuka. Mario și Nette, cei doi păpușari roboți, dau viață personajului Kasperle, o figură îndrăgită din teatrul de marionete tradițional german, cunoscut pentru farsele și aventurile sale amuzante.
15:00 – 19:00 – Atelierele SmartRobotX – Atelierele Smart Robotix oferă copiilor între 6 și 14 ani oportunitatea de a explora lumea roboticii prin activități interactive care dezvoltă creativitatea, lucrul în echipă și abilități tehnice, inclusiv programarea și proiectarea 3D a roboților.
- Sâmbătă, 5 octombrie
10:00 – 16:00 – Coffee corner gratuit by Kuiba / Miele
10:00 – 20:00 – Cât de verde e viitorul tău? by Parapet
10:00 – 20:00 – Prospețime, energie și distracție la HerbstFest by Penny și Parapet
10:00 – 20:00 – Spectacol de păpuși robotizat by Kuka
11:00 – 17:00 – Atelierele SmartRobotX
- Duminică, 6 octombrie
10:00 – 16:00 – Coffee corner gratuit by Kuiba / Miele
10:00 – 20:00 – Cât de verde e viitorul tău? by Parapet
10:00 – 20:00 – Prospețime, energie și distracție la HerbstFest by Penny și Parapet
10:00 – 20:00 – Spectacol de păpuși robotizat by Kuka
12:00 – 18:00 – Atelierele SmartRobotX
- Cortul E.ON Cinema – publicul larg este invitat să se relaxeze în E.ON Cinema, cortul nostru de cinema powered by E.ON România, unde va descoperi filme fascinante oferite de Centrul Cultural German din Cluj-Napoca. Filmele vor fi în limba germană, cu subtitrare în engleză, pentru a fi accesibile cât mai multor persoane. Sunt 50 de locuri disponibile la fiecare proiecției, iar accesul este gratuit.
Program cort E.ON Cinema:
- Vineri, 4 octombrie: 11:30 – 18:00
- Sâmbătă, 5 octombrie: 10:00 – 18:00
- Duminică, 6 octombrie: 10:00 – 18:00
- Piața Unirii – platou – atmosfera va fi animată și pe platoul din Piața Unirii, unde vor avea loc atât activități distractive pentru copii, cât și activități pentru adulți. Copiii se vor putea bucura de ateliere și jocuri, face painting și vestitul dans german al panglicilor. Adulții se vor putea juca și ei, cu jucării mai serioase, cum ar fi să testeze biciclete electrice, mașini electrice sau să facă ture cu beer bike, o bicicletă de 14 persoane care, pe lângă faptul că te plimbă prin oraș, îți dă și posibilitatea să bei bere cât poți duce în cele 45 de minute ale călătoriei.
Program platou Piața Unirii
- Vineri, 4 octombrie
10:00 – 20:00 – Ateliere și activități pentru copii by Happy Colors.
10:00 – 20:00 – Face painting pentru copii by Penny.
10:00 – 20:00 – Cum arată viitorul tău? by MHP – A Porsche Company – O experiență interactivă inedită, prin panoul Yarn Board, unde participanții vor putea explora și vizualiza în timp real modul în care perspectivele lor individuale contribuie la modelarea unui viitor colectiv, sub forma unui infografic creat din fire colorate.
10:00 – 16:00 – Test Drive de Mașini Electrice by RMB Inter Auto – test drive-ul este gratuit, înscrierile se fac AICI. Vor fi disponibile mașini Mercedes EQE SUV și Mercedes EQA, oferite de RMB Inter Auto. Cei care vor testa mașinile vor primi și un pachet surpriză din partea Herbstfest.
10:00 – 19:00 – Tur cu biciclete electrice germane by Bella Bike.
12:00 – 22:00 – Tur cu beer bike – Participanții sunt invitați să se bucure de o experiență inedită pe Beer Bike (bicicletă cu bere), unde timp de 45 de minute, în formulă de 14 oameni, vor pedala și savura bere all you can drink pe durata fiecărei ture. Costul unei ture este de 60 lei de persoană, iar înscrierile se fac AICI.
12:30 – 13:30 – Spectacol Bandertanz – Publicul va avea ocazia să admire Bandertanz, cunoscut și ca „dansul panglicilor”, un dans tradițional german originar din regiunile Bavaria și Tirol. Acesta implică dansatori care țin panglici colorate legate de un stâlp central, iar prin mișcările lor coregrafiate creează modele spectaculoase de panglici în jurul stâlpului.
Ad-hoc – cursuri de inițiere în limba germană pentru adulți și copii
- Sâmbătă, 5 octombrie
10:00 – 20:00 – Ateliere și activități pentru copii by Happy Colors.
10:00 – 20:00 – Face painting pentru copii by PENNY.
10:00 – 20:00 – Cum arată viitorul tău? by MHP – A Porsche Company
10:00 – 16:00 – Test Drive de Mașini Electrice by RMB Inter Auto
10:00 – 19:00 – Tur cu biciclete electrice germane by Bella Bike.
11:00 – 22:00 – Tur cu beer bike
12:30 – 13:30 – Spectacol Bandertanz
Ad-hoc – cursuri de inițiere în limba germană pentru adulți și copii
- Duminică, 6 octombrie
10:00 – 20:00 – Ateliere și activități pentru copii by Happy Colors.
10:00 – 20:00 – Face painting pentru copii by PENNY.
10:00 – 20:00 – Cum arată viitorul tău? by MHP – A Porsche Company
10:00 – 16:00 – Test Drive de Mașini Electrice by RMB Inter Auto
10:00 – 19:00 – Tur cu biciclete electrice germane by Bella Bike.
11:00 – 22:00 – Tur cu beer bike
12:30 – 13:30 – Spectacol Bandertanz
Ad-hoc – cursuri de inițiere în limba germană pentru adulți și copii
Ziua de joi, 3 octombrie, este dedicată workshopurilor și atelierelor, dedicate firmelor, dar și profesioniștilor dornici să-și lărgească orizonturile. Se pot afla lucruri interesante despre lumea investițiilor financiare, despre importanța atitudinii în menținerea sănătății și despre cum pot să își descopere potențialul personal și al echipei lor.
Program workshop-uri și ateliere
- Joi, 3 octombrie:
10:00 – 11:00 – Investment Café – Smart Strategies for Your Financial Future by BCR – eveniment susținut în limba engleză (Str. Episcop Ioan Bob, nr. 12, Cluj-Napoca).
11:20 – 13:20 – Café de Investiții – Strategii inteligente pentru viitorul tău financiar by BCR – eveniment susținut în limba română (Str. Episcop Ioan Bob, nr. 12, Cluj-Napoca) – Sunt invitați să participe toți cei care doresc să afle cum să-și gestionezi bugetul, să economisească bani, să investească în acțiuni și obligațiuni, să construiască un portofoliu personalizat, să identifice tendințele economice și să se pregătească pentru investiții inteligente, totul într-un mediu destinat antreprenorilor și celor care doresc să-și investească economiile în mod înțelept. Speaker: Horia Braun, CEO Erste Asset Management.
13:30 – 16:30 – Colourful teambuilding by Siegel (Str. Episcop Ioan Bob, nr. 12, Cluj-Napoca) – Participanții vor avea ocazia să își descopere potențialul personal și al echipei lor printr-un teambuilding imersiv care le va oferi o înțelegere mai profundă a motivațiilor personale, a zonelor de conflict și a comunicării eficiente în orice situație. Aceștia vor câștiga insight-uri valoroase în personalitatea și comportamentul propriu, vor descoperi punctele forte și slabe ale echipei, și vor învăța strategii pentru îmbunătățirea comunicării și a leadershipului. Evenimentul este gratuit și va avea loc în limba engleză, iar înscrierile se fac AICI.
- Vineri, 4 octombrie:
09:00 – 12:00 – Colourful teambuilding by Siegel (Str. Episcop Ioan Bob, nr. 12, Cluj-Napoca) – Participanții vor avea ocazia să își descopere potențialul personal și al echipei lor printr-un teambuilding imersiv care le va oferi o înțelegere mai profundă a motivațiilor personale, a zonelor de conflict și a comunicării eficiente în orice situație. Aceștia vor câștiga insight-uri valoroase în personalitatea și comportamentul propriu, vor descoperi punctele forte și slabe ale echipei, și vor învăța strategii pentru îmbunătățirea comunicării și a leadershipului. Evenimentul este gratuit și va avea loc în limba germană, iar înscrierile se fac AICI.
16:00 – 17:30 – Sănătatea este o atitudine, by Worwag Pharma Romania (Str. Episcop Ioan Bob, nr. 12, Cluj-Napoca) – Sesiune informativă unde experți în domeniul sănătății vor discuta despre importanța atitudinii în menținerea sănătății dar și despre teme de actualitate legate de suplimente și medicamente.
Vineri, pe 4 octombrie, vor fi organizate o serie de dezbateri publice, în cadrul căroravor fi abordate teme de actualitate din domeniile economic și educațional, în prezența unor invitați speciali. Acestea vor avea loc în sala Aula Magna din cadrul Universității Babeș Bolyai și vor fi moderate de Moise Guran, unul dintre cei mai apreciați jurnaliști pe teme economice din România. Programul complet și temele dezbaterilor vor fi detaliate într-un comunicat de presă dedicat.
Despre HERBSTFEST
Festivalul de Toamnă al Economiei Germane – HERBSTFEST ajunge, în 2024, la cea de-a 7-a ediție. Evenimentul a fost organizat între anii 2012 și 2017, iar acum revine, cu scopul de a celebra legătura dintre cultura germană și economie, în Cluj-Napoca. După o pauză de câțiva ani, revenim cu scopul de a continua tradițiile de succes și de a întări relațiile dintre regiunea Nord-Transilvania și Germania.
Despre DWNT
Clubul de Afaceri al Transilvaniei de Nord de limbă germană, înființat în 2011 și cu sediul la Cluj-Napoca, este un forum pentru companii din Germania, Austria, Elveția și România, în care oamenii de afaceri de limbă germană fac schimb de idei la întâlniri, evenimente și seminarii sau când organizarea de activităţi de agrement în comun poate. Pe lângă economie, alte domenii precum cultura, diplomația și educația sunt, de asemenea, de interes pentru DWNT.
You may like
Evenimente
Start la înscrieri pentru cea mai spectaculoasă cursă de ciclism din România: L’Étape Romania by Tour de France 2025
Published
5 months agoon
June 2, 2025
Cea mai așteptată competiție de ciclism din România revine pe 31 august, în centrul capitalei! Aflat la a patra ediție, L’Étape Romania by Tour de France presented by Decathlon aduce din nou în Piața Constituției atmosfera autentică a celui mai faimos tur ciclist din lume. Înscrierile sunt acum deschise, pe: https://romania.letapeseries.com/registration.
Race Village-ul va fi accesibil atât cicliștilor înscriși în competiție, cât și publicului larg, cu activități pentru toate vârstele. Participarea este gratuită pentru persoanele cu dizabilități, iar copiii beneficiază de 15% reducere la înscriere.
Turul Franței este mai mult decât o cursă – e un fenomen global care cucerește anual peste două miliarde de fani din întreaga lume. Evenimentul sportiv devenit legendă a debutat în 1903, iar conceptul L’Étape Series by Tour de France a apărut în 1993, din dorința de a da o șansă și cicliștilor amatori să trăiască o experiență unică. România a intrat în această serie internațională în 2022, devenind a 20-a țară inclusă în prestigiosul calendar global.
Trei curse pentru toate nivelurile: de la copii de 7 ani, la cicliști experimentați
L’Étape Romania by Tour de France presented by Decathlon este singura competiție din România care oferă emoția unei curse de top mondial, destinată tuturor cicliștilor, de la familii cu copii de minimum 7 ani, și până la cicliști de performanță. Evenimentul este deschis și pentru pasionații de MTB, iar cicliștii de performanță care vor răspunde provocării vor beneficia de un clasament dedicat.
Cele trei trasee din cadrul evenimentului sunt adaptate nivelurilor de vârstă și experiență:
- City Adventure – 14 km: dedicat celor cu vârsta de minimum 7 ani;
- The Ride – 42 km: deschis participanților de minimum 15 ani;
- The Race – 85 km: pentru cicliștii de minimum 15 ani, în căutarea unei provocări sportive autentice.
Cei care se înscriu până la 30 iunie beneficiază de prețuri speciale Early Bird: 190 lei pentru City Adventure (14 km), 215 lei pentru The Ride (42 km) și 225 lei pentru The Race (85 km).
Start din inima orașului, pe bulevarde pline de istorie
Cu startul dat chiar din inima Capitalei, în vecinătatea Pieței Constituției, traseele vor transforma Bucureștiul într-un circuit spectaculos, purtând cicliștii pe bulevarde emblematice – Calea Victoriei, Bulevardul Kiseleff sau Bulevardul Libertății – și pe lângă repere istorice impresionante precum Arcul de Triumf, Palatul Parlamentului, Palatul C.E.C., Primăria Capitalei, Casa Armatei și Ateneul Român.
„Pentru al patrulea an consecutiv, la final de august, Bucureștiul devine capitala ciclismului românesc. Așadar, Piața Constituției va da din nou măsura bucuriei, a pasiunii și a experiențelor inedite pe două roți, într-o atmosferă de festival, cu trasee spectaculoase, zonă comercială, zonă de food și relaxare, atracții pentru copii, muzică bună, multe premii și surprize.
Mulțumim tuturor autorităților și sponsorilor care ne susțin în realizarea acestui proiect unic în România”, declară Tudor Ștefan Mocuța, CEO MPG România, organizator al evenimentului.
Tot ce ai nevoie înainte și după cursă, în Race Village
Race Village-ul L’Étape Romania by Tour de France presented by Decathlon, din Piața Constituției, va spune tuturor povestea brandului legendar prin intermediul unei expoziții Tour de France și a numeroaselor activări ale sponsorilor, într-o atmosferă relaxantă de festival. Tot aici vor fi organizate și o zonă comercială cu profil sportiv, unde vor fi prezente cele mai importante branduri de echipament și nutriție sportivă, un food court, un spațiu de încălzire pentru concurenți, asistență mecanică pentru cicliști, un punct de masaj, o zonă de premiere cu scenă și numeroase concursuri cu premii desfășurate de sponsorii evenimentului.
„Suntem încântați să revenim în România pentru cea de-a patra ediție L’Étape by Tour de France, un eveniment care a crescut frumos alături de o comunitate de cicliști pasionați și dedicați. Bucureștiul oferă un cadru unic, cu un mix fascinant de istorie și energie, iar participarea din ce în ce mai numeroasă confirmă că România devine un punct important pe harta internațională a ciclismului de amatori”, a precizatAntoine Quiers, Project Manager al L’Étape Series by Tour de France – AMAURY SPORT ORGANISATION (A.S.O).
Premii cu miză internațională: drum deschis spre L’Étape du Tour
În săptămâna cursei se vor ridica kiturile de participare, iar duminică, 31 august, se va da startul în cele trei trasee. Celebrul tricou galben (Yellow Jersey), acordat câștigătorilor, simbol al victoriei, excelenței, pasiunii și hotărârii, va deveni marea provocare pentru participanți. Primii trei cicliști amatori clasați în cursa The Race 85 km, la feminin și masculin, se vor califica pentru programul internațional L’Étape Championship și vor primi câte o invitație de a participa la celebra L’Étape du Tour din Franța, cea mai renumită competiție de ciclism din lume dedicată amatorilor.
Numeroase companii de top din România s-au alăturat celui mai puternic brand de ciclism din lume. Ediția 2025 are ca Presenting Partner compania Decathlon și este susținută de CTMB și Primăria Capitalei. Acestora li s-au alăturat, în calitate de sponsori, SKODA și RTPR. Furnizorii oficiali ai evenimentului sunt: Powerbar, URSUS, Barilla, Reciclad’Or, Remat Holding, Agriro Fresh, Black Cab, JW Marriott Bucharest Grand Hotel, Artesana, Secom, Artesia, Sweeteria, CPI Security. Partenerii evenimentului sunt: MTB Academy și Bălașa Percussion.
Partenerii instituționali care susțin evenimentul sunt Ambasada Franței și Federația Română de Ciclism.
Decathlon este presenting sponsor pentru al doilea an consecutiv. Implicarea Decathlon reflectă angajamentul pe termen lung față de comunitatea sportivilor și dorința de a încuraja un stil de viață activ și sănătos. La această ediție, Decathlon contribuie prin:
- Parte din kit-ul oficial al participanților, tricouri și săculeți pentru încălțăminte – gândite pentru a oferi confort și performanță atât pe traseu, cât și în afara acestuia;
- Un stand de activare interactiv și zonă expo, unde participanții și susținătorii pot descoperi cele mai noi produse și inovații din universul ciclismului;
- Un service de reparații rapide, disponibil pe durata evenimentului, unde tehnicienii Decathlon vor sprijini cicliștii în orice situație tehnică neprevăzută.
„Pentru noi, la Decathlon, sportul nu este doar mișcare — este o sursă de energie, echilibru și evoluție. Să fim presenting sponsor al L’Étape Romania by Tour de France înseamnă mai mult decât prezență — înseamnă angajamentul nostru de a pedala alături de o comunitate vibrantă, pasionată și dornică să se autodepășească. Credem într-o lume în care fiecare pedalare ne apropie, ne întărește și ne inspiră. Așa mișcăm lumea prin minunile sportului! Grow stronger. Grow smarter. Grow together”, a declarat Raluca Hristea, Lider de Evenimente și Parteneriate Decathlon România.
Eveniment recomandat de Europa FM.
Parteneri media: Revista BIZ, News.ro, Ziarul Bursa, Romania Journal, Freerider, Aimx.ro, Revista Sport Magazin, GO4FUN.ro, GabrielSolomon.ro, Biciclistul.ro, RIDERSCLUB.ro, SPORTYA.net, TENIS10 și KLARMEDIA – Partener monitorizare de presă.
L’Étape Romania by Tour de France presented by Decathlon este organizat de MPG România, lider de piață pe segmentul proiectelor sportive adresate participanților amatori, cu o experiență semnificativă, care include organizarea a peste 10.000 de evenimente sportive, pe parcursul a peste 28 de ani de activitate. Agenția coordonează peste 1.000 de evenimente sportive pe an, în care combină know-how-ul specializat cu o implementare fără rival, ceea ce oferă experiențe care aduc bucurie oamenilor și soluții personalizate pentru mărci locale și globale. Detalii despre MPG România, pe: www.mpg.com.ro.

Evenimente
Un nou record mondial se pregătește în România, la Alba Iulia: „Masa care unește”
Published
5 months agoon
June 2, 2025
Vineri, 30 mai, Cetatea Alba Carolina a fost gazda unei ediții speciale a proiectului „Masa care Unește”, un eveniment simbolic care a reunit aproximativ 200 de jurnaliști, creatori de conținut, lideri locali, și reprezentanți ai partenerilor implicați prin activări speciale.
Organizat sub titlul „Valorile care ne aduc împreună”, evenimentul a fost conceput ca o ediție de pre-promovare a celui mai ambițios demers comunitar al anului de a stabili la Alba-Iulia un nou record mondial Guinness pentru „cea mai mare masă din lume” în 13 septembrie 2025 în Cetatea Alba Carolina, și care își propune să aducă la masa 10.000 de oameni și peste 50.000 din toată țara care vor urmări evenimentul la fata locului.
Într-un cadru simbolic între zidurile cetății, amplasat în apropierea Restaurantului Check-in La Vizitiu, invitații s-au așezat la o masă de peste 30 de metri lungime, în aer liber, pentru a celebra unitatea, dialogul și redescoperirea valorilor comune într-un context social marcat de polarizare și fragmentare.
Andreea Esca, ambasadorul acestei ediții, a fost prezentă pe tot parcursul evenimentului, contribuind cu energia sa la crearea unei atmosfere calde și relevante. A transmis mesaje despre apartenență, rădăcini, ospitalitate și importanța de a sta împreună la aceeași masă.
PREGĂTIRI PENTRU STABILIREA UNUI NOU RECORD MONDIAL, AL TREILEA RECORD REALIZAT ÎN CETATEA MEDIEVALĂ DIN ALBA IULIA
Pentru organizarea acestui eveniment și stabilirea recordului organizatorii pregătesc 2.700 de panouri și 1.252 de paleți ce vor alcătui masa, 10 camioane, 4 macarale, 5 tone de mâncare, 5 milioane de litri de apă, 10.000 de fire de flori, 5,4 km de bănci și 1.000 de voluntari.
Dar „Masa Care Unește” nu este doar un eveniment culinar, ci o adevărată celebrare a unității, tradițiilor și valorilor care dau identitate României. Prin acest proiect ambițios, echipa își propune să poziționeze Alba Iulia într-un reper turistic și gastronomic de prestigiu internațional, întărind statutul orașului ca simbol al patrimoniului și identității culturale românești.
Meniul evenimentului va cuprinde preparate tradiționale românești, atent alese pentru a evidenția diversitatea și bogăția gastronomiei locale. La masă sunt așteptați 10.000 de participanți, pentru a stabili un nou record mondial și pentru a aduce în prim-plan cultura și tradițiile românești pe scena internațională. Cei care vor să participe vor putea să se înscrie pe un formular pe site-ul oficial bloomtheworld.ro, care va fi anunțat în curând de organizatori.

DESPRE PROIECT
„Masa care Unește” este o inițiativă creată de Asociația Bloom the World, cu sprijinul echipei Magic Maker Communication, și are ca misiune conectarea oamenilor prin experiențe colective, culturale și gastronomice. Evenimentul din septembrie va avea și o componentă caritabilă majoră: încă 10.000 de mese vor fi donate simbolic către oameni aflați în nevoie din întreaga lume, prin parteneriate cu organizații umanitare.
SPRIJIN DIN PARTEA COMUNITĂȚII ȘI A BRANDURILOR DIN ROMÂNIA
Evenimentul a fost cu adevărat unul special. La pregătirea mesei s-au alăturat echipa restaurantului Czech In – La Vizitiu, cetățeni din Alba Iulia, voluntari, partenerii și colaboratorii proiectului, precum și oameni care s-au oprit să dea o mână de ajutor. Inițiativa a atras atenția unor dintre cele mai cunoscute branduri locale și naționale, din diverse domenii, care au contribuit cu produse pentru echipă și pentru cei care au luat masa. Printre cei prezenți au fost Transavia, Vel Pitar, Transeuro, Elit, Exotic Fruit, Transilvania Nuts și mulți alții care au oferit materii prime esențiale pentru cele 200 de mese calde pregătite la eveniment, de la pâine proaspăt și, produse din carne până la mezeluri, fructe, produse nucifere și legume culese din gospodăriile locale.
Evenimente
De 1 iunie, 500 de copii au dansat pe muzica lui Smiley, în cadrul unui flashmob desfășurat la „Senatul Copiilor”
Published
5 months agoon
June 2, 2025
În contextul Anului Național al Copilului, Asociația Colorăm Zâmbete și UNICEF în România au organizat duminica, 1 iunie 2025, la ora 11:00, un flashmob în cadrul evenimentului Senatul Copiilor. Cei 500 de copii participanți au susținut un moment artistic pe acordurile piesei „Va fi bine” a lui Smiley, Ambasador Național UNICEF, o piesă emoționantă, care transmite un mesaj optimist despre cum putem schimba lumea începând cu noi înșine.
„Folosim oportunitatea oferită de Anul Național al Copilului și a Zilei internaționale a copilului pentru a-i pune din nou pe copii și mesajele lor în centrul atenției publice, acolo unde trebuie să se afle și celebrăm dreptul lor de a se exprima liber, de a se juca și de a fi ascultați, dar și dreptul la o viață artistică, drepturi prevăzute în Convenția ONU cu privire la drepturile copilului. Mulțumim Senatului României și Asociației Colorăm Zâmbete, copiilor și celor care au fost alături de noi în această zi”, a declarat Anna Riatti, reprezentanta UNICEF în România.
La fel ca în anii precedenți, când Asociația Colorăm Zâmbete cu sprijinul autorităților locale a marcat Ziua internațională a dansului, coregrafia flashmob-ului a fost realizată de profesioniștii din cadrul Dance World Studio, copiii exprimându-se prin mișcare, într-un spirit de bucurie și solidaritate.
„Suntem profund emoționați și mândri să vedem cum acest flashmob, devenit deja o tradiție pentru asociația noastră, crește de la an la an. Participarea a peste 500 de copii este o dovadă clară că dansul unește, inspiră și creează amintiri de neuitat. Prin acest eveniment, nu doar sărbătorim Anul Național al Copilului, ci și promovăm bucuria mișcării și importanța artei în dezvoltarea copiilor. Le mulțumim tuturor celor implicați pentru energie, dedicare și entuziasm”, a afirmat Diana Păun, președinte al Asociației Colorăm Zâmbete.
Anul trecut, Parlamentul României a adoptat o lege prin care a declarat 2025 Anul Național al Copilului cu scopul de a atrage atenția asupra drepturilor copiilor și de a încuraja organiza de manifestări și proiecte dedicate dezvoltării sociale, educaționale, culturale și civice ale copiilor.
Tinerii ingineri români ai echipei 2SPACE lansează o rachetă din SUA
Start la înscrieri pentru cea mai spectaculoasă cursă de ciclism din România: L’Étape Romania by Tour de France 2025
