Connect with us

Published

on

Jocurile Olimpice de iarnă din 2022 încep oficial vineri la Beijing, cu ceremonia de deschidere care are loc de la ora 14:00, ora României (20:00, ora locală). Este cea de-a 24-a ediție a Jocurilor de iarnă și se desfășoară în condiții speciale, nemaiîntâlnite în istoria competiției, din cauza pandemiei, dar și a contextului politic. 

Aproape 3.000 de sportivi din 91 de națiuni vor concura pentru a câștiga una dintre cele 109 medalii de aur puse în joc în șapte discipline. România este reprezentată de o delegație de 22 de sportivi. Coincidență amuzantă, numărul 22 pare a fi laitmotivul participării României la Jocurile Olimpice de Iarnă. În anul de grație 2022, 22 de sportivi sunt prezenți pentru a 22-a oară în istorie, la startul jocurilor de iarnă de la Beijing.

Beijingul devine astfel primul oraș care găzduiește atât o ediție de vară a Jocurilor – Beijing 2008, cât și a uneia de iarnă – Beijing 2022.

Competițiile se desfășoară în trei locuri din China

Întrecerile sportive vor avea loc în trei mari zone – Beijing, Yanqing și Zhangjiakou și se vor disputa atât în baze sportive deja existente sau construite de la zero, special pentru competițiile olimpice de iarnă, cât și în locuri unde au avut loc competițiile din cadrul JO 2008.

Advertisement

Beijingul va găzdui evenimentele indoor – curling, patinaj de viteză, patinaj artistic și hochei pe gheață – precum și cele big air și ceremoniile de deschidere și de închidere.

Yanqing, situat la 75 km de Beijing, găzduiește sporturile de alunecare – bob, skeleton și sanie – și schi alpin, în timp ce munții din Zhangjiakou, la 180 km de capitala chineză, găzduiesc probele de schi freestyle și snowboarding, sărituri cu schiurile, biatlon și schi fond.

Multe dintre locațiile din Beijing de la Jocurile din 2008 au fost refolosite, inclusiv „Cubul de apă” pentru înot, care a fost renovat pentru a deveni gazda curlingului, și stadionul „Cuibul de pasăre”, care va găzdui ceremoniile de deschidere și de închidere.

Advertisement

Evenimente

UCRAINA a câștigat Eurovision 2022. România a încheiat concursul pe locul 18 | VIDEO

Published

on

Ucraina a câștigat concursul Eurovision 2022,  în finala care a fost transmisă sâmbătă noaptea în direct și în exclusivitate la TVR 1 și TVR Internaţional.

Reprezentanții Ucrainei, Kalush Orchestra, care au interpretat piesa Stefania au câștigat concursul Eurovision 2022. Ei au primit din partea publicului 439 de puncte, care i-au propulsat în fruntea clasamentului, cu un total de 631 de puncte. Votul final a constat din votul juriilor din fiecare țară (pondere de 50 la sută) și votul publicului.

Sprijinul pentru piesa care a reprezentat Ucraina la Eurovision, „Stefania”, o piesă dedicată mamelor, interpretată de Kalush Orchestra, a crescut de la invazia Rusiei în Ucraina, în februarie.

Podiumul Eurovision a fost completat de Marea Britanie – reprezentată de Sam Ryder cu „Space Man” – 466 puncte, şi Spania, reprezentată de Chanel cu „SloMo” – 459 puncte.

România, cu piesa Llamame, interpretată de WRS, a încheiat concursul pe locul 18, cu 65 de puncte,  iar Republica Moldova, cu Trenulețul interpretat de Zdob și Zdub și  Advahov Brothers, pe locul 7, cu 253 de puncte.

Advertisement

Spectacolul de la Torino a fost deschis cu piesa „Give Peace a Chance” a lui John Lennon.

Prezentatorii show-ului de la Torino au fost cântăreţul britanic Mika, Laura Pausini şi Alessandro Cattelan, fost prezentator X-Factor în Italia.

Sursa / Foto. TVR 1

Advertisement
Continue Reading

Evenimente

Preşedintele FRCF, Gabriel Toncean, ales vicepreşedinte al Federaţiei Europene de Culturism şi Fitness

Published

on

Foto. Facebook - Gabriel Toncean

Preşedintele Federaţiei Române de Culturism şi Fitness (FRCF), Gabriel Toncean, a fost ales vicepreşedinte în cadrul Federaţiei Europene de Culturism şi Fitness (EBFF), obiectivele sale principale fiind promovarea acestui sport în zona universitară şi dezvoltarea conceptului de Fitness Challenge.

“Începând de aseară, mi-am început primul mandat de vicepreşedinte în cadrul Federaţiei Europene de Culturism şi Fitness (EBFF). Am primit votul de încredere al colegilor prezenţi la Congresul EBFF, care a avut loc în preambulul Campionatului European din Santa Susanna din Spania. Este un mare pas înainte pentru sportul românesc şi pentru România, cu atât mai mult cu cât sunt primul român care a acces vreodată la o funcţie în rândul forului de conducere al EBFF. (…) La finalul alegerilor am avut o discuţie cu preşedintele Rafael Santonja (preşedintele Federaţiei Internaţionale de Culturism şi Fitness – n.r.) şi am stabilit ca principal obiectiv pentru anul 2023 să dezvoltăm acest sport pe zona universitară, este o sarcină care îmi revine în special mie, să organizăm competiţii în zona universitară, să atragem cât mai mulţi sportivi din acest areal. Un alt obiectiv este dezvoltarea Fitness Challenge, pentru că fitnessul este un sport care se adresează tuturor practicanţilor de sport, nu doar celor care fac performanţă, acesta se poate face în orice sală, acasă şi se adresează tuturor celor care ar dori să practice sportul”, a declarat, pentru AGERPRES, noul vicepreşedinte al Federaţiei Europene de Culturism şi Fitness, Gabriel Toncean.

Potrivit acestuia, mandatul de vicepreşedinte al EBFF este de 4 ani, timp în care Federaţia Română de Culturism şi Fitness trebuie să continue munca susţinută din ultima perioadă, care a dus la obţinerea de rezultate foarte bune de către membrii lotului naţional al României. 

Advertisement
Continue Reading

Evenimente

EDUCare – Educație pentru succes 2022

Published

on

16 vorbitori de top în 2 zile de eveniment: pe 21-22 mai, la București Auditorium Pallady are loc EDUCare – Educație pentru succes.

Gáspár György, Diana Stănculeanu, Oana Moraru, Raluca Anton, Oana Niculae, Dr. Mihai Craiu și Valeriu Nicolae sunt câțiva dintre invitații cu care participanții la conferința Educație pentru succes se vor întâlni față în față pe 21-22 mai, la București Auditorium Pallady.

Evenimentul, primul de această anvergură în ultimii 2 ani, reunește specialiști în psihologie, medici, oameni de știință, specialiști în educație care abordează în prezentările lor multiplele fațete ale succesului.

„Succesul și-a schimbat mult definiția în ultimii doi ani, pentru fiecare dintre noi. Ca părinți care am trecut printr-o pandemie, ducând copiii la școala online și educându-i între două ședințe de zoom, ne-am redefinit cam toate conceptele care, însumate, formau imaginea succesului în viață, pe care ni-l doream pentru noi și copiii noștri. Am (re)învățat să prețuim relațiile, sănătatea fizică și mintală, tehnologia, libertatea, comunitatea. Am început să ne raportăm diferit la bani, educație, stimă de sine, toleranță, informație sau viitor. Și a fost nevoie de o pandemie și de un război la granițele noastre, pentru a realiza că dincolo de propriile definiții date succesului, adaptabilitatea este o componentă importantă în alchimia lui.“, spune Petruța Tașcă, Managing Partner Mozaic Media, organizator al evenimentului.

Advertisement

Sănătatea mintală a copilului, o cale către evitarea dependențelor, Valoarea banilor, valoarea lucrurilor, Știinta relațiilor, Amintiri din viitor: copiii si tehnologia viitorului – sunt câteva dintre temele abordate în prima zi a conferinței, în timp ce în a doua zi de eveniment se va vorbi despre Plictiseală, între pericol și muză creatoare, Educație pentru sustenabilitate, Importanța lecturii în copilărie, Cum educăm stima de sine a copiilor sau Educația pentru toleranță și diversitate, dar și despre Știrile false și cum ne învățăm copiii să le combată.

Moderatorul conferinței Educație pentru succes este Alex Zamfir, blogger și fondatorul The Funny Brand.

Participarea la eveniment se face pe bază de bilet, care poate fi achiziționat de pe Myticket.ro. 30% din încasările pentru bilete se redirecționează către Asociația Magic, organizație non-guvernamentală care ajută copiii cu afecțiuni grave și familiile acestora.

Parteneri: BCR, E-on, Synevo, Kaufland, Honda, Brio, GLS, Boiron, Delgaz Grid, Asociatia Magic
Parteneri media: Pagina de Psihologie, Magic FM, Cocor Media, IQads, SMARK, Spot Media, Vocea Părinților, Centrul de parenting, Catchy, Totul despre mame

Sursa, iqads.ro

Advertisement

Continue Reading