Influencers

Vlad Vaida: Detest cu toată ființa cuvântul „influencer”

Published

on

Vlad Vaida este unul dintre cei mai urmăriți români din mediul online. La doar 23 de ani, Vlad a reușit să cucerească teritoriu pe platformele din social media, fiind urmărit în prezent de peste 700.000 de persoane, cu un total de 52,1 milioane de aprecieri. A finalizat cu succes o școală pentru asistenți medicali, însă în prezent ne tratează cu conținut divers în mediul online. Denumirea de “influencer” nu este pe gustul său, însă îi putem spune „content creator”, deoarece reușește să transforme în conținut media orice întreprinde în viața reală.

Când și cum ai început activitatea online/vblogul?

Asta este o poveste lungă. Când aveam 12 ani, deja începusem niște bloguri fanpage pentru diferite seriale pe care le urmăream. Pe când să încep activitatea pe “Vlad Vaida” aveam deja cunoștințele necesare pentru a da startul pe social media.

Ești urmărit de 700,000 persoane, dar planeta este mare. Cu siguranță undeva acolo sunt și alți oameni cărora le-ar plăcea să te urmărească. Povestește-mi despre conținutul pe care tu îl creezi și care este beneficiul celor care se alătură comunității tale din mediul online? Ce faci mai exact?

Advertisement

Îmi place să fac oamenii să zâmbească. Că e printr-un vlog, că e printr-o descriere amuzantă, că e printr-un story, vreau ca oamenii să rămână cu un vibe și un sentiment bun.

Cum ajungi la titulatura de Influencer? Există un prag? O cifră? Este important numărul de Followers sau poți fi Influencer și cu un număr redus de urmăritori?

Eu DETEST CU TOATĂ FIINȚA cuvântul “influencer”. Îmi place să fiu numit “content creator” sau “vlogger” sau orice altceva, dar nu influencer. Că să-ți și răspund la întrebare, lumea zice că 10k (10 000) de followers, eu zic că atunci când ai o audiență de bază!

Ce responsabilități are un Influencer față de comunitatea pe care și-a construit-o?
Să îți influențezi audiența spre bine. Și să știi ce trebuie să rămână pentru ține și ce pentru public.

Cum arată o săptămână din viață ta că Influencer?
Acum raspund acestui interviu, suntem în carantină și deci arată destul de monoton. Mă trezesc, fac mailuri, după trec la brainstorming pentru video-uri sau alte materiale, le fac, după care ies la plimbări, sport, vorbit cu prietenii la telefon. Cam așa arată săptămâna mea aș per usual.

Cum îți alegi subiectele/postările? Ce te motivează/ inspiră în momentele în care imaginația pare că a dispărut? 
Îmi aleg subiectele urmărind și ce urmăresc oamenii, dar și ce se cere. Când mă simt nemotivat, fac o pauză, chiar ajută și până la urmă ajung ca eu însumi să îmi fiu propria motivație doar raportându-mă la scopul pe care mi l-am propus.

Care sunt temerile tale atunci când livrezi public conținutul pe care l-ai creat?
Înainte îmi era foarte teamă de critică. Acum poate că îmi e teamă ca ceva ce livrez să transmită un alt mesaj față de cel intenționat, și eu să nu observ.

Advertisement

Facem un exercițiu de imaginație și vreau să te gândești că nu ar fi posibil să combini Popularitatea ta, cu o viață personală de succes. Te rog, alege simplu din variantele: Popularitate sau Dragoste?

Dragoste.

Tot mai mulți tineri își doresc să devină celebri pe rețelele sociale, dar secretele sunt puse la păstrare, căci dacă ne raportăm la o veche zicală, meseria se fură, nu se învață. Totuși, vreau să profităm de experientă pe care ai dobândit-o, pentru a-i ajută pe cei care își doresc să aibă popularitatea ta.

Numărul de followers este important, dar nu e totul. Dacă eu aș fii brand manager, m-aș uita puțin și la mesajul transmit de respectivul influencer. La buget, dacă știi cum să negociezi, poți câstiga mai mult dacă ai cifre mai mari.

Care consideri că sunt calitățile pe care trebuie să le aibă un influencer?

Nu știu dacă eu sunt persoană potrivită să răspundă la întrebare. Depinde de nișă, dar, autenticitatea ar trebui să fie principala calitate.

Advertisement

Care sunt aplicațiile pe care le folosești în mod constant?
Instagram, TikTok, Whatsapp, Snapseed, Snapchat.

De ce ar/nu ar fi bine ca un posibil viitor Influencer să cumpere Followers?
Pentru că orice platforma de social media funcționează după un anumit algoritm, iar followerii cumpărați nu fac decât să îți strice potențialul la viralitate sau expunere pe platformă.

Un mesaj general pentru finalul interviului?
Just be yourself kids! ?

Mult succes în continuare și îmi doresc să ne reauzim. Mulțumesc pentru timpul acordat. 

Mulțumesc și eu! Ar fi super să vorbim și despre relevanța contentului și cum oamenii răspund!

Așadar, pe curând!

Advertisement

Vlad Vaida poate fi găsit aici: Instagram  / TikTok / YouTube

1 Comment

  1. Eu

    May 14, 2020 at 2:32 pm

    Eu mă uit la tine pe Tiktok și imi place ce faci.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Exit mobile version