Influencers

Cu un debut în Regatul Thailandei, Cristina Floroiu continuă să-i facă fericiți pe admiratorii din mediul online

Published

on

Foto. Cristina Floroiu (Arhiva personală)

Cristina Floroiu este PR pentru câțiva artiști și influenceri români, iar în timpul ei liber, creator de conținut pe celebrele platforme de social media, activând cu aceeași pasiune în ambele situații. 

Activitatea sa în mediul online a debutat în urmă cu 4 ani, la aproximativ 8.000 de kilometri față de România, undeva prin Regatul Thailandei. A început pe YouTube, a continuat pe Instagram, iar de o perioadă, TikTok a devenit rețeaua pe care se simte cel mai confortabil și unde reusește să își dovedească creativitatea, fiind urmărită în prezent de peste 150.000 de admiratori.

Cristina Floroiu este un om însetat de a ști cât mai multe lucruri. Subliniem cu ușurință acest detaliu, mai ales pentru că în portofoliul Cristinei se regăsesc o mulțime de cursuri diverse la care a participat de-a lungul timpului, astfel încât să fie din ce în ce mai bine pregatită și să își dezvolte latura profesională, cât și cea personală. Cristina povestește că îi place să cunoască câte un pic din toate și n-ar spune pas nici măcar unui curs de mecanică auto, chiar dacă nu vede o carieră în domeniu, nici măcar în viitorul îndepărtat.

În continuare, Cristina ne-a povestit mai multe aspecte din viața sa de Influencer.

Advertisement

Care este rețeaua socială preferată în acest moment? De ce?

TikTok. Acolo mă simt cel mai confortabil și îmi pune creativitatea la încercare. Sunt o fire pusă pe „glume”, iar acolo pot fi eu în totalitate. 

În prezent, te urmăresc un număr de 35k pe Instagram, 150k pe TikTok persoane (câte?), dar planeta este mare. Cu siguranță undeva acolo sunt și alți oameni cărora le-ar plăcea să te urmărească. Povestește-mi despre conținutul pe care îl creezi, cu ce te diferențiezi și care este beneficiul celor care se alătură comunității tale din mediul online. Ce faci mai exact?

Pe TikTok am un cont principal și unul secundar. Pe cel principal, @floroiucristina, postez Sketch-uri în care eu mă regăsesc, acolo mă arat eu ca persoană dincolo de omul care creează conținut. Este o rețea unde oamenii își doresc să se relaxeze, să se amuze, așa că pentru mine este perfect – eu fiind o persoană pozitivă, iubesc oamenii și îmi place să îi fac să râdă. Pe contul secundar postez conținut educațional și se numește @crisclopedia. Vreau ca pe lângă „zâmbetul de pe buze” să aduc și altceva oamenilor care mă urmăresc. Aici reușesc să le îmbin. Ce mă bucură este că atunci când fac research pe diferite teme pe care le prezint aici aflu și eu foarte multe lucruri noi de care mă bucur.

Pe Instagram este o combinație de poze creative, dar și poze naturale, în care mă arat eu: zglobie, neîndemânatică și cu amuzamentul la purtător. 

Te recunoaşte lumea pe stradă? Cum reacţionează oamenii când te văd?

Advertisement

Niciodată nu am știut cum să reacționez atunci când oamenii mi-au cerut să facem o poză sau m-au oprit doar să îmi spună că mă știu de pe TikTok, Instagram sau YouTube, dar bineînțeles că mă bucur. Oamenii, în general, sunt foarte drăguți. Îmi aduc aminte când m-am întâlnit cu un domn la vreo 40 de ani care m-a certat că n-am mai postat pe TikTok de 5 zile. A fost foarte simpatic și m-am bucurat să văd că am persoane adulte în comunitatea mea. 

Ce responsabilități crezi că ai în calitate Creator de conținut/ Influencer, față de comunitatea ta?

Niciodată nu am crezut în responsabilitatea de a educa” oamenii care mă urmăresc, însă de fiecare dată când am ocazia să mă implic în campanii în care să îndemnăm oamenii să fie mai buni, mai responsabili sau pur și simplu pozitivi, o fac cu toată inima. 

Cum este o săptămână din viața ta ca Influencer? Reușești cu succes să îmbini asta cu activitatea profesională de bază?

Din fericire, în viața profesională mă ocup de PR pentru câțiva artiști/influenceri, ceea ce îmi ușurează activitatea mea din online, pentru că oamenii din jurul meu înțeleg fenomenul. 

Cum îți alegi subiectele/postările? Ce te motivează/ inspiră în momentele în care imaginația pare că a dispărut?

Advertisement

Subiectele mi le aleg fix din viața mea, din ceea ce mi se întâmplă. Atunci când simt că nu mai sunt destul de creativă, îmi iau puțin timp cu mine sau petrec timp cu prietenii mei și de fiecare dată dă roade. 

Care sunt temerile tale atunci când livrezi public conținutul pe care l-ai produs?

Nu am o teamă. Poate au fost doar emoții atunci când a fost un proiect mai mare sau atunci când am vorbit foarte deschis despre slăbiciunile sau evenimentele mai sensibile din viața mea (nu obișnuiesc să fac asta nici în viața reală). 

Care este cea mai dezgustătoare, amuzantă sau ciudată „chestie” pe care ai facut-o în viața de Influencer? Alege doar una dintre variante.

Cred că am avut multe întâmplări amuzante, însă acum mi-o amintesc pe cea mai recentă, de acum câteva zile, când mi-am dorit eu să fac un tiktok și câteva poze în stradă, la ieșirea de pe autostradă cu un ursuleț imens de 1 metru 60. Zâmbetele și râsetele oamenilor din mașinile care treceau pe lângă mine erau delicioase și bineînțeles că am râs și eu la fiecare persoană care trecea pe lângă mine. 

Advertisement

Facem un exercițiu de imaginație și vreau să te gândești că nu ar fi posibil să combini Popularitatea ta, cu o viață personală de succes. Te rog, alege simplu din variantele: Popularitate sau Dragoste?

Cred că aș fi mai tristă fără dragoste, decât aș fi fără popularitate. Aleg dragoste. 

A devenit „Content creator” o meserie? Tot mai mulţi tineri sunt atraşi de asta. Tu reușesti să câștigi din această activitate?

Eu am început asta din pasiune 100% și așa se întâmplă și acum. Pentru mine mediul online este o oază de liniște și relaxare după muncă. Dar ca să-ți răspund la întrebare: Da, reușesc să câștig și din asta, dar nu destul încât să fiu confortabil financiar (îmi place să îmi cumpăr multe, multe haine :)) ). 

Sunt conștient că mulți tineri își doresc să devină celebri pe rețelele sociale, dar secretele sunt puse la păstrare, căci dacă ne raportăm la o veche zicală, meseria se fură, nu se învață. Totuși, vreau să profităm de experiența pe care ai dobândit-o, pentru a-i ajuta pe cei care își doresc să aibă popularitatea ta.

O să fiu foarte directă pentru acest răspuns: creativitate, relevanță și cel mai important constanța în postări. 

Advertisement

Te provoc sa creezi o definiție a termenului „influencer”, având convingerea că ar putea fi publicată într-un dicționar.

Influencer = „Persoană care are carismă, implicare, responsabilitate și care reușește să comunice comunității lui ceva util.”

Există o reţetă a sucesului? O cale optimă, nişte paşi pe care este obligatoriu să-i urmezi?

Nu cred că există o rețetă a succesului, dar cred că există ceva fără de care nu poți atinge un anumit prag și anume: constanța. Mi se pare cel mai important pas în cariera de content creator. 

Te-a tentat la un moment dat, să cumperi Followers? Ai făcut asta? De ce ar/nu ar fi bine ca un posibil viitor Influencer să cumpere Followers?

Nu, niciodată! Mi se pare că dacă aș face asta nu aș fi corectă eu față de mine și nu m-ar motiva să creez conținut pentru niște roboți. De fiecare dată când postez pe rețelele mele de socializare mă hrănesc cu feedback-ul oamenilor care mă urmăresc. 

Advertisement

Ce le transmiți cititorilor SuperTu.ro, celor care tocmai au lecturat acest interviu?

Întotdeauna să se arate așa cum sunt ei, naturalețea este minunată. Îmi doresc ca acest interviu să fi ajutat cel puțin o persoană și să fi schimbat măcar un lucru mic, dar pozitiv în gândirea acesteia. 

Cristina, apreciez bucuria cu care ai răspuns invitației, iar pe de altă parte, mulțumesc că oferi publicului această șansă de cunoaște elementele cheie din viața ta. Pe curând!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Exit mobile version