Influencers

Denis Matroș, celebru pe TikTok și sprijin de nădejde în echipa UNTOLD & NEVERSEA

Published

on

Foto. Denis Matroș (The Artist Awards 2021)

Denis Matroș (21 de ani) este creator de conținut video amuzant pe una dintre cele mai populare platforme a momentului, fiind o persoană inventivă si plină de energie. TikTok este aplicația care, în urmă cu trei ani, i-a schimbat viata și l-a făcut pe Denis să îsi găsească direcția potrivită, cel puțin până în prezent! A studiat Inginerie Economică Industrială, însă, în cele din urmă a ales un alt drum, cel înspre Marketing digital și asta pentru că iubește tot ceea ce are legătură cu mediul digital. Denis Matroș s-a alăturat, recent, unei echipe puternice. Acum face parte și din Universul UNTOLD, fiind Social Media Specialist pentru UNTOLD și NEVERSEA.

Unde, când și cum ai început activitatea online?

Eram în clasa a 12-a, abia ce îmi achiziționasem un telefon care suporta TikTok pe partea de video și în clasă văzusem o colegă care făcea un clip. Am zis sa încerc și eu, ăsta a fost momentul în care am știut că această aplicație e pentru mine. Bineînțeles, nu știam că urmează să îmi și schimbe viața. 

Care este rețeaua socială preferată în acest moment? De ce?

Rețeaua socială pe care o iubesc și îmi este de suflet, este TikTok. Prin această aplicație am ajuns să cunosc oameni foarte faini, la care probabil nici nu visam să ajung, diferiți oameni pe care îi urmăream când eram mic, acum am ajuns să fiu prieten cu ei. Această aplicație mi-a deschis o grămadă de oportunități, practic a devenit un job pentru mine, am ajuns să colaborez cu unele dintre cele mai mari branduri din România și asta mă bucură enorm. Practic îmbin plăcutul cu utilul. 

Advertisement

În prezent, te urmăresc un număr de peste 400 de mii persoane pe TikTok și peste 25 de mii pe Instagram, dar planeta este mare. Cu siguranță undeva acolo sunt și alți oameni cărora le-ar plăcea să te urmărească. Povestește-mi despre conținutul pe care îl creezi, cu ce te diferențiezi și care este beneficiul celor care se alătură comunității tale din mediul online. Ce faci mai exact?

Da, un număr extrem de mare aș spune eu, nici nu știu cum arătă 400k oameni la un loc. La început făceam un mix de content, dar pe parcurs am observat că nu merge, sau poate voiam să testez în ce tip de content mă regăsesc. Ei bine am ales entertainment-ul și în general lucrurile relatable în care oricine să se poată regăsi. De aceea am creeat și seria „Boli” pe care toți le avem, unde prezint lucruri pe care toți le-am făcut sau le-am trăit măcar o dată.

Te recunoaşte lumea pe stradă? Cum reacţionează oamenii când te văd?

Să ști că da, mai ales copiii. Fac foarte multe poze mai ales în orașele mai micuțe, dar am avut surpriza să îmi găsesc urmăritori peste tot pe unde am umblat. Iubesc să fac poze cu toată lumea. Mă încurajează să continui.

Ce responsabilități crezi că ai în calitate Creator de conținut/ Influencer, față de comunitatea ta?

Advertisement

Este foarte important sa fi transparent cu comunitatea ta, sa le arăți că îți pasă, îți pasă de opinia lor, de părerile lor și să interacționezi cu întreaga ta comunitate atât cât este posibil.

Cum este o săptămână din viața ta ca Influencer? Reușești cu succes să îmbini asta cu activitatea profesională de bază?

În ultimul timp este puțin mai greu, mă concentrez mai mult pe job-ul principal, însă eu creez videoclipuri atunci când văd ceva în viața reală. Așa că, deseori daca văd ceva, o idee, o notez și filmez seara sau a doua zi, dar în principiu reușesc să mă axez pe ambele.

Cum îți alegi subiectele/postările? Ce te motivează/ inspiră în momentele în care imaginația pare că a dispărut?

Când imaginația mea dispare pur și simplu nu postez pentru că sunt sigur că o să reapară. Eu obișnuiesc să transpun întâmplări din viață reală în cea din online.

Care sunt temerile tale atunci când livrezi public conținutul pe care l-ai produs?

Advertisement

Niciodată nu am avut nicio temere, probabil mă gândesc în caz că nu performează, de ce nu a performat că să pot îmbunătăți, dar nimic mai mult. Nu mă afectează hate-ul, pe care oricum nu îl am și mă bucură asta.

Care este cea mai dezgustătoare, amuzantă sau ciudată „chestie” pe care ai facut-o în viața de Influencer? Alege doar una dintre variante.

Hmm cea mai amuzantă. Da, știu, prima mea petrecere cu muuuulte vedete, influenceri și așa mai departe. Era covor roșu, am ajuns din Cluj cu trenul pe la ora 23:00 după 9 ore de mers, și nu eram îmbrăcat adecvat acelei petreceri. Primul lucru pe care l-am făcut a fost să o sun pe mama să-i spun: “mami aici e covor roșu pe unde intru să nu mă vadă cineva că eu sunt în tricou și blugi” (n.r. râde) Până la urmă mi-am făcut curaj și am lăsat grijile deoparte, și am pozat cu încredere acolo. A fost într-un final o experiență unică și de neuitat.

A devenit „Content creator” o meserie? Tot mai mulţi tineri sunt atraşi de asta. Tu reușesti să câștigi din această activitate?

Da, consider că la un moment dat devine o meserie. Da, câștig din acest job. Însă câștigurile diferă și nu sunt fixe. De aceea consider că daca nu ești vreun super influencer care are campanii super bine plătite, atunci să ai un job stabil cu salariu lunar, iar această meserie să devină una secundară.

Advertisement
Foto. Denis Matroș (2019)

Sunt conștient că mulți tineri își doresc să devină celebri pe rețelele sociale, dar secretele sunt puse la păstrare, căci dacă ne raportăm la o veche zicală, meseria se fură, nu se învață. Totuși, vreau să profităm de experiența pe care ai dobândit-o, pentru a-i ajuta pe cei care își doresc să aibă popularitatea ta.

Te provoc sa creezi o definiție a termenului “influencer”, având convingerea că ar putea fi publicată într-un dicționar.

Influencer = „Persoană care își lasă creativitatea să zboare” 

Există o reţetă a sucesului? O cale optimă, nişte paşi pe care este obligatoriu să-i urmezi?

Nu. Rețeta ești chiar tu. 

Te-a tentat la un moment dat să cumperi Followers? Ai făcut asta? De ce ar/nu ar fi bine ca un posibil viitor Influencer să cumpere Followers?

Advertisement

Nu, și nici nu o să o fac. De ce să faci asta? Doar pentru orgoliu? Nu mai ai parte de engagement și plus de asta nu mai ai parte de o comunitate.

Cum este să ocupi poziția de „Social Media Specialist” pentru Untold & Neversea?

Am început acum 5 luni și simt că am găsit locul de care aparțin. Mă simt foarte bine în familia UNTOLD, în acest univers plin de magie. Este o provocare pentru mine în același timp fiind și primul meu job adevărat full time. UNTOLD 2021 a fost o altfel de experiență pentru mine, m-am simțit minunat și abia aștept să ne vedem la NEVERSEA & UNTOLD 2022.

Ce ne poți spune despre experiența „The Artist Awards 2021”?

Am fost foarte plăcut surprins și m-am bucurat extrem de tare când am auzit vestea că sunt nominalizat la categoria TIKTOK-ER OF THE YEAR. Consider că este o realizare nouă chiar dacă nu am câștigat, nominalizarea înseamnă mult pentru mine și cariera mea de content creator. Evenimentul în sine a fost ireproșabil.

Acum, la final de interviu, dacă dorești să adaugi ceva, să mulțumești cuiva sau să transmiți un sfat, o poți face aici.

Advertisement

Vreau doar să mulțumesc oamenilor care au avut și au încredere în mine și creativitatea mea. Ei sunt o parte din realizările mele. Iar pentru viitorii creatori de conținut, de orice fel, vă urez succes și multă inspirație să faceți frumos.

Mult succes, Denis!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Exit mobile version